Ieskaties

6 komentāri par “Mācība par cilvēku Lutera teoloģijā [3]

  1. Man nepatīk bilde.
    Tematika skaidra, bet man liekas sieva pārāk valdonīga [protams, tā arī varēja būt un bieži vien arī mēdz būt], otrkārt, pirms augļa ēšanas [kam nepavisam nav jābūt ābolam] sievai bija jābūt kailai.

    Ar cieņu,
    gviclo

  2. Gvido, tev kādi iebildumi pret valdonīgām sievietēm?! Mūsdienās tādas ir daudz un tas ir labi – nav jādzīvo zem vīrieša tupeles…

  3. Izvērtējot mākslinieku konkursā iesūtītos darbus kāda Bībeles notikuma attēlošanai, jāņem vērā tā atbilstība tekstam.

    Šī ir smuka bilde, bet neatbilst tekstam. Savukārt, ŠĪ atbilst, jo attēlo to monemtu, kad Ādams un sieva jau ir grēkojuši, bet vēl nav izdzīti no dārza. Protams, var diskutēt par to, vai dārzs bija džungļi, kā arī par [uz ātru roku sagādāto] apģērbu dizainu un kvalitāti, ņemot vērā, ka tas bija pirmais mēģinājums apģērbties.

  4. Nu sievietei interesantas kurpītes… Māksliniekam laikam gadsimti sajukuši…

  5. Ko tad šis iedzimtais grēks cilvēkā ir samaitājis? Pretēji sholastu apgalvojumiem, ka grēks atstājis neskartas vai tikai nenozīmīgi skāris cilvēka augstākās spējas, Luters uzsver, ka grēks ir samaitājis visu cilvēku, bet it īpašiaugstākās, garīgās spējas, kas veido cilvēka attiecības ar Dievu.

Atbildēt