Ieskaties

9 komentāri par “Pārdomas par grāmatiņu Ievads kristīgajā meditācijā

  1. paldies raksta autoram,ja minuute smieklu pagarina dziivi par 15 min.,tad mans muuzha ilgums ir stipri pagarinaats.riektiigi iereecu par “energjijas okeaanu spriidi zem nabas un cilveekiem ar lielaam galvaam,kas apkritushi otraadi”.Salamans saka ,ka viins un netikliiba atnjem praatu.Bail pat jautaat,kas tieshi no shiem diviem atnjeemis praatu Rubenim.piedodiet.

  2. visu cieņu A.B., kurš šādā veidā (stājoties pretim J.R. publicētajiem maldiem) apliecinājis savu kristīgo ticību un parādījis savu teoloģisko sagatavotību, tā aiztaupot laiku kādam citam ticīgajam (ka daudziem to nenāktos lasīt un oponēt grāmatelē paustajām muļķībām).
    J.R. maldi ir uzrādīti un atspēkoti un mums pietiek, ka to ir izdarījis viens no mums.
    – – –
    bet ja man nav kas saprotams A.B. darbībā (jo varu spriest tikai pēc darbiem, vārdiem, deklarācijām, rīcības u.c. ārējiem faktoriem, bet ne pēc viņa iekšējās būtības, sirds stāvokļa, ticības u.c. lietām, kas Dievam vien zināmas), tad tā ir viņa spītīgā palikšana ārējā sadraudzībā ar tādiem vīriem kā J.R.!!!
    ???
    tas gan drīzāk izskatās ka A.B. ar savu partizānisko darbību censtos graut LELB vienotību un vienprātību no iekšienes!!!
    ; ; ;
    tas gan izskaidrotu, viņa smīkņājošo “savējajiem vien saprotamo ” izteiksmes veidu un “pazemīgā nezinīša (svešajiem pieņemamo)” masku…
    – – –
    bet manām ausīm tas tik un tā ir kā kad stabule izdotu nedzidru skaņu (1.Kor. 14:8-9)
    un manām acīm, tas ir kā duļķains avots (Sal.pam. 25:26 )

  3. vai gan Aleksandrs Bite tiešām ir no šaubīgajiem, ka nebūtu varējis skaidri un gaiši pateikt, ka Juris Rubenis ir nolādēts, nekristīgs pagāns un maldu mācītājs un viņa grāmatele ir tam vistiešākais apliecinājums?
    – – –
    tad kāpēc gan šāda gluma līferēšana?
    kāda “augstāka labuma” vārdā gan notikusi tāda glaimošana?
    priekš kam tērēt laiku mēģinot aplinkus norādīt pareizo ceļu tādam(diem), kurš(ri) apzināti iet nepareizajā virzienā… un vēl citus aicina sev līdzi?
    – – –
    vai tad uz tādu pazemību mūs aicinājis mūsu Kungs un pestītājs?

  4. no malas riet, talyc, ir visai viegli un aizraujoši, bet riet tieši sejā ir – drosmīgi. AB ir izvēlējies šo ceļu. Paldies viņam par to.

    Bet sadraudzības mācību – nedraudzēties ar visiem tiem, kas nav tādi kā es, gan Rakstos nekur neatrodu.

  5. Talyc, Tev ir taisnība. Tik dzīvē viss ir savādāk. Domāju, ka gandrīz ikviens mācītājs agrāk vai vēlāk, bet sasaista savu dzīvi un aicinājumu ar kalpošanu kādā konkrētā draudzē. Viņš var pretoties vadībai, nosodīt Latvijas “diženākos” teologus, nosaukt pat tos par ķeceriem, tomēr, kāmēr viņam ļauj kalpot savā draudzē, tikmēr viņš tur paliks un nekur neies.
    1996. gadā Ilāru atstādināja no draudzēm un pat burtiski izvadīja pa baznīcas, kurā viņš kalpoja, durvīm. Aleksandru un viņa draudzi neaiztika. Viņam ļāva palikt LELBā un turpināt viņa paša uzņemto kursu. Ja Aleksandrs vai kāds cits toreiz arī būtu atstādināti, tad tagad arī viņi būtu konfesionālajā baznīcā.
    Kā esmu pieredzējis tieši atstādināšana no draudzes (vai centieni to izdarīt)ir sāpīgākais trieciens mācītājiem, kas viņiem paīstam liek visu izvērtēt un pārvērtēt.
    Kāmēr Aleksandru kāds ar varu neizgrūdīs no Biķeru baznīcas un draudzes, tikmēr viņš paliks LELBā, piecietīs visu, pasmaidīs, ironizēs, un gaidīs .. Kristus atkalatnākšanu, kas visu noliks pa plauktiņiem.
    Mūsu konfesionālo uzdevums šai kontekstā ir uzturēt Kristus patiesības lāpu spoži degam, lai paši un arī citi kristieši redz apgaismotu pestīšanas ceļu.
    Jo to, ka liberālie untmldz-ie novirzās no patiesības ceļa aizvien tālāk tas ir skaidrs ne tikai mums, bet arī viņiem pašiem… Arī Sašam…

  6. Prefekt,
    nevis – nedraudzēties ar visiem tiem, kas nav tādi kā es;
    bet gan – nedraudzēties ar visiem tiem, kas Kristus mācību skaidro, kā pašiem ienāk prātā, t.i., kā paši sajūt to sprīdi zem nabas :)

  7. jā draugs talyc, kapēc gan JK turpināja savu kalpošanu kopā ar blēdi Jūdu, kuru taču 1 mirklī varēja patriekt ratā kā Tu to, nešaubos, būtu darījis pretēju Dieva prātam ?! he he…Salamans teic, ka par daudz taisnam būt ar nav labi, jebšu Tu zini labāk što pa čom?

  8. Jāsaka, ka mani J.Rubeņa grāmatiņa stipri samulsināja , un man ir bailes no šāda veida meditācijas. Nedomāju ,ka tā ir kristīgā meditācija. Kāpēc mums vienmēr gribas mest skatu uz Austrumiem ,ja vienīgā Patiesība ir tepat mums līdzās Jēzus Kristus.

Atbildēt