Ieskaties

18 komentāri par “Par noteikumiem

  1. Pazīstami luterāņi no citām draudzēm tiek pieņemti bez iepriekšējas sarunas.

  2. ļoti ceru, ka Bites kunga zakristejā ļaužu ikdienā ir ka biezs
    citaadiņ jau tikai smuka cedele vien ir

  3. es noteikti ietu uz Biķeru draudzi, ja gribētu, lai kāds kontrolē katru manu soli un elpas vilcienu kā padomju laikos…

  4. to saulcerite
    jautājums, vai tas tur tieshaam taa ir, vai viss paliek tika bites e-refleksiju liimenii

  5. Kā man teica manas draudzes baznīcēni, tad Biķeru draudze esot stāvgrūdām pilna svētdienas Dievkalpojumos. Pielaidi Svētajam Vakarēdienam var saņemt visi LELB kristītie un iesvētītie draudžu locekļi.

    Tāds nosacījums ir arī manā draudzē. Es kristīts 1969.gadā Aknīstes luterāņu baznīcā. Ja tā nebija toreiz LELB baznīca, ko tad?

  6. Cody taču ir iesvētīts LELB draudzē?

    Iespējams akcenti ir sajaukti un precīzāk ir visi kristītie* un LELB iesvētīties. Tomēr drošāk ir allaž pieteikties pie draudzes mācītāja un precizēt, lai ar kaunu un negodu “nepatriec” no Dievgalda

    * – ūdens kristība notikusi Trīsvienīgā Dieva vārdā

  7. Draudzes mācītājs ir slims un atvaļinājumā, un to ilgstoši aizvieto citi mācītāji. Un man tagad jāsāk domāt, vai visi kristītie, vai LELB kristītie. Kaut kā nebiju piefiksējis šo niansi.

    Bet bija viens viesmācītājs, kas tomēr teica LELB kristītie. Jo kāds draudzes brālis, kurš nesen pārgājis pie baptistiem, lai pārkristītos ar pagremdi, tomēr turpināja apmeklēt manu draudzi, lai saņemtu pilnīgu Vakarēdienu, pēc šī paziņojuma vairs pie mums nenāk, jo tajā vakarā viņš to dzirdēja-LELB kristītie.

    Cody taču ir iesvētīts LELB draudzē?

    Jā, man ir apliecība.

  8. Es domāju, ka tam “luterānim”, kas iet pie baptisitem “pārkristīties”, nav īsti izpratne pat luterismu (viņš pats no tā ir aizgājis / aizvilināts) tādam labāk pirms Dievgalda izrunāties ar mācītāju nevis saņemt sev un citiem par apgrēcību

  9. Lielu lomu aizvilināšanā, t.i. pārkristīšanā spēlējis Latvijas Kristīgais radio ar savu apšļakstīšanu.
    Cik esmu runājis ar LELB draudžu brāļiem, tad nevar tā īsti pateikt, kurās draudzēs notiek kādas luteriskās ticības stiprinošas lekcijas. Manā nekad.
    Tad nu paliek LKR kā vienīgais uzticamības avots. Ja, labi filtrē, tad ir noderīgs.

  10. Šo piedāvājumu izplatīju draudzē. Nebija nekādas atsaucības ne no vienas puses-ne mācītāja, ne valdes, ne padomes, ne pērminderu, ne baznīcēnu.
    Jā, tikai tad uzzināju, ka mana baznīca (ēka Elijas ielā) ir valde un padome ar padsmitiem locekļu, un mācītāju, un baznīcēniem, kas kristīti un iesvētīti mātes organizācijā LELB.
    Līdz šim neesmu sapratis to lielo pretestību pret Luterisma mantojuma fonda vieslekciju.
    Varbūt +Rīgas archibīskaps bārsies?

  11. Cody, tas ir jau tas LELB traģisms – saukties pat luterisku, bet likt šķēršļus luterisma popularizēšanai (stiprināšanai).. toties Alfa kursi (anglikāņu), svētceļojumi (katoļu), klosteri (pravoslavu) u.c. anomālijas tiek kultivētas uz urā

  12. Nezināju, ka Alfa kursi ir anglikāņu. Manā draudzē tie iznīka pāris sezonās. Kā teica augusta mēneša viesmācītājs Ainārs Rendors, tad tas bija loģiski, un paldies Dievam par to.

    Šogad Mazirbes rekolekciju centrā rullēja pareizticība-klosteri, igumeni, miroņu pīšļu pielūgšana, svētceļojumi Krievijas klosteros. Iepriekšējo gadu Ignācija kurss kaut kā palika ēnā, laikam pareizticība ar katolicismu nedraudzējas, ir stiprāka.

    Priesteris Jānis Bitāns pēc lekciju brīvajā laikā palepojās ar anektodēm par homoseksuālistiem un pederastiem, bērnu izmantotājiem īpaši smalkā perversā veidā. Ļoti nožēloju, ka pametu šo kompāniju nepateicis, lai šis izmazgā savu muti. Nesaprotu, kā mācītājs kaut ko tādu varētu runāt, un no kāda uzklausīt, ja tikai šādu perversiju pats nav izdomājis.

    Nesaprotu, kāpēc mūsu Jēzus draudzes bijušais mācītājs Kārlis Irbe tik spēcīgi ir pakļāvies Jānim Bitānam, uzskata to par garīgo tēvu.

  13. Cody, par nožēlu viens no minētajiem tipāžiem uz perversijām (vismaz ar vārdiem) bija tendēts jau tajā laika, kad sevi pozicionēja kā “harizmātiskais [mēlēs runājošs] luterānis”..

    Viens no hipsteru trendiem ir (garas) bārdas, iespējams tas aizrauj puskoklēcējluterānu, lai gan bārda pati par sevi nav itin nekas – Luters savulaik arī bija atlaidis:

    Luters ar bārdu

    bet šķiet pāri visam problēma slēpjas vai vadības (episkopāli-sinodālās, kur bīskapi norāda uz sinodi, kura savukārt apgalvo, ka noteicošais ir bīskapu kolēģijas lēmums), kas bezzobaini reaģē uz mācības un prakses novirzēm

  14. Sanāk, ka tas minētais tipāžs ar savām perversijām ir bijis zināms sen, t.i. J.Bitāns?
    Vai es ko nesaprotu? Vai A.Rendors?

Atbildēt