Četru darbību shēmā Sakraments tiek izprasts kā kaut kas, ko mēs piedāvājam Dievam. Bez šaubām nav nepareizi, ja mēs sniedzam Dievam savu pateicību un slavēšanu... Lasīt tālāk
e-raksti
Es ticu uz miesas augšāmcelšanos un mūžīgo dzīvošanu.... Lasīt tālāk
Augustīns mantojumā visām Rietumu baznīcām ir atstājis vēl vienu grūtu jautājumu: sakramentu viņš definēja kā kādas svētas “lietas” “zīmi”. Ir jāsaprot, ka arī tā ir... Lasīt tālāk
Lai gan neviens nestrīdas par Kristības derīgumu, tomēr vēsturiski baptistu grupas ir uzstājušas, ka derīga ir tā Kristība, kura tiek veikta, pagremdējot cilvēku ūdenī. Laimīgā... Lasīt tālāk
Atrodoties savā pazemošanas stāvoklī, Kristus nemācīja tā, kā to darīja Israēla pravieši, bet gan kā Dieva sūtīts unikāls [visizcilākais] Pravietis (Lk.7:16; Jņ.4:19; 6:14), proti, tiešā... Lasīt tālāk
Svētajos Rakstos – Vecajā Derībā un Jaunajā Derībā – mums vairākkārt tiek vēstīts par mirušo uzmodināšanu: “Sievas savus mirušos atguvušas ar augšāmcelšanos” (Ebr.11:35), un tas... Lasīt tālāk
Treškārt un pēdējokārt liturģijas būtības apskatā mēs raugāmies uz Sakramentu kā uz nenovērtējamu dāvanu. Ja Sakraments, kā mēs to visā nopietnībā apliecinām, tiešām ir Kunga... Lasīt tālāk
Kāpēc jautājums par Dieva klātbūtni Luteram bija tūliņ nākamais pēc Evaņģēlija? Tā Kunga klātbūtne ir visos žēlastības līdzekļos. Viņš nāk pie mums Evaņģēlija sludināšanā, Kristībā,... Lasīt tālāk
Marka 16:16 Luters lietojis Mazajā katehismā, lai mācītu par Kristības iedarbību. Neskatoties uz debatēm par to, vai Mk. 16:9–20 bija daļa no sākotnējā Marka evaņģēlija,... Lasīt tālāk