Ieskaties

2 komentāri par “Par (pret) cilvēku tradīcijām baznīcā

  1. *Tas, ko sacījuši Augsburgas ticības apliecības apoloģijas sarakstītāji par antikrista ‘svēt-rituāliem pār-ilno’ māžošanos pasaulē ir piepildījies. To mēs pilnā mērā varam skatīt-izbaudīt pie romas-pāvestiešiem mūsdienās.

    *Tas ko Daniēls raksta par ‘tāda dieva godāšanu, kādu tēvi nava pazinuši’ tad manuprāt tas ir tas, ko mēs pazīstam kā „NEW GENERATION” vai „JAUNĀS TICĪBAS BAZNĪCAS” kādas nebija pat vēl ne mūsu luteriskās baznīcas tēvu laikos.

  2. un viņi tev atbildētu – mēs tos rituālus vispār esam atmetuši, arī liturģiju, jo mūsu dievkalpojumus vada Svētais Gars, bet jums ir cilvēku noteikta kārtība, kas liedz Svētajam Garam brīvi darboties. Sekotu tamlīdzīgs piemērs – es kā mācītājs saku svētrunu un jūtu iekšēju vārdu, tad Gars man saka, lai eju un dziedinu tur kādu slimo un patiešām slimais tiek dziedināts (tiešām, goda vārds, ir notikuši reāli brīnumi) un katram apgalvojumam tiktu piemērota rakstuvieta iz bībeles

    tas sekotu citāts – kur Gars tur brīvība

    tad vēl – kas jums tie par svešvārdiem, kā bikts, sakraments, liturģija utt. Laikam lai panāktu bijību pret garīdzniekiem, mums redz nav svešvārdu, bet dzīva ticība, jums tur mirusi reliģija

    un jebkādus tavus iebildumus viņi noraidītu pamatojoties uz:
    netiesā citus kristiešus vai arī
    tu riskē zaimot Svēto Garu

Atbildēt