Ieskaties

6 komentāri par “Kāds ir Tavs Jēzus

  1. „Kristus ir cietis, miris un augšāmcēlies par tevi, grēciniek”, …lai tu bezrūpīgi varētu dzīvot nebēdnīgu dzīvi, šķiežot mirušā Dieva dēla mantojumu?… Vai Dievs lai tādu tavu rīcību, lai uzskatītu par labu esam?? Vai, ak vai un vai… cik gan grūti bagātam ieiet debesu valstībā.

    Kāds ir mūsu Kristus? Dieva dēls vai Dieva Dēls?!
    Vienīgi Trīsvienīgajam Dievam, lai gods, slava un pateicība.

  2. P.s. Labs raksts. R.Slenckam par Dieva trīsvienību un šajā kontekstā jāsaprot, kam iemetušās kļūdas, talycam vai Slenckam” Dieva Dēls”.

  3. Janis Karklins,
    šī ir ļoti raksturīga lieta latviešu valodai – Lielie un mazie sākumburti.

    Lielais izrādot cieņu, godbijību, bet mazais – ne.

    Savukārt vācu mēlē visi Lietvādi ir ar Lielo, bet Jaunās Derības oriģinālteksti rakstīti ar mazajiem burtiem [vārdus neatdalot ar atstarpēm], jocīgi ne?

  4. Roberto neko jaunu nepateici, tas viss ir zināms, runa nav par burtu, bet par būtību! Tieši šajā kontekstā man bija pārdomas par “burta kalpu”. …te vēl būs daudz problēmu…Paldies Dievam, Viņa vārds par to mūs brīdina. Vēl viens paradoks, kas nākotnē ir sagaidāms ir tas, ka divas puses stāvēs Dieva vārda patiesībā, bet pavisam ar atšķirīgiem uzskataiem…bet pamats abiem būs Bībelē balstīts.

  5. te nu grūti būs pateikt, kā to autors domājis, bet kā rakstījis, tā rakstījis:)

    Ja mēs gribētu izanalizēt šo rakstu gabaliņu un saprast vai te jābūt (kā tam pareizi būtu jābūt) “Dieva Dēls” (bet ir kā ir, jo stāv rakstīts “Dieva dēls”) tad jāsāk domāt un lasīt (varbūt vēlreiz un vēlreiz).

    Tik pat grūti nākas izprast kas domāts ar vārdu “mirušā” (vai jāsaprot kā apzīmējums jēdzienam “tāds, kurš bijis, un redzi kura vairs nav, jo viņš ir beigts un pagalam” vai gluži pretēji tam, ko savām acīm izlasām, proti “tāds, kurš ir dzīvs, lai gan ir bijis miris, bet nāvei nav bijis varas pār to”.

    Vispār jau talyc un īpaši jau “agrīnā talyc” vārsmas ir provokatīvi ambiciozas, bieži vien grūti izprotamas. Kas tās grib pa taisno ņemt par pilnu, tas līdzīgs tādam, kas esenci grib neatšķaidītu raut iekšā.

  6. …un tieši tas būtu svarīgi, ka paliek pie būtības, nevis burta, jo teiksim tā, par cik Roberto minēja valodas rakstības īpatnības, atgriezīsimies pie apustuļiem un viņu vārda liecībām…sakiet brāļi, kā viņi šodien rakstītu vārdu Dievs, Kristus, Viņā(Kristū), caur Viņu? Variet mani nosist, nevaru samierināties, ka netiek dots Dievam gods, kas tikai Viņam pienākās.

Atbildēt