Ieskaties

8 komentāri par “Influenceris teoloģijai un ticībai

  1. Ja drīkst jautāt – kurš teologs slēpjas aiz šī segvārda “gviclo”? :)

  2. gviclo neslēpjas. Vienkārši spied uz gviclo. Bet kas ir scwildflower9?

    Ar cieņu,
    gviclo

  3. Rasa. Esmu beigusi LU TF (mg). Palasīšu, kad būs laiks, Jūsu rakstus “Pilnīgi atklāti” sērijā. Svētīgu dienu!

  4. Jauki. Variet palasīt e-refleksijas un arī pilnīgi atklāti. Būs interesanti, ja tas raisīs kādu diskusiju.
    Svētīgu Kristus augšāmcelšanās laiku.

    Ar cieņu,
    gviclo

  5. Tādēļ, katram no mums vajadzētu ņemt vērā, kas ir mūsu influenceris. Ja kāds sacīs – Es sekoju tikai Jēzum – tas būs krietni vien pārspīlēti.

    Kāpēc krietni pārspīlēts? Tieši tas ir uz ko vajadzētu tiekties, tieši tāda ir mīlestība! Cits jautājums ir, kā tas mums izdodās?

  6. Es domāju, tas ir dēļ Kristus vārdu interpretācijas un konkrētās baznīcas tradīcijas.

    Ar cieņu,
    gviclo

  7. Es diemžēl tikai tagad atradu atbildi uz komentāru. Man neparādās epastā ziņas par komentāriem :/
    Par sekošanu Kristum-esmu pieteikusies vairākās FB grupās, pārsvarā ārzemju. Ļoti manāms ir tas, ka cilvēki vispār neapmeklē baznīcu, bet “seko Kristum”, Kurš it kā ir viņu dzīves centrā. Man ir bijušas vairākas diskusijas-tas ir bezjēdzīgi, sapratu. Kristus tiek “pazemināts” līdz labākā drauga līmenim, atstājot novārtā – to, ka Viņam piederēs vara arī tiesāt. Uz Bībeles citātiem arī tautiešu lapās ar “like”, “love” reaģē lielākoties tikai tad,ja ir kas slavinošs, nevis pārmacošs.

  8. scwildflower,
    “par sekošanu” interesantas domas šeit https://www.ebaznica.lv/?p=3776

    “par ziņas komentāriem epastā” – paldies par ierosinājumu, bet pagaidām aicinu ienākt e-BAZNĪCĀ biežāk un pēdējie 5 komentāri ir redzami “sānu malā”

Atbildēt