Ieskaties

17 komentāri par “Rebecca St. James: You’re the Voice

  1. Laikam jau dziesmas saturs, kā pasludinājums, bija labi domāts – proti, mainīt pasauli.

  2. mjep …kā to cenšās/centušies/aizvien centīsies visi jūsmotāji :(
    – – –
    tas pats elks “es-man-mans” tikai izteikts daudzskaitļa formā …”mēs-mūsu-mums”
    – – –
    un bleķa spožais vizulis/lētākā ēsma = paradīze zemes virsū
    – – –
    un aizvien pietiek muļķīšu kas uz to ķerās

  3. e-jurix

    Manas domas ir, ka galdniecība ir viskristīgākā lieta, jo galdnieks bija arī Jēzus Kristus.

    Ar cieņu,
    gviclo

  4. ne nu tīri galdniecība, bet

    n a m d a r i s
    (kas protams ietvēra galdnieka prasmes)
    – – –
    un Jēzus… nu ja … Namdara Dēls
    – – –
    bet šinī dziesmā par to taču nava ne vārda
    šeit jūsmotāju klasika “cilvēks=dievs” shēma :(
    …nu vajaga taču būt tik akliem, un pašpārņemtiem lai neredzētu “kliedzošās” pretrunas šādam domāšanas tipam:

    DZIESMA:

    Mēs varam to “grāmatu” pārrakstīt pa jaunam
    Mūsu varā taču ir darīt kā/kad/ko gribam
    Mums tikai “jānotēmē” uz vienu mērķi
    … Un to jādara tūlīt, pirms kļūstam par daudz veci.

    Man ir tēvs un tev ir tēvs
    Tu ir meita, Es ar’ dēls
    … un mums priekšā – mērķis cēls!

    Chorus:

    Mēs drīz paradīzi celsim
    Visas bailes projām velsim
    Nesēdēsim klusumā
    Mūsējiem ir uzvara!

  5. Talyc

    No grieķu biežāk τέκτων tiek tulkots kā galdnieks, bet tas jau tā,no sērija”es nesmēķē, bet pīpo”. Cik zinu arī latv.v. namdaris var lietot kā galdnieka sinonīmu.
    Un starp citu Jēzu viņa laika biedri identificēja kā galdnieku/namdari, ne tikai viņa dēlu Mk.6:3

  6. nu kā tad, e-jurix, ka Kristus mums nogājis mājvietas sagatavot :)

    (un zārkus tiem, kas nava ticējuši)

    tā jau gan …galdnieks+namdaris=Kristus
    – – –
    bet par to līdzību divu dziesmu/klipu salīdzināšanjā tev žetons
    pirmā no otrās atšķirās tikai ar izpildītāju, stilu un izkārtni
    bet būtībā sekas ir dramatiski atšķirīgas:

    1. ja runa iet par tīri laicīgu aicinājumu mest ieročus pie malas (kā tas ir tevis norādītajā klipiņā), tad man pret to nevar būt nekādu iebildumu, kaut arī karavīra alga ir mans iztikas avots. Tad to pat varētu aiz ausīm pievilkt Dieva bauslim#5 “Tev nebūs nokaut”. Un tas ir oki, jo sekas tam, ka cilvēks labāk+ilgāk dzīvos uz šīs zemes.
    [Līdz ar ko ir labas slavas cienīga, jo vēl pastāv arī šanss vēl saklausīt arī labā Evaņģēlija vēsti]
    – – –
    2.taču ja kāda slima dvēsele šajā dziesmā jau saskata ko kristīgu (kā to noprotu prezentējis E-rvīns), tad nāksies to apbēdināt, ka no Evaņģēlija tur nu nava ne smakas/smaržas. tas var būt klasificējams vienīgi kā tāda “jauna” bauslība – “visu zemju jūsmotāji apvienojieties”. Un iznākums mūžībā ir pievilšanās un iemešana/iekrišana ellē
    [Līdz ar ko saņem mūsu nosodījumu, jo neatstāj vietas Dieva Evaņģēlijam]

  7. Ja atļausiet, man ir šādas pārdomas. Kā ir norādījuši vērīgi vīri – problēmas ar kristīgo mūziku sākās tad, kad tā visupirms pārvietojās no draudzes soliem un balkonu aizmugurē, tad no balkona aizmugurē un priekšējām rindām, tad no priekšējām rindām nostājās priekšā/līdzās altārim, bet pēc tam iziet ārpus dievkalpojuma, un pēc tam ārpus baznīcas [šeit es nedomāju ģimeni].

    Šķiet, ka šīs ekskursijas laikā mainījās gan dziesmu forma, gan saturs, gan dziedātāju ārējais izskats.
    Tās bija manas personīgās domas.

    Ar cieņu,
    gviclo

  8. Godātais e-kardināl talyc!

    Nezinu, kā ir ar tām slimajām dvēselēm, bet Jūsu tieksmē katrā vietā un notikumā saskatīt “jūsmotāju” ļauno ietekmi patiešām ir kaut kas slimīgs. Ik reizes lasot Jūsu augstlabdzimtības neapmierinātības pilnos komentārus tā vien šķiet, ka Jums labpatiktos izmest no šīs interneta vietnes visu un visus, kas neatbilst Jūsu priekšstatam par kārtīgu konfesionālu luterānismu, visos tos gaisa jaucējus, kas raksta “nepiedienīgus” komentārus un tagad – pasarg Dievs! – ir ieperinājušies pat e-ntuziastu pulkā (e-rvīns). Bet neko nevar darīt – mani uzaicināja pats e-pāvests, tad nu tiekat vispirms skaidrībā paši savā starpā. Bet es pagaidām palikšu “nolādētais” jūsmotājs.

    Kas attiecas uz kristīgo mūziku, tad mēs jau ar e-pāvestu esam vienojušies par e-refleksiju, kas izskaidros jēdzienu “kristīgā mūzika”. Ceru, ka tad liela daļa pārpratumu atrisināsies paši no sevis. Kaut gan man ir aizdomas, ka godājamais talyc nebūs mierā ne ar vienu dziesmu, ja nu vienīgi ievietosim “Dievs Kungs ir mūsu stiprā pils!” Tai taču e-kardinālam vajadzētu patikt.

    Visbeidzot, kas Jums devis tiesības noteikt, kurš cilvēks nonāks ellē, kurš ne? Tādu tiesību nav pat e-kardinālam. Netiesājiet cita kalpu, jo varbūt viņš stāv un krīt savam Kungam. Tā taču māca Raksti, kuri esot Jūsu vienīgais patiesais ticības avots. Tad arī rīkojieties saskaņā ar tiem.

    Ar cieņu,
    e-ntuziasts Ervīns

  9. Seintdžeimsa šoreiz tā nekas nudien. Lai gan konteksā varētu spriest arī citādi. Nu, katrā ziņā vismaz dažādi.
    Ervīn, nevāries/ ņe kipjaķis – te ļaudis izskatās ar viedokli esam, un neba velti. Ierakumi ir zināmi, munīcija – pazīstama, šāviņu trajektorijas – līdz garlaicībai iepriekš nosakāmas. Pats jau arī labais – ar to stāvēšanu un krišanu Kungam. :)) Ķipa – “Kungs, Kungs, vai mēs…” Paukš! – aiziet pa paredzamo trajektoriju manējais arī.
    Kam pax, kam – bonum; man – laix čučiņāt.
    Ar labu nakti, mazie draudziņi. (Kā teiktu Krivade, “čuc tev podiņā kaka” vai kaut kā tā. Palūdziet – moš iedos; būs portālam īsta broša.)

  10. e-n tu āzīt, e-rvīn,
    1. Atslēgu vara… tā ir dota Baznīcai
    un to dod Dievs (līdz ar ticības dāvanu)
    – – –
    2. mudinot netiesāt, tu jau pats mani esi tiesājis
    (noklasificējot par tiesātāju (tādu kas tiesā))
    – – –
    3. jūsmotājs tu (protams ka) esi
    … kā ikviens kurš ir sajūsmā par savu taisnību
    – – –
    4. privātās lietas uz TU-pastu

  11. Godājamais e-kardināl talyc,

    jā, esmu tāds “spītīgs āzītis”, ja vien, protams, Jūs ar to neesat mēģinājis šķirot cilvēkus “avīs” un “āžos”. Tas tad būtu pretrunā ar Jūsu iepriekšējā komentārā pausto.

    Redziet, man nav nekādu īpašu savtīgu interešu vai vajadzības šajā interneta vietnē popularizēt to, ko mūzikas industrija sauc par kristīgo mūziku. Viņa e-minence vēlējās, lai te būtu kaut kas arī par šo žanru un es te esmu tikai tāpēc, lai ar šo mūziku un tās izpildītājiem iepazīstinātu tos, kas vēlas kaut ko par šo jomu uzzināt. Tomēr, tāpat kā citi e-ntuziasti, es šajā projektā ieguldu laiku un pūles, tāpēc vēlētos saņemt konstruktīvu kritiku vai atsauces, nevis vienkārši ņirgšanu un kurnēšanu.

    Šobrīd sanāk tā: ja dziesmā netiek dziedāts par Dievu vai Jēzu – slikti. Ja tiek dziedāts, atkal slikti, jo tad atskan: džīzas, jē-jē; Jēzus, bļē-bļē tipa komentāri. Šķiet, ka vienīgais, kas varētu apmierināt e-kardinālu, ir psalmu vai Bībeles tekstu dziedājumi. Ir arī tādi, tomēr baidos, ka pat tad godājamais talyc būtu neapmierināts ar kaut kādiem tur “jūsmotājiem”, kas apgāna Dieva Vārdu dziedot garā.

    Tāpēc man ir jautājums: kas īsti neapmierina e-kardinālu un kādu mūziku tad viņš klausās? Kādu jau noteikti klausās. Iespējams, ka tikai sekulāro, jo tur laicīgi cilvēki dzied par to, ko saprot, jūt un kas viņiem svarīgs. Nav nekāda sakara ar kristietību, tāpēc nav arī kur piesieties.

    Ceru, ka e-kardināls atbildēs uz mani interesējošo jautājumu. Skaidrībai jābūt.

    Ar cieņu,
    E-rvīns

  12. Ervīn, citi šeit ir ļoti apmierināti ar to mūsiku, ko tu šeit ieliec :)
    tapēc tev paldies par to :)
    bet man ir jautajums, kā un vai vsp tev var nosūtīt kādus video, vai linkus, kurus labprāt šeit redzetu?

Atbildēt