Nevar strīdēties par to, vai Kristībā ir jālieto ūdens, jo vārdi “kristīt” (βαπτίζω) un “Kristība” (βάπτισμα) nozīmē “lietot ūdeni”. Strīds ir par to, vai ikvienā... Lasīt tālāk
e-raksti
Kristus, būdams cilvēku dievišķais Priesteris, pats nodrošināja Dieva žēlastību, kuru sludināja kā dievišķais Pravietis. Tādēļ tie, kas noliedz vai sagroza biblisko mācību par mūsu Pestītāja... Lasīt tālāk
Augsburgas ticības apliecības apoloģijā XXIV artikulā mēs lasām, ka termins liturģija pilnībā atbilst mūsu viedoklim, tas ir, ka viens mācītājs, kas konsekrē Sakramentu, izsniedz pārējiem... Lasīt tālāk
Mēs lūdzam: “Dari man zināmu, Kungs, manu galu un kāds ir manu dienu mērs, lai es saprotu, cik nīcīgs es esmu! Redzi, Tu manas dienas... Lasīt tālāk
Ja mēs, konfesionālie luterāņi, stingri turamies pie vecā principa, ka baznīcu vienība ir altāra vienība un ka kopēja Vakarēdiena svinēšana var būt tikai tur, kur... Lasīt tālāk
Jautājumus par Kristības derīgumu var uzdot tādā gadījumā, ja šo sakramentu ir veicis krāpnieks, neatdzimis mācītājs vai lajs. Uz katru no šiem jautājumiem ir jāatbild... Lasīt tālāk
Biblisko mācību par Kristus paveikto visu cilvēku pestīšanu Baznīcas terminologijā dēvē par Viņa vietniecisko gandarīšanu jeb vietniecisko salidzināšanu.... Lasīt tālāk
Kopumā Manceļa sprediķos nomācoši lietots vārds “Kungs”, kas attiecas uz ceturtajā bauslī pamatoto izpratni par paklausību autoritātēm – vecākiem, garīdzniekiem, laicīgai valdībai. Vārds ir lietots... Lasīt tālāk
Šie apsvērumi ir mūs noveduši pie baznīcas dievkalpojuma specifiskās nozīmes. Tiem, kuri nemitīgi mudina meklēt jaunas „paradigmas”, vismaz vienā ziņā ir taisnība – nevar gaidīt,... Lasīt tālāk