Vēstījumā par jaunajām debesīm un jauno zemi kā svēto pilsētu Jeruzālemi (Atkl.21:1–27) un jauno Ēdeni (Atkl.22:1–5) Dievs Jānim neatklāja, kā izskatīsies atjaunotās radības ģeofiziskās dimensijas... Lasīt tālāk
e-raksti
Kristība ir tā realitāte, kurā agrīnie kristieši pazina Dievu un Viņa piedošanu; tā aprakstīja un noteica kritērijus visai cilvēka eksistencei. Luters ir pelnījis atzinību par... Lasīt tālāk
Mēs lūdzam: “Bet es Tavu vaigu skatīšu taisnībā un uzmodies pēc sirds patikas raudzīšos tavā attēlā” (Ps.17:15) Tiešām, nāc, Kungs Jēzu! (Atkl.22:20)... Lasīt tālāk
Bībelē ir lasāmas četras plašas, aprakstošas vīzijas par Dieva godību: Ec. 1:4–28 (sal. 8:1–3; 9:3; 10:1–22); Jes. 6:1–8; Dan. 7:9–10, 13–14; Atkl. 4:1–5:14. Dažās citās... Lasīt tālāk
Soterioloģijas mācības mērķis ir atklāt, kā Svētais Gars ikvienam atsevišķam grēciniekam sniedz pestīšanu, kuru Kristus ar savu vietniecisko izpirkšanu ir nodrošinājis visai cilvēcei. Šī tēma... Lasīt tālāk
Dziļi izjusta ir arī Kollinsa piebilde noslēgumā, ka tie, kuri šādu viedokli noraida kā “neatbilstošu vai pārāk pasīvu” skatījumu uz “svētajiem”, patiesībā “nenovērtē to lielo... Lasīt tālāk
Jau ļoti ātri, iespējams jau pirmā gadsimta beigās, Euharistija tika dēvēta par upuri, kaut arī Jaunā Derība zīmīgi nepieņēma šādu apzīmējumu. Salīdzinot Svēto Vakarēdienu ar... Lasīt tālāk
1. Mozus grāmatas pirmajā nodaļā [26-29] mēs lasām: Tad Dievs sacīja: “Darīsim cilvēku pēc mūsu tēla un pēc mūsu līdzības; tie lai valda pār zivīm... Lasīt tālāk
Ar ko Lutera sludinātā mācība atšķiras no Romas katoļu mācības? Norvēģu luterāņu teologs Karls Frederiks Vislofs min četras būtiskas atšķirības, kas Lutera mācību šķīra no... Lasīt tālāk