271. Dieva vārds... Kā tas top svētīts?


e-pāvests un cūkmens

e-pāvests šodien izteica savu sašutumu par reklāmas akciju ar saukli “necūko mežā – par cūku pārvērtīsies!” kurā firgurē persona “cūkmens.”

e-pāvests ir norūpējies par šāda veida maldu izplatīšanu, kas balstīti uz cilvēka slinkuma un neizpratnes radītiem stereotipiem.

e-pāvests uzsver, ka sabiedrība ir jāizglīto, bet šajā gadījumā viens ļaunums rada nākamo. “Ir jāizvēlas pareizas metodes,” uzsver e-pāvests.

Vislielākās bažas e-pāvestam radīja tas, ka reklāmās tiek izmantots cūkas tēls kā nekārtības simbols. “Šeit nepārprotami tiek aizskarta cūku cieņa un gods,” norāda e-pāvests.

e-pāvests skaidro: “Cūkas ir ļoti tīrīgi dzīvnieki – to ikviens var novērot ikvienā lauku sētā, kur saimnieko kārtīgs saimnieks. Ja no cūku aizgalda sistemātiski tiek izvesti mēsli un kaisīti salmi, tad cūkas ir bez mazākā traipa. Tās izvēlas noteiktu aizgalda vai aploka stūri par dabisko vajadzību kārtošanas vietu – turklāt vistālāk no barošanas siles. Protams, ja saimnieks to regulāri netīra, tad diemžēl cūka dzīvo netīrībā.”

Par vārtīšanos dubļos e-pāvests piebilsts: “Tas cūkai ir ļoti svarīgi. Cūka nesvīst, tādēļ dubļu vannas ir nozīmīgas termoregulācijai.”

e-pāvests arī padalīja savu rūgto pieredzi un izteica bažas, proti: “Ir nācies redzēt, ka cūka vārtās – atvainojiet par izteicienu – savos mēslos, jo saimnieks nav sakopis aizgaldu un nodrošinājis tai vitāli nepieciešamo dubļu vannu.”

“Ar šausmām un dziļām sāpēm man nākas secināt, ka arī baznīcās un dažādās reliģiskās kustībās var novērot līdzīgu situāciju. Proti, ir mācītāji, kas kā vilki avju drēbēs, pieviļ vienkāršo cilvēku, kurš vēlas veidot tam būtiskās attiecības ar Dievu.

Viņi cilvēkiem māca visaplamākās un pretbibliskākās lietas, gluži kā mūsu zaļie aktīvisti māca par “netīrīgajām” cūkām, un liek šiem cilvēkiem – runājot līdzībā – nevis veldzēties Dieva dāvātajā un mūžīgo dzīvību dāvājošajā dubļu vannā, bet gan vārtīties pa saviem mēsliem, sajaucot kopā un neizšķirot, kas ir grēks, un kas nē, kas ir Dieva bauslība, un kas žēlastība.”

Nobeigumā e-pāvests piebilda: “Meklējiet ikdienas Svētajos Raktos, mani mīļie, kā jūdi Berojā [Ap.d.17:11], vai jums draudzē sludinātās mācības ir no Dieva Svētā Gara, proti, vai tās viennozīmīgi ir pamatotas Bībelē.”

Papildināts:



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

41 atsauces par “e-pāvests un cūkmens”

  1. ieva:


    e-pāvēsts laikam nodarbojas ar cūkkopību

  2. Roberto:


    e-minence necieš, kad vientiešiem skalo smadzenes

  3. ieva:


    nu nezinu, man tā reklāma liekas laba, bet polemizēt jau gandrīz vienmēr ir stilīgi

  4. Roberto:


    mīļā ieva, tur jau tas āķis: Tu nezini un Tev patīk; e-minence zin un iebilst pret smadzeņu skalošanu…

  5. ieva:


    es zinu, un man patīk, jo tā ir smieklīga, precīzi izmantoti kultūras kodi. kā jau reklāma, tā savā ziņa ir tukšu salmu kulšana, nav ko šūties

  6. gviclo:


    Ābet, ko Ēriks par šo domā?

  7. gviclo:


    Varbūt izteikšu savas personīgās domas.

    Man šī reklāma jau nepatika no paša sākuma. Es nemēdzu mēslot kur pagadās, bet tomēr man nepatīk šī reklāma. Turklāt tajā tiek melots, ka kāds ir pārvērties par cūku.

    Ir liela atšķirība, vai kāds tiek nosaukts par “cūku” [ar to domājot dzīvniecisku un nektīrīgu cilvēku], bet pavisam cita – izmantot konkrētu dzīvnieku.

    Tāpat ir iespējams nosaukt R*** par tītaru, i*** par govi, vai g*** par kuci, bet domāts jau tiek pavisma kas cits.

    Gluži kā tad, kad jauna meitene saka “Ak, Dievs!” “Ak, Kungs!” Viņa tajā brīdī vismazāk domā par Svēto Trīsvienību.

    Tās bija gviclo domas.

  8. Roberto:


    mīļā ieva, kā tad kā tad.. kultūras kodi, reklāmas kodi, Maslova piramīda, sex, drugs, rock’n'roll u.c blah blah

    ja Latvijā būtu precedentu tiesu sistēma, tad es pārstāvētu cūku tiesības un uzvarētu šos reklāmas izgatavotājus…

  9. gviclo:


    Atļaušos piebilst, ka pigman varētu būt tas, kurš cīnās par tīrību mežos, lidojot pa gaisu, iznīcinot ļauno.

  10. gviclo:


    Man šķiet, ka Roberto iesūdzētu Ēriku.

  11. ieva:


    velkam to ze klab “kill the Santa”

  12. Roberto:


    e-minence, desmit gadu vecumā atklāja, ka Ziemassvētku vecītis nemaz neeksistē, un vēl aizvien par to ir norūpējies

  13. ieva:


    aha, ar to izskaidrojams uzbrukums citām neesošajām parādībām reklāmās

  14. Roberto:


    neskatoties ne uz šo “cūkmena” precedentu

    e-minence krietni vairāk iebilst pret sektu un maldu mācītāju smadzeņu skalošanu vientiešiem,

    kas ir krietni postošāka lieta

  15. ieva:


    atv, uzreiz nesapratu. reklāma pievelk:D

  16. aliandra:


    Nu ja, man arī liekas, ka lopiņi dažkārt labāki par cilvēkiem mēdz būt ;)

  17. guncha:


    gviclo:
    bet cūkmens jau kā reiz ir pozitīvais varonis, kurš cīnās par tīrību mežos… un arī no cūkām cēlies… cūkcilvēks – ar divām dabām…

  18. wrc:


    Vai cūkas ir visnetīrīgākās? Vai maisi ir slinki? Skat.Tit.1:12. Tas jau nekas, ka maisi nevar būt slinki, bet tā var izteikties (to dara ap.Pāvils), bet cūkas.. nav tīrīgākās. Jā gan, kā paši kritiķi uzrunā sabiedrību par šo problēmu un vai vispār.

  19. gviclo:


    guncha,
    ej nu saproti, kurš tur mēslo mežos, bet kurš mēslo lādējoties.
    Kā tad tur īsti ir – cūkmens cīnās pret tiem, kas pārvērtušies par cūkām?
    Visiem skaidrs, ka par cūku neviens nepārvēršas un nepārvērtīsies.

  20. gviclo:


    Bet maisi, wrc, ir neiedomājami slinki. Ja tev ir iespēja – aizej un pavēro viņus.
    Man reiz bija izdevība redzēt!
    Neiedomājami!!!
    Kamēr kāds tos neaiznes, viņi nedara neko.

    p.s. Labi – lai vai kā – to saka nevis svētais apusutlis Pāvils, bet “kāds pravietis no viņu pašu vidus.” [Tit.1:12] Un tieši šajā vēstulē tiek runāts par to, par ko uztraucas e-mineces, proti, par maldu mācību sludināšanu ar saukli “mēs visu darām, tā ka Bībelē.”

  21. wrc:


    ->To saka gan ap.Pāvils, jo viņš citē. Ja to nesaka Pāvils, tad Pāvils arī nesaka: “Jo ikviens, kas tā Kunga vārdu piesauc, tiks izglābts”, Rom.10, jo tas ir citāts no, ja nemaldos, pravieša Joēla. Ja viņš citē, tad viņš saka un arī piekrīt! Bet nu labi, lai būtu maisi slinki, man nekas nav pretim, lai gan slinks var būt tas, kurš var būt arī čakls… Paliksim pie Pāvila vārdiem.

  22. gviclo:


    Draugs, wrc, tev taisnība – es to nemaz neapšaubīju. Gribēju tikai precizēt.

  23. guncha:


    gviclo:
    > ej nu saproti, kurš tur mēslo mežos, bet kurš mēslo lādējoties.
    Nesapratu, kādā sakarā šis te tiek minēts (mana komenta sakarā)?

    > Kā tad tur īsti ir – cūkmens cīnās pret tiem, kas pārvērtušies par cūkām?
    Varu jau arī vēlreiz atkārtot: cīnās par tīrību mežos. :)

    > Visiem skaidrs, ka par cūku neviens nepārvēršas un nepārvērtīsies.
    Izejot no šādas loģikas, tad jau arī pasaku grāmatas jāaiziedz un publiski jāsadedzina, jo arī par tām visiem ir skaidrs, ka tur aprakstītās lietas nekad nav notikušas, ne?

  24. gviclo:


    guncha, īsi sakot TĪRĪGAIS “sivēns sivēna draugs” ir labāks piemērs kā uzvesties, nekā cūku&cilvju reklāma.

  25. guncha:


    gviclo:
    jauka multene, bērnībā gadījās paskatīties. Tādu būtu noderīgi arī šodien biežāk parādīt bērniem (un ne tikai) :)

    Bet runa jau nav par to, kura reklāmas kampaņa labāka/sliktāka, ne? Man personīgi arī šī cūkcilvēka reklāmas kampaņa īsti nepatīk, ja neskaita muzonu, kas tur foniņā skan (nostaļģija, jaunības aizraušanās :) ). Katrs jau taisa reklāmas pēc savas saprašanas. Bet aniiwei, šāda reklāma ir labāka (un varbūt arī dos kādus rezultātus), nekā simtiem citu, kuras skalo nabaga cilvēciņiem smadzenes un pataisa tos par iepirkšanās automātiem, ne?

  26. gviclo:


    Ja skata pēc loģikas – labāk šāda, nekā nekāda, – tad, ko tu cilvēks iebildīsi!?!
    Man arī personīgi viena alga, jo reklāmas nesanāk ikdienā redzēt, bet cūku gan žēl.

    Kaut kā mežonīgi izklausās – “reklāmas padara cilvēkus par iepirkšanās automātiem.” Tu to nopietni?

  27. guncha:


    > Ja skata pēc loģikas – labāk šāda, nekā nekāda, – tad, ko tu cilvēks iebildīsi!?!
    Kur Tu šādu loģiku saskati (“Bet runa jau nav par to, kura reklāmas kampaņa labāka/sliktāka, ne?”)? Runa taču ir par to, vai šāda reklāmas kampaņa var tikt rīkota? Bet vispār žēl, ka cūkas neprot runāt cilvēkiem saprotamā valodā. Tad viņas varētu daudz ko pateikt par “ne-cūk”-cilvēkiem :) Un man varbūt ļoti žēl to miljardu kukainīšu un knislīšu, kuri ik dienas tiek noslepkavoti uz reklamēto automašīnu vējstikliem… :D

    > Tu to nopietni?
    Vai tad izklausās pa jokam?

  28. gviclo:


    Tiešām mežonīgi izklausās tā kukaiņu šķaidīšana.

  29. guncha:


    Nu bet pasaule jau arī ir mežonīga kopš grēkā krišanas, un te ir tikai viens glābiņš, ne?

  30. gviclo:


    to4na

  31. biskaps:


    Bīskaps iepazinās ar e-pāvesta rūpēm par Dieva radībiņām un izteica tām atbalstu. Bīskaps uzskata, ka dzīvnieciņš, kuru neēd kristietības ienaidnieki un ēd kristieši ir pelnījis cieņu un objektīvu informāciju par tā paradumiem. Bīskaps ir pārliecināts, ka nav pieļaujama cūciņu nievāšana un vēršas pie visas progresīvi domājošās cilvēces ar aicinājumu būt cieņpilniem pret cūciņām. Bīskaps atgādina, ka cūciņas no bada nāves ir paglābušas daudzas zem musulmaņu jūga smakušās kristīgās tautas. :-)

  32. moritz:


    shii vareetuy buut valtera aprakstiitaa kristiigaa lauksaimnieciiba?

  33. Roberto:


    draugs moritz,

    ja gudrajam gadās ko aizrādīt neprašam, tad pēdējais vai nu dusmo, vai smejas, bet miers viņu starpā neiestājas ..

    nejēga izkrata sava gara saturu cita priekšā, bet īsteni gudrais to pataupa sev. [Sal.pam.29:9-11]

  34. moritz:


    nu neliecies tu man originaals… starp citu: es shiis rakstvietas labpraat veltitu tavaam paardomaam par cuukmena akciju… iipashi jau pa nejeedziibas izkratiishanu citu priekshaa… turklaat, kaut kur un labi sen shaadas reflexijas bija lasiitas…

  35. Roberto:


    draugs moritz, kas man gar Tevi?

  36. moritz:


    sen taa vajadzeeja… a to nevari nevienu manu komentu garaam palaist…

  37. Roberto:


    draugs moritz, lai dievs nedod iedomīgam cilvēkam varas rokā!

    starp citu – Tu še esi ciemos

  38. moritz:


    vovo… tavas pilnvaras laikam gan ljauj degunu augstu celt… starp citu, dziivee, kontakteejot ar dazhaadiem cilveekiem, esmu ieveerojis, ka daudzi citus parasti gaana tajaas jomaas, ar kuraam pashi pie sevis netiek galaa… paardomaa par to, pirms rakstiisi naakamo komentu… meedz teikt: izvelc baljkji no savas acs, tad…

  39. Roberto:


    es tev pateicos, Dievs, ka es neesmu tāds kā citi cilvēki – laupītāji, ļaundari, laulības pārkāpēji vai arī kā šis e-pāvests. es ievēroju baušļus un dzīvoju svētu, Dievam tīkamu dzīvi.

  40. moritz:


    ehhh… :(

  41. machss:


    eu nu draugi, beidzat šito bezjēdzīgo strīdu…
    gudrākais taču paklusē :)



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.