Ja jēdzienu, ko izsaka vārds “ticēt”, var uztvert kā identisku jēdzienam, ko apzīmē vārdi “domāt”, “šķist” – tādējādi uztverot to kā zemāku izziņas pakāpi, salīdzinot... Lasīt tālāk
e-raksti
Pirmajā vēstulē korintiešiem apustulis Pāvils, pirms viņš runā par Svēto Vakarēdienu, atsaucas uz Veco Derību, norādīdams, ka Dieva žēlastība arī tajā laikā ir izpaudusies kā... Lasīt tālāk
« Katra žēlastības līdzekļa pilnīgā unikalitāte Un tā mēs nonākam pie jautājuma par [Kristus] reālo klātbūtni, kurai mums vismaz īsumā šeit vajadzētu pieskarties. Kāpēc Luters... Lasīt tālāk
Dievs “taisno lūgšanas uzklausa” (Sal.pam.15:29). Nepareizi saprasts, šis Bībeles teksts varētu jūs kavēt lūgties. Jūs varētu domāt, ka neesat pietiekami taisns, lai tuvotos Dieva žēlastības... Lasīt tālāk
Vienprātībai ir jābūt tajās mācībās, kas skaidri izriet no Svētajiem Rakstiem un ko skaidro ticības apliecības. Un tā arī Konkordijas grāmatas ievadā par šo parakstāmo... Lasīt tālāk
Dogmas īstenā būtība nekur neparādās tik skaidri, kā tur, kur valodas praksē vārds “dogma” tiek uztverts kā kaitinošs vārds un “dogmatisks” kalpo par lamuvārdu. Jau... Lasīt tālāk
Iepazīstoties ar diezgan sarežģītajiem filozofiskajiem priekšstatiem, kas saistīti ar transsubstanciācijas mācību, mēs pamanījām kādu tendenci, ko varam nosaukt par filozofisku racionālismu. Šāda veida racionālisms izpaužas... Lasīt tālāk
« Svētā Vakarēdiena definīcija Kāds šajā situācijā ir mūsu uzdevums? Kā luterāņu teologiem savā teoloģiskajā domāšanā, tāpat arī mācot un sludinot, mums ir jāseko Augsburgas... Lasīt tālāk
Šeit redzamā mākslinieka Muriljo glezna “Pazudušā dēla atgriešanās” (Lk.15:20) atspoguļo visbūtiskāko Kristus mācību – neskatoties uz mūsu grēcīgumu, mūsu debesu Tēvs ir vienmēr gatavs mums... Lasīt tālāk
Debesbraukšanas diena mums māca un atgādina četras mūsu ticībai svarīgas lietas: pirmkārt, Dieva Dēls ar Savu iemiesošanos, ciešanām, nāvi un augšāmcelšanos ir izdarījis visu, kas... Lasīt tālāk