Ieskaties

8 komentāri par “Reliģiski motīvi reklāmā

  1. kurš zin, kā izmainīt pasaules cilvēku domāšanu, ka eņģeļi nav bērni ne pēc izmēra, ne izskata!

  2. Tā jau saka, ka visa reklāmas industrija balstīta vai nu uz sexu, vai uz reliģiju. Pārcilājiet galvā visas zināmās reklāmas. Vai tā nav? Diezgan nožēlojami…

  3. Nekā nožēlojama te nav. Ja nu vienīgi, ka tā reliģijas apziņa un sapratne viņiem (un patērētājiem) ir tik bieza, kā no Vanšinieka iepilējušas eļļas kārtiņa Daugavas viļņos. A reliģija, lietojot klasiķa izteicienu, starp citu ir tāda pamatīga lieta – arī tā nāk no iekšām.
    Lūk, ja e-minences būs žēlīgi (es aizsūtīšu pa e-pastu), tad ievietos kaut kur šeit un pielinkos interesentus pie tā, kas, manuprāt, tik tiešām IR reliģiska reklāma: visas tās reliģiskotās figņas nolikšana pie vietas. Konkrētais darbs radās, kad ne pa jokam biju saskaities par Stendža reklāmiņām Rīgas pašvaldības vēlēšanu sakarā. Ne mana Rīga, ne manas urnas, protams, bet furoru tomēr iešķīla.

Atbildēt