Kādā veidā šī tendence, kuru Pāvils ar nožēlu apraksta 1. Kor. 1:10-17, izpaužas mūsdienu baznīcā? Par atbildi šim jautājumam daudzi zinātnieki tūdaļ piemin mūsu dalījumu... Lasīt tālāk
e-raksti
Tā kā ticība tika aprakstīta kā zināšanas, piekrišana un pārliecība jeb uzticēšanās, ir nepieciešams paskaidrot šos terminus un norādīt uz to savstarpējām attiecībām.... Lasīt tālāk
Pirms pievēršamies kam citam, mums būtu jāapskata vēl kāda fantastiskās idejas par dažādajām “dāvanām” iezīme, iespējams, visbīstamākā un nebibliskākā. Tā ir iedoma, ka pastāv “evaņģelizācijas... Lasīt tālāk
Vai tad Romas Baznīca tāpat nemāca, atsaucoties uz Hrizostoma vārdiem darbā De prod. Judae 1. 6, ka priesteris konsekrāciju veic ex persona Christi, un ne... Lasīt tālāk
1524. un 25. gadā Švābijas zemnieku vidū izcēlās dumpis, izplatoties komunistiskajām idejām. Lutera doktrīna par kristiešu brīvību tika pārprasta. Tas, ko Luters bija sludinājis par... Lasīt tālāk
Termins “antikrists” nav atrodams Atklāsmes grāmatā, taču tas ir lasāms divās Jāņa vēstulēs (1.Jņ.2:18, 22; 4:3; 2.Jņ.1:7) – un vairāk nevienā citā Jaunās Derības vietā.... Lasīt tālāk
Luteriskās ticības apliecības neuzskata Kristību par izolētu sakramentālu darbību.... Lasīt tālāk
Pāvila mācībai, ka dievkalpojumam ir jāsniedz tiešs un nepārprotams Dieva vārda pasludinājums – par Bauslības sodu un Evaņģēlija piedošanu – , ir liela nozīme baznīcas... Lasīt tālāk
Pestījošā ticība nekad nepaliek bez labajiem darbiem (Gal.5:6). Patiešām, tā pati par sevi ir visbrīnišķīgākais tikums, kurš augstākā mērā pagodina Dievu kā mīlestības Kungu, kurš... Lasīt tālāk