352. Kādā nolūkā mēs baudām Svēto Vakarēdienu?


Tim Minchin: Pope Song

Kamēr Latvijas valsts prezidents Valdis Zatlers viesojas oficiālā vizītē Vatikānā un lolo cerības par Jozefa Racingera vizīti mūs zemē, mēs jums piedāvājam novērtēt komiķa un muzikanta Tima Minčina un multiplikatora Frēzera Dāvidsona kopīgo veltījumu Romas pāvestam, kurš nevien piesedz priesterus – pedofilus, bet arī, uzdodoties par visas redzamās baznīcas galvu, met kauna ēnu uz visu kristīgo pasauli kopumā.

Fuck the motherfucker
Fuck the motherfucker
Fuck the motherfucker
He’s a fucking motherfucker

Fuck the motherfucker
Fuck the fucking fucker
Fuck the motherfucker
He’s a total fucking fucker

Fuck the motherfucker
Fuck the motherfucker
Fuck the motherfucker
Fucking fuck the motherfucker

Fuck the motherfucker
Fuck the motherfucking Pope.

Fuck the motherfucker
And fuck you, motherfucker
If you think that motherfucker is sacred
If you cover for another motherfucker
Who’s a kiddie fucker
Fuck you, you’re no better
Than the motherfucking rapist

And if you don’t like the swearing
That this motherfucker forced from me
And reckon it shows moral
Or intellectual paucity
Then fuck you, motherfucker
This is language one employs
When one is fucking cross
About fuckers fucking boys

I don’t give a fuck if calling
The Pope a motherfucker
Means you unthinkingly brand me
An unthinking apostate

This has nowt to do with other
Fucking Godly motherfuckers
I’m not interested now
In fucking scriptural debate

There are other fucking songs
And there are other fucking ways
I’ll be a religious apologist
On other fucking days

And the fact remains if you protect
A single kiddie fucker
The Pope, or Prince or plumber
You’re a fucking motherfucker

You see I don’t give a fuck about
What any other fucker
Believes about Jesus
And his motherfucking mother

I’ve no problem with the spiritual beliefs
Of all these fuckers
While those beliefs don’t impact
On the happiness of others

But if you build your Church on claims
Of fucking moral authority
And with threats of Hell impose it
On others in society

Then you, you motherfuckers
Can expect some fucking wrath
When it turns out you’ve been fucking us
In our motherfucking asses

So fuck the motherfucker
And fuck you, motherfucker
If you’re still a motherfucking Papist
If he covered for a single motherfucker
Who’s a kiddie fucker
Fuck the motherfucker
He’s as evil as the rapist

And if you look into your motherfucking heart
And tell me true
If this motherfucking stupid fucking
Song offended you
With its filthy fucking language
And its fucking disrespect
If it made you feel angry
Go ahead and write a letter
But if you find me more offensive
Than the fucking possibility
That the Pope protected priests
While they were getting fucking fiddly
Then listen to me motherfucker
This here is a fact:
You are just as morally misguided
As that motherfucking, power hungry
Self-aggrandised bigot
In the stupid fucking hat.
Fuck the motherfucker
Fuck the motherfucker
Fuck the motherfucker
He’s a fucking motherfucker



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

95 atsauces par “Tim Minchin: Pope Song”

  1. jcfreak4:


    Paldies, Roberto, ļoti brīnišķīgs raksts! Tas manu sirdi aizskāra līdz sirds dziļumiem! Es domāju, ka arī Jēzus priecājas par šo rakstu un saka: “Tā tik vajag!”

    Variet cepties uz mani un izgāzt savu žulti – es pats neesmu katolis un neatbalstu katoļu ticību, un visu, ko viņi tur izveic, bet kāda jēga no publiskās ķengāšas? Es labāk par viņiem aizlūgšu, lai Dievs apžēlojas.

    P.S. Ziniet, kas vēl ir stulbi? Parasti portālos necenzētos vārdus nav iespējam ievietot, jo viss ir cenzēts, bet šajā “kristīgajā” portālā, var rakstīt un rādīt, ko grib!

    P.S. (2) Es šito klipu svētdien draudzē parādīšu un arī svētdienskolā, lai visi zina kādas dziesmas mums ir jāklausās :D

  2. Roberto:


    draugs JēCi,
    1. stāv rakstīts Autors: Roberto 15.04.2011 e-video, e-mūzika, bet, ja ir interse par rakstiem, tad spied ŠEIT;
    2. par tiem, kurus šie dziesmeles vārdi aizskar, arī tika dziedāts;
    3. Latvijā cenzūra ir aizliegta;
    4. labāk svētdien draudzē pārdomājiet, kāpēc gan zīdaiņiem un maziem bērni jātop kristītiem.

  3. jcfreak4:


    Pirmkārt, es neesmu JēCi, bet gan jcfreak4, bet ja Tu nemāki manu niku pareizi izlasīt, ko tad man cerēt, ka arī uz manu jautājumu Tu sniegsi kaut cik jēdzīgu atbildi.

    Roberto, Tu atbildi gluži kā mūsu deputāti, tik izvairīgi un glumi, ka no atbildes neko nevar saprast – Tu atbildi neko nepasakot.

  4. Roberto:


    vai tad ir tik svarīgi kā sauc? vai par JēCi, vai – Jēzus ceturto kropli, vai – Dieva sūtīto, galvenais taču ir – ja sauc, lai atsaucās!

    kā lai atbild cilvēkam, kuram pašam nav bērnu un kurš īsti neizprot, kas ir pedofilija un tās piesegšana?

  5. jcfreak4:


    Robčik, Tu man uzdzen smieklus :D Žēl, ka Tu nezini, ko nozīmē Jesus Freak… Tu laikam Google tulkotājā iemeti Jesus Freak un nodomāji, ka tur ir pareizs tulkojums…

    Nu un no kā Tu spried, ka man nav bērnu un ka es neizprotu, kas ir pedofīlija?
    Laikam jau Tu esi tik visszinošs, kā visi pārējie e-kautkas :)

    Varbūt es neko nesaprotu, bet pasaki man, kas Tevi iecēlis par tiesnesi un ar kādām tiesībām Tu liec necenzētus tekstus? Un ko teikts kāds bērns, kurš izlasa šo rakstu un nodomā, ka baznīcā drīkst lamāties un svētdien atnāks uz Tavu baznīcu un skaļā balsī sāks skaitīt šo brīnumjauko dziesmiņu…

    Peace

  6. Roberto:


    Tu, taču piekritīsi, ka zināt, kas ir Jesus Freak ir krietni mazsvarīgāk nekā zināt, kas ir Jesus Christ. Un vēl mazsvarīgāk šķiet uzzināt kaut ko par Jesus Freak, nekā uzzināt, ko Jesus Christ darījis manā un Tavā labā.

    bet atgriežoties pie Tava jautājuma… vai no Tava teksta izriet, ka uz baznīcu iet, lai izliktos par svētāku nekā esi? vai Tu nelamājies tikai baznīcā? vai vispār nelamājies?

  7. jcfreak4:


    Labi, Bobčik, jēga ar Tevi runāt nav ne kāda….

  8. talyc:


    Pieredze rāda, ka vairāk ir jāuzmanās no tādiem, kas nekad nelamājas (no tādiem, kurus nekad nedzird lamājamies).

    Tādi, kuri ārēji allaž tērpjas pieklājīgā glītumā, ir trenēti savu iekšējo nesmukumu, samaitātību un ļaunumu slēpt.

    Ja jau reiz kāds ko slēpj no citiem, tas acīmredzot to grib sev paturēt par īpašu (savu paša) dārgumu.

    —————————————-

    tas kas lamājas no sirds, tas izliek visu savu nesmukumu uz āru… stulbi, nožēlojami… taču patiesi.

    tie, kas lieto lamu vārdus, nereti izprovocē arī citus uz (līdz/pretī)lamāšanos

    tikai nedaudzi spēj lietot vārdus, tā, lai tie uzrunātu uzrunājamā cilvēka sirdi [prasme šeit slēpjas tajā, ka tiek lietoti cilvēkam tuvi un pazīstami vārdi (piemēram tādi, kuriem viņa sirdī ir kāda īpaša vieta).

    -------------------------
    vārdam "lamuvārds" šķiet ir divas saknes]

    tamdēļ, lai saprastu uz kuru no saknēm tiek likts uzsvars, allaž nākas ieklausīties kontekstā

    tie, kas dzirdot vārdus, nespēj ieklausīties otra cilvēka teiktajā… nav paredzams, ka tie spētu saprast viņa pausto domu

  9. jean:


    jcfreak4,

    zinām, kas bija Jesus freaks Vācijā u.c.. Īpaši viņiem patika mūzika un mūzikas festivāli. Un viņi sauca sevi par Jēzus frīkiem – latviski varbūt labāk “ķertajiem” :). Zinu, kādu no viņiem, kas nopietni sāka lasīt Rakstus un tajā pausto vēsti, un pat sāka lasīt dogmatiskas grāmatas, kas frīkiem neesot bijis raksturīgi. Nu ir tapis luterānis. Lasi un domā…

    Bet par šo dziesmu… Var jau iebāzt galvu smiltīs kā strauss un teikt: esmu kristietis un mani neinteresē, ko sliktu pasaulē runā par kristiešiem; klausīšos tik tad, ja teiks ko labu.

    Diemžēl gan, ja paši “savāram ziepes”, gan ja kādi citi to izdara, tad tā ir kristiešu liecība pasaulē, kādi mēs esam. Tā ir liecība par mūsu miesīgo stāvokli šai pasaulē.

    Un tad ir jautājums: vai mēs liekulīgi teiksim: kā tu tāds un tāds uzdrošinies ko sliktu teikt par kristiešiem, paskaties, kāds pats esi!! Vai arī atzīsies savos grēkos un teiksi, ka ar Dievpalīgu centīsies darīt Dievam tīkamu darbus, ka cīnīsies ar grēku.

    Ka cīnīsies ar grēku, nevis liekulīgi to piesegsi.

    Arī šīs dziesmas autors ir frīks, kas izsaka savu domu savā frīku valodā. Vai viņš savu morālo otra nosodījumu attiecina arī uz sevi, tas ir cits jautājums?

    jcfreak4, varbūt Tev ir savs viedoklis, kā cīnīties ar pedofīliju priesteru rindās, ja reiz Tev nepatīk šādas dziesmas? Padalies tajā. Un ko Tu būtu ieteicis Zatleram pateikt pāvestam šai sakarā?? Vai arī labāk lai viņš paklusē un izrāda godbijību?? Un tad vēlreiz padomā, vai jauniešiem-frīkiem nebūtu tiesības un pienākums dziedāt šādas dziesmas, ja viņi redz kādu kristiešu liekulibu.

    Ar cieņu,
    Jean

  10. jcfreak4:


    Who cares about the Jesus Freak meaning?

    Toļik, tad jau sanāk, ka tas mācītājs, kurš no kanceles fakojas vai kā savādāk izpaužas ir īstais mācītājs, bet tas kurš runā svētrunu bez neviena fuc**** vārda – no tā ir jāuzmanās. Toļik, Tavas dziesmas, kas ir youtube man īsti nepatīk, jo tur nav neviena fuc* – es turpmāk no Tevis uzmanīšos!

    Runa jau nav par pāvestu vai cīņu ar pedofīliju, bet gan par to vai šādas dziesmas un teksti ir šeit jāpublicē?

    Peace jums visiem

  11. jcfreak4:


    P.S. cilvēki jau var izpausties un cīnīties, kā pret pedofīliju un pāvestu kā viņi grib un ja tas, ko panāk, tad super – tā turpināt. bet gribās jau kādu vietu, kas ir tīra no tā visa.

    Interesanti, kā lai cīnās pret tām homosekuāļu baznīcām, kur pats mācītājs ir gejs? Es uzrakstīšu kādu kreftīgāku dziesmiņu – publicēsiet?

  12. jean:


    jcfreak4,

    uztaisi savu portālu un varēsi izlemt, ko tur publicēt un ko nē.. :)

    Vai tiešām tu domā, ka tās dziesmas autors ir mācītājs un ka šī dziesma bija runa no kanceles?????

    Kāds frīks to uzrakstīja sev un savējiem saprotamā valodā. Par sāpi un liekulību, ko pauž Rimska katoļičeskaja cerkovj. Ja Tev nepatīk šāda frīku valoda, tad lasi labāk katolis elvē, kur nav ne šādu dziesmu, nedz arī ko runā par pedofīliju.

    Starp citu, kas ir pedofīlija? Politkorekti būtu teikt: dzimumtieksmes apmierināšana ar nepilgadīgajiem. Frīki saka: tā ir bērnu drā###a.

    Šķiet pat, ka Tev pats p-grēks šķiet ne tik nosodāms, kā tiešā veidā uzrakstīt, ka tā ir p******? A frīks taču savādāk nevar. Tāpēc jau viņš ir frīks, ka visu liekulību pasaka tiešā tekstā…

    Ar cieņu,
    Jean

  13. jcfreak4:


    Paldies, par apgaismību! Ja man būs atklāsme, tad veidošu savu portālu.

    Ko varu jums novēlēt – publicējiet droši savā portālā, ko gribiet, kaut kā pāvest kādu drāž dirsā!

    Fucking peace on you!

  14. jcfreak4:


    Eu, kā var izdzēsties no šī motherfucking portāla?

  15. Roberto:


    khm, jcfreak4,
    pilnīgi neticami, cik ātri izlīda āža kāja no Tavas svētulīgās maskas

  16. salex:


    Roberto! žēl ka esi tāds deģenerāts jo pa šiem gadiem tā arī no Jēzus mācības neesi sapratis….

  17. jcfreak4:


    Robi, man nav svētulīgā maska. Es dusmās varu pateikt arī ko stiprāku un es to nenožēloju. Uz maniem iepriekšējiem jautājumiem Tu neatbildi, bet kā te kaut kas interesants pazīb, tā uzreiz esi klāt ar savu komentāru, lai ti izceltos ar savu “gudrību” un “asprātību”!

    Labi, publicējiet savā e-Baznīcā, ko gribiet! Tad vismaz pirms ieiet šai portālā, dodiet cilvēkiem iespēju izvēlēties vai viņi tiešām vēlās ieiet šai portālā, ar kādu uznirstošu logu, ka “šeit tiek attēlots necenzēts teksts utt. vai tiešām vēlaties apmeklēt šo mājas lapu “jā” “nē”".

  18. talyc:


    nedomā taču, jcvreak4, ka ar lamāšanos vien kāds varētu tikt atzīts par tādu, kurš runā atklātu valodu?

    pastāsti, salex, lūdzu ko tavuprāt būtu bijis (un ko Roberto nebūtum) no Jēzus mācības jāsaprot!

  19. jean:


    jcfreak4,
    nevajag jau uzreiz tā personiski uzbrukt. Savādāk sanāk, ka puisis-frīks, kas lieto lamu vārdus dziedot par samaitātītu un tie, kas to nopublicē, tavuprāt, ir visvairāk nolādāmie!!?? Par sliktām lietām labāk nerunāt, vai ne?? Bet, ja visa pasaule par to jau runā skaļā mēlē, ko tad?? Vai tiešām tad labāk ir izlikties, ka uz tevi tas neattiecas?? Man jau arī tā labāk patiktos. Tik, ja sanāk ar kādu neticīgo parunāt par Dievu, tad viņš uzreiz velk ārā šo kārti. Tā kā nekur nespruksi. Bet ja vēlies atrast miera ostu, kur par šīm nerunā, tad visticamāk šāda miera osta būs katolis elvē. Neesmu tur ieskatījies pēdējā laikā, bet gan jau tur par šīm lietām klusē…
    Bet, ja nopietni, tad šī pasaule un miesa ir drausmīgas… Kas un kā mani izglābs no tā visa, tas ir svarīgākais jautājums…
    ac,
    Jean

  20. Andris Marija:


    jcfreak4…he-he re kā te laikam labāk neko neiebilst citādi uzreiz salec virsū visi baltsvārči un melnsvārči lai noknābātu…:)tas tiesa ka vizdegunības te dažam labam pa pillam…:)))

  21. jcfreak4:


    Paldies, Andri Marija! Vismaz neesmu viens, kuram šķiet, ka taisnība un svētulība te ir tikai dažiem (tikai tiem, kas kaut ko šiet publicē) un pārējie ir muļķi, grēcinieki un neprašas…

  22. talyc:


    vai Andris Marija par vīzdegunību uzskata to, ka tiek atbildēts pēc būtības nevis pēc visgudrā jautātāja iepriekš-prognozētajiem atbildes variantiem?

  23. jcfreak4:


    re kādas Toļikam ir pareģa spējas – respect!

  24. Roberto:


    jcfreak4, pārlasot iepriekšējās 23 atsauces, man gan radās citāds iepaiids…

    ciemiņi iesperas svešā mājā, apsauc un apvaino namatēvu un ar putām uz lūpām cenšas panākt, lai viņu viedoklis tiek uzskatīts par pareizu, bet, kad tos ar sajūsmu nepieņem, ciemiņi ir gatavi ieviest savu jauno kārtību, uzspiežot savus noteikumus…

    vai ne tā?

  25. jcfreak4:


    Tieši tā, Robčik, izņēmi man vārdus no mutes… :/

    Man tāda attieksme ir pret jums, jo palasīju visvisādu vecos rakstus un diskusijas, un komentārus, un sapratu, ka jums dikti patīk aplikt citus, citas draudzes un izlikties, ka jums vienīgajiem ir taisnība un ka visi pārējie ir slikti. Domāju pamēģināt un argumentēt jūs un redz, viss ir tieši tā kā tam ir jābūt!

    Tā kā droši turpiniet uz priekšu! Cepieties un aplieciet citus!

  26. Roberto:


    draugs jcfreak4, kuri no Taviem 20 publicētajiem komentāriem ir tie, kuros pamēģināji argumentēt? ļoti gribētos vēlreiz pārlasīt (iespējams būšu, ko palaidis garām)

  27. talyc:


    tad lūk, puis, kādu gudrību es esmu uzklausījis no kāda veca karavīra
    un to tā paturējis savā sirdī -
    (teiktais gan tiešā veidā attiecas uz vienu konkrētu ieroci-zobenu, taču tas vairāk vai mazāk var tikt attiecināts ne tik vien uz cita veida rokas ieročiem, bet arī par ieroci kuru sauc par gara zobenu – jeb vārdu)
    viņš man teica to, ko viņam viņa jaunībā bija teicis viens vecss virsnieks:
    bez vajadzības neizvelc un bez goda nenolaid

    nevajag apbižoties, ja kāds šoreiz ir dabūjis (tikai) ar zobena plakano pusi pa pēcpusismailiks

  28. gviclo:


    Labdien, draugi,

    Es nedaudz pakavēju laiku lasot komentārus, tomēr, piedodiet par manu nezināšanu, kāds necenzēts vārds/vārdi ir šajā e-publikācijā.

    Vai domāts ir vārds “fuck” un pārējie tā atvasinājumi dziesmas tekstā? (Jo citu vārdu tur principā nav).

    Jā tā, tad ko tas nozīmē? Latviešu valodā tāda nav.

    Arī mani mazie bērni, kas no manis un citiem ir iemācījušies pietiekami daudz “slepeno” vārdu un ir bilingviāli šajā jomā, minētajā multenē neko peļamu nesaskatītu.

    Kāpēc, jūsuprāt, tas ir necenzēts jeb cenzējams vārds e-BAZNICĀ?

    Paldies,

    Ar cieņu,
    gviclo

  29. Andris Marija:


    jcfreak4….vārdu sakot mēs te iespērāmies privātā teritorijā un pat kājas nenoslaucijām…:))))))

  30. jcfreak4:


    Andris Marija – you’re fucking right!

    So listen to me you all motherfuckers.

    Fuck the motherfuckers
    Fuck the motherfucker Robčik
    Fuck the motherfucker Toļik
    Fuck the motherfucker Gvidly
    Fuck them all
    Because they all are motherfucking fuckers

    And if you don’t like my fucking lyric
    And don’t give a fuck
    And if for you the word “fuck” is ok
    Then go and fuck your self

    Ok motherfuckers nothing personal
    And if you don’t like it
    I don’t fucking care
    So I’m ready for your fucking criticism
    So go ahead and fucking judge me

    Personally I think, that nothing wrong is in this fucking word
    You just sad that fucking fuck is ok
    And even you little children think that fuck is ok
    So why don’t we all go
    And just fuck our self
    You motherfuckers

    So, how do you like it motherfuckers?

  31. gviclo:


    أعجبني حقا

    أحب اللغة ابن الزانيه‏

  32. talyc:


    TULKOJOT:
    Redzi, nu jcfreak4, cik viegli ir pielīdzināties pasaulei,
    redzot (dzirdot, izjūtot, saskaroties ar) tās samaitātību.

    Bet paturēt sevi svētu…
    tas ir iespējams tikai Kristū

    ————————————-

    tava ticība ir bijusi nenoturīga (neīsta, samākslota, liekulīga), ja(o) esi mēģinājis būt šķīsts savā spēkā
    tad notiek tā, ka tev ir jāizvairās no mēsliem, lai neaptraipītos ar tiem(tev ir jāizvairās no pasaules lai tajā neapgrēcinātos)

    Taču Kristus mācekļiem saka – ejiet pasaulē. Viņš mūs sūta kā avis vilku barā.
    Tas ir tā kā teikt: “Lec, draugs sūdu bedrē un sūdi tev nekaitēs.
    …bet, ja kas bez ticības tajā leks, tas būs sūdos līdz ausīm”

  33. gviclo:


    آمين

  34. talyc:


    TULKOJOT:
    kamdēļ Kristus saka, ka drīzāk netikles, slepkavas un visādi citādi grēcinieki nāks debesu valstībā?

    vai es būtu kāds viszinis, ja teiktu, ka jcfreak4, kurš apsūdzējis Tim Minchin (un viņa textu publicētājus) ir izrādījies ne vien tik pat nepieklājīgi rupjš, bet vēl jo vairāk – savā lepnajā augstprātībā uzmeties par citu ticības tiesnesi?

    vai būtu prātīgi mēģināt kaunināt tādu, kurš pats zina, ka viņam nav taisnība?

  35. jcfreak4:


    kad suņu barā iemet akmeni, kurš suns rej visskaļāk? – tas, kuram akmens trāpa!

    skatos, ka no viena akmeņa ierējās vairāki… dažs labs pat sācis nesaprotamā valodā runāt ;)

    peace to you motherfuckers

  36. talyc:


    paldies, varat mierīgi ņemt un iebāzt savus zirņus sev vienā vietā, nolādētais nemiera cēlāj!

  37. jcfreak4:


    Toļik, Tu pats arī esi uzmeties par citu ticības tiesnesi (un vēl kā!), so please stop this fucking bullshit

  38. jcfreak4:


    pilnīgi neticami, cik ātri izlīda āža kāja no Tavas svētulīgās maskas

  39. Roberto:


    Tu mūs padarīji par mēsliem un riebekļiem tautu starpā.

  40. talyc:


    jā, ej dirst, JĒCI!

  41. Andris Marija:


    ..mjaa…:)))

  42. talyc:


    kaitnieksVai bijāt gaidījuši citu reakciju?nemiernieks

  43. Andris Marija:


    he-he cik zīmīgi ka tieši zem šīs tēmas visvairāk diskusiju un ne parko…:))))

  44. Roberto:


    interesanti, ka viss sākās samērā miermīlīgi..

  45. talyc:


    Kur nokļūst bezdievis, tur ierodas arī nicināšana un negods ar izsmieklu (Sal.pam. 18:3)

  46. jean:


    puiši,
    bet dziesma bija par kaut ko pilnīgi citu. Kamdēļ uzreiz tā savstarpēji lamāties!!!

    Dziesma bija par šo, ja neskaita dažus vispārējus apvainojumus kristiešiem, bet nu bez tiem skandāliem droši vien nebūtu šādas dziesmas (bez m* vārdiem):

    You are crazy
    If you’re still a Papist
    If he covered for a single man
    Who’s a kiddie fucker
    He’s as evil as the rapist

    And if you look into your heart
    And tell me true
    If this stupid
    Song offended you
    With its filthy language

    And its disrespect
    If it made you feel angry
    Go ahead and write a letter

    But if you find me more offensive
    Than the possibility
    That the Pope protected priests
    While they were getting fiddly
    Then listen to me man
    This here is a fact:
    You are just as morally misguided
    As that power hungry
    Self-aggrandised bigot
    In the stupid hat
    .

  47. talyc:


    jep, lūk jean ir gana prātīgs, lai izsaiņotu konfekti no ietinamā papīrīša
    [tad tai uzreiz ir cita garša] gudribas-sakums-ir-bijiba-Dieva-prieksa

  48. Andris Marija:


    nu ,protams, protams tas takš glauda pa spalvai..:)))

  49. talyc:


    protams, protams – tas ir ļoti viegli pārprotams, Anna Andris Marija,
    ja skatās ar miesas prātu, tad redzam karu (kaušanos), kur savstarpēji cīkstējas gudrie pret pārgudrajiem, lai uzvarētājs mantotu sev vis-gudrā titulu.

    Jautājums nekad nevar tikt apskatīts pēc uzstādījuma: “kura pusē ir taisnība”, bet gan “kurš ir patiesības pusē”…

    un neitralitāte šeit ir neiespējama; un vairākuma princips nedarbojas.

  50. Andris Marija:


    he-he..daži dusmās sāk citus aizskart visādi apzīmējot vai apsaukajot jo citu ieroču nav kā tikai vizdegunīga liejulība liekulība…:)))

  51. Este-re:


    Mjā, grūti te ko piebilst.

    Uzzināju, ka atrodos “svešā mājā”, lai arī tā ir publiskā telpa, un nemitīgi izskan aicinājumi te iegriezties.

    Iegriežoties jārēķinās, ka barība, ko te piedāvā, ir apšaubāmas kvalitātes.

    Ka paši namatēvi uzvedas kā vietējie huligāni aizslēpušies aiz nikiem.

    Un pati e-baznīca, kā arī pats burtiņš “e” (e-piedevas) nevieš nekādu uzticību.

    Izlasot par e-projektu jūsu lapā, par šo “pozitīvo e-ntuziasmu” un skaidrojumu tam, var redzēt jūsu skatījuma vienpusīgumu. Tur diemžēl nebija iespējas pievienot komentāru, tāpēc izteikšos te.

    Pirmkārt. Citēju – “jūdi, kas bariem nāca pie Kristus, tāpat arī apustuļi”. Pirmie apustuļi arī bija jūdi. Tad jau var teikt arī tā – visi latvieši mācās skolās, tāpat arī skolēni.

    Otkārt.No citāta – “Bet tālāk par šo patiku un apbrīnu viņi lielākoties tā arī netika. Citādi tas bija ar apustuļiem…”, atkal var domāt, ka apustuļi ir no citas tautas. Visi pirmie kristieši (tobrīd viņi tā vēl nesaucās) bija atgriezti jūdi un ar mācīšanu nodarbojās apustuļi no jūdu tautas (ebreji). Pirmās draudzes izveidoja un pirmie ar evanģelizāciju nodarbojās tieši jūdi, kas noticēja Mesijam un viņu skaits nebija no mazajiem. Lasot apustuļu darbus var atrast konkrētus skaitļus. Jūsu teiktais var radīt maldīgu priekštatu šajā jautājumā.

    Atvainojos, ka atļāvos kaut ko te bilst no savas puses, jo saprotu, ka te iederas tikai pozitīvi komentāri, kas diemžēl man šobrīd neradās.

    Lai Dievs svētī jūsu e-centienus!

  52. talyc:


    Autoosta, dzelzceļa stacija, Lido-bistro – tās, Este-re, visas ir publiskas telpas, taču katrai no tām ir saimnieks…

    Tu drīksti dusmot uz Ķirsonu, ja viņa darbinieki tev par viņa krāsnī ceptas desiņas pasniegšanu prasa naudiņu, taču tu nenosaki viņam cenu politiku;

    vari niknoties uz konduktoriem, vai kontrolieriem, kas tev uzliek sodu par braukšanu bez biļetes autobusā;

    tāpat bomži, kas dzīvo stacijā var uzskatīt par netaisnību, ka policija tikai viņus mēģina patriekt no vilcienu uzgaidāmajām telpām

    —————————–

    Baznīcai ir dotas pilnvaras (jeb atslēgu vara) piedot vai paturēt grēkus grēciniekiem – pamatojoties uz viņu mutes liecību.
    Mums zināms, ka starp tiem, kas saucās Baznīcai piederīgi, tomēr ir daudz tādu, kas tikai nelietīgi izmanto Baznīcas vārdu, grēka aizsegam.
    Mēs netiesājam citu ticību, taču drīkstam izmantot katehēzi, lai pārliecinātos par katahūmena ticības liecības atbilstību viņa apliecinātās ticības mēram.

    —————————–

    Lūk, Romas pāvests uzdodas par viskristīgāko kristieti un kristīgās Baznīcas galvu, taču:
    tas ir neiespējams pēc vairākiem faktoriem:
    1. Baznīcas galva ir Kristus un viss… un nevienu citu savā vietā Viņš nav atstājis, kā vien svēto Garu (kurš mums atgādina Bībeli – jeb Dieva vārdu, jeb visu, ko Kristus pie mums, še laikā un telpā, miesā būdams mācījis)
    2. Ticībai nav pakāpju un viss… un tā nav mērāma tādos terminos kā – ticīgs, ticīgāks, visticīgākais. Ticība vai nu ir vai tās nav (līdzīgi kā nevar būt gandrīz grūtniecības stāvoklī – vai nu ir vai nav. Var protams kādu laiku izlikties, ka ir stāvoklī, taču, tikai līdz brīdim, kad pienācis laiks dzemdēt). Ticība ir Dieva dāvana un tā pieaug līdz ar izpratni par Dieva vārdu (svētā Gara spēkā) bet nevis ar cilvēciskajiem centieniem dzīvot aiz vien svētīgāku dzīvi. Tie, kas aizvien tiecas pieaugt ticībā …žēl, bet tiem drīzāk būtu jāatzīst, ka patiesībā vēl nemaz īsto ticības dāvanu nav saņēmuši. Patiesa ticība ir neiespējama bez īstas grēkatziņas, bet grēku nožēla nav iespējama bez grēku piedošanas evaņģēlija saņemšanas, savukārt Evaņģēliju nevar uzņemt tāda sirds, kas sava grēka dziļumu neapzinās. Ticība ir kā nepārrauts gredzens jeb riņķis (pie kā mums turēties), bet šis riņķis ir uzvērts bezgalīgi garā ārkārtīgi nokaitētā stieplē, kura iet cauri mūsu laikam un telpai, un kuras gali iesniedzas mūžībā. Un Dievs vien zina materiālu no kā šis ticības gredzens veidots, ka tas nesadeg un veidu, kādā tas ticis uzmontēts uz…
    3. Kristietības būtība ir grēcinieku glābšana nevis pārveidošana… tas arī viss. [Bet velns ar pāvestu priekšgalā un visu tā nolādētā Antikrista varzu ved cilvēkus drošā pazušanā. Tiem tiek solītas debesis "tūlīt-tūlīt-un-pa-lēto" - kā nominācijas "par labāko centību"; "par pašaizliedzīgu darbošanos"; "par priesteru apmierināšanu" utml.]

    Tad lūk pret tādu nolādētu darbošanos un nelietīgu viņiem ticošo pievilšanu arī bija šīs t e-dienas dziesmiņa.

  53. Juris:


    Lasot šo garo komentāru rindu ir labi redzams, kādu lietu to autoriem ir par daudz.Bet kā pietrūkst?
    Iztēlojieties…(es parasti neko nepanāku ar šo aicinājumu, bet spītīgi turpinu)
    Tātad, iztēlojieties, ka tieši šodien šajā portālā ir iemaldījies viens, kam Lieldienas saistās tikai ar olām ( es, protams, domāju tās – vistu olas)…
    Ja nu šis VIENS, komentārus lasīdams, apvemjas un pavisam un uz visiem laikiem novēršas no RELIĢIJAS? Un ja šis ir pirmais un pēdējais piliens, kura dēļ viņa dvēsele pazūd?
    Kurš būs par to atbildīgs?
    Jauka tēma Lieldienu pārdomām…
    Lai Dievs jūs visus svētī un pasargā, lai dod mieru, prieku, gudrību un, jā, un ko vēl?

  54. talyc:


    Juris, vai nezināji, ka Dievs ir tas, kas dāvā ticību;
    Dievs ir tas, kas pats ticošos velk pie sevis

    drīzāk bīstaities Dieva, ka nekļūstat tādi, kas iedomājas (iedomīgi),
    ka ar savu darbošanos būtu kādu pieveduši Dievam, jeb paddarījuši ticīgu.

    Dievam vien viss gods, spēks un valstība!

  55. Juris:


    talyc, a vai Tu negribētu citēt tos pantiņus, kur runāts par citu apgrēcināšanu?

    Redzi, Tu spilgti parādīji to, par ko es te tikko norunāju – šī portāla komentētājiem par visu svarīgāk ir gūt uzvaru.
    Principā – laba lieta. Arī no sava ticības ceļa piemēriem varu droši liecināt, ka daudzi asi uzbraucieni man ir bijuši par lielāku svētību, nekā daudzi salkani komplimenti. Ok!

    Bet es šeit runāju par VIENU, kurš nejauši iemaldījies. TU nojaut, ka principā jau tas nevar notikt “nejauši”.

    Nu, ko viņš te redz?
    Tu, taču zini, Tu nevari teikt , ka nezini to, cik asi trenēta ir acs redzēt skabargu…

  56. janiserno:


    Un tomēr komiķis pāršāvis par strīpu ar rupeklībām –
    Tas,ka autors pauž savu nihilistisko ;) attieksmi pret citu ticības parliecībām (īpatnībām) ir skaidrs, bet kas tiek domāt ar motherfucking mother?
    bez polļitra ņe razobraca. Vai cilvēks nav pārcenties?

    You see I don’t give a fuck about
    What any other fucker
    Believes about Jesus
    And his motherfucking mother

  57. Andris Marija:


    juri..vo-vo es ar nesen kā te ienācu gribēdams kko interesantu uzzināt…bet te izrādās ir tikai “saimnieku” tuss un pārējiem kas mēģina ko izzināt ar ķirbuli aizver muti un ausis un aizsien acis lai nebažas kur nevajag…:))))lai ejot labāk uz katolis.lv tur esot bez rupjībām…un zini tā arī izdariju…:)))

  58. talyc:


    Nezinu, Juri, ko kurš te redz [cits ar "skatās grāmātā, bet redz pigu (tulkojumā no krievu mēles)"]
    Bet mēs esam par to, lai katrs, kuram ir acis, kļūst redzīgs
    un kuram ausis – top dzirdīgs
    un kas meklē – atrod

    Maldinātāji nekā nevarēs padarīt īstenai ticībai
    Bet Patiesība var sagraut neīstu/samāklotu/maldīgu ticēšanu

    Ja uzskatāt, ka šī e-lapa var kaitēt jūsu ticībai… varat droši to glābt un doties, turp, kur jūsuprāt jūs neapgrēcināsities

    otrs variants = pārbaudait pa priekšu savu ticību [tās atbilstību Rakstu skaidrībai (saite) un Kristīgajai mācībai (saite)]

  59. jcfreak4:


    Dārgie portāla viesi, es gribu jums no sirds atvainoties par tām rupeklībām, ko sarakstīju. Visas brīvdienas nebija miers…

    Ar to visu, ko es te iesāku es gribēju pateikt, ka mēs nebūt neesam labāki par Romas pāvestu un ne par dzērāju, kurš guļ grāvī. Dāvids raksta “Mani grēki vienmēr ir manu acu priekšā” Ps 51:5. Mani grēki, nevis citu grēki. Mums visiem ir vajadzīga Jēzus žēlastība. Jēzus bija (ir) grēcinieku draugs. Jēzus grib glābt ikvienu cilvēku. Viņš nešķiro, kurš ir pelnījis pestīšanu un kurš nē. Ja mēs palasam Jauno Derību, tad redzam, ka Jēzus sirds neskaitāmas reizes iežēlojās par cilvēkiem un tad Viņš vai nu tos sāka mācīt, vai nu pabaroja, vai nu dziedināja. Dievs grib glābt arī Romas pāvestu un visus tos, kurus viņš piesedz. Tā vietā, lai mēs publiski viņu izsmietu, varētu nākt aicinājums iežēloties un vienoties kopīgā lūgšanā par Romas pāvestu, viņa priesteriem un aizlūgt par tiem, kuri ir cietuši. Es domāju, tam būtu daudz lielāks spēks! Jo galu galā, ne pret miesu un asinīm mums ir jācīnās, bet pret valdībām un varām, šīs tumsības pasaules valdniekiem un pret ļaunajiem gariem pasaules telpā.
    Dziesmas autors ir izvēlējies miesīgus ieročus un to publicējot portālā, mēs atbalstam šo cīņas veidu, bet Jēzus mums māca, ko citu – iežēloties un aizlūgt, un pārējais ir Viņa ziņā.
    Jēzus māca, pat tad, kad jūs visu būsiet darījuši, sakiet: mēs esam nelietīgi kalpi, mēs esam darījuši, kas bija mūsu pienākums…
    Lai Dievs mums visiem ir žēlīgs.

  60. Andris Marija:


    bāc..nu tā melnsvārča iedomība sit tik augstu vilni ka tiešām drīz pārsprāgs…:O
    vai nu viņš visus cilvēkus met pār vienu kārti un baidās ar tiem strādāt…:O vai vnk nesaprot kā to darīt..tikai drukā te visādas asprātības… tā jau ikkatrs prot
    tam lielu mākslu nevajag – bet strādāt vajag nevis jākratās no visiem nevēlamiem vaļā…
    jcfreak4…tev nav par ko atvainoties – tu vsmz biji paties ko izrādiji bez liekas pompozitates un bez nekaunības un tas bija viss jaukākais…:)))

  61. Roberto:


    jcfreak4, beidzot atbildē #59 izskan kāds sakarīgs vārds…

    atgriežoties pie diskusijas sākuma: vai Tev ir bērni? un vai Tu būtu tikpat tolerants un aizlūgtu klusībā par Tavu bērnu izmantotājiem? vai tomēr Tu aizdegtos dusmās kā Tims Minčins?

  62. jcfreak4:


    Ja Tevi tas tik ļoti interesē, tad man vēl bērnu nav. Bet zini, man dzīvē ir bijis viens cilvēks, kurš man ir darījis tikai ļaunu, ka es pat to vārdos nespēju izteikt, bet es esmu pildījis un pildu Jēzus pavēli – aizlūdziet un piedodiet! Jēzus māca mīlēt savus ienaidniekus un uzvarēt ļaunu ar labu (rom. 12:21).

    Protams, protams, Tu vari bāzt man acīs, ka man nav bērnu un ka es nesapratīšu tos, kam tie ir un daļēji es tam varu piekrist, bet Tu nevari zināt, kāda ir bijusi mana dzīve un mana pieredze, tā kā…

    Robi, bet kāpēc Tu tik ļoti gribi aizstāvēt to Timu Minčinu? Kāpēc Tev tas ir tik svarīgi?

  63. Roberto:


    draugs jcfreak4, es Tev neko nebāzīšu acīs, pats zinu, ka cilvēki ir dažādi un katram šķiet, ka pats ir gana gudrs…

    vienu es nesaprotu, kāpēc Tev šķiet, ka es aizstāvu Timu Minčinu? Tu taču vari skaidri izlasīt, ko esmu rakstījis šī klipa ievadā… vai tur ir kāds vārds aizstāvības vārds?

  64. Andris Marija:


    he-he..nu to jau nu gan laiks bija saprast ka ne jau katoļu baznīca ir tā kas vainīga pie pedofilu darbošanās..to tikai onkas un tantes vai sektanti var klaigāt maldinot pasauli..jāmāk saredzet un meklēt cita virzienā ja tas kādam interesē…:)

  65. talyc:


    Ansis Narnija laikam domā, ka īstā kalpošana būtu cūku aicināšana (tad tās nāktu un varētu apbrīnot tām šņukuru priekšā pabērtās pērles)

    nē, suņa dvēsele – tev neklājas saņemt svētuma

  66. jean:


    jcfreak4, līdzīgi kā Tu jautā, kāpēc Robis aizstāv Timu Minčinu, tikpat labi es Tev jautāšu, kāpēc Tu aizstāvi pedofīlijas grēku??

    Bet diskusija vairāk par to vai kāds ir darījis normāli, uzrakstot šādu dziesmu? Mana atbilde, ka nē, tāpēc ka tā nav domāta normālai atskaņošanai normālā auditorijā. Tomēr vai tāpēc no tās būtu jāizvairās? Ja izvelk tās saturu, tad autors pats pasaka, ka viņa dziesma ir viena viena rupeklība. Tomēr tālālviņš arī pats paskaidro kāpēc tādu rupeklību uzrakstījis: lai parādītu liekuļiem un svētuļiem, ka tas grēks, ko viņi dažbrīd pat aizstāv ir daudz, daudz lielāka rupeklība.

    Vai citā līdzībā: viņš Tevi (klausītāju, lasītāju) pabaksta ar adatu, parādot, cik tas ir sāpīgi un nepatīkami, bet tikai tāpēc, lai Tu varbūt saprastu, ka tas grēks ir kā nocirst ar asu zobenu otram roku vai kāju. Un ka salīdzinājumā ar iebakstīšanu ar adatu (viņa dziesmu Tev) cirtieni ar zobenu ir daudz ievainojošāki tās upuriem..

    Kas ir rupjāk tas vai tas???? Jo viens no tiem pavisam noteikti ir grēks Dieva priekšā…

  67. moritz:


    jopčik, kas par cepienu! :D
    pilnmēness takš :D

  68. jcfreak4:


    to jean

    žēl, ka šai portālā visu laiku pārprot otra ievietotos komentārus un uzdotos jautājumus… Es pedofīlijas grēku neaizstāvu, es rakstīju pavisam par kaut ko citu.

    man vairs nav ne spēka, ne vēlēšanās kaut ko vēl argumentēt vai aizstāvēt. Es savas domas esmu izteicis.

    Lai DIevs mums visiem palīdz un ir žēlīgs.

    P.S. Es te vakar domāju: kāds mums visiem būtu abloms, ja Tiesas dienā Dievs mums teiktu “Eijta nost no Manis jūs ļauna darītāji! Es jūs nepazīstu!” Bet mē teiktu, ka mēs taču pazīstam Bībeli, rakstvietas, pratām citos redzēt slikto, un mums vienmēr bija, ko pretī teikt ar Dieva Vārdiem, mēs taču bijām tik pareizi. Mēs taču zinājām visādas dogmas, baznīctēvu izteicienus utt… Bet beigās – nekā…elle Tas tā – pārdomām…

  69. Roberto:


    jcfreak4,

    kad man allaž uzmācas līdzīgas domas par Tiesas dienu un pat to vai esmu bijis gana labs, lai ieietu Debesu valstībā.. es allaž pie sevis pārdomāju sekojošo:

    Kungs, Tava asins svētība
    Tik vien mans gods un greznība,
    Ar ko priekš Dieva stāvēšu,
    Kad debesīs es ieiešu

    Tu nevainīgais Dieva Jērs,
    Kam uzlikts mūsu soda mērs,
    Par ļaužu grēkiem cietis Tu,
    Lai grēciniekus izglābtu!

    Kad mani vaicās debesīs,
    Vai esmu es to pelnījis,
    Tad sacīšu: mans pestītājs
    Bij visa laba darītājs!

  70. Andris Marija:


    nu nu…he-he ta jau pašam vairs nekas nav jādara – baig izdevīga bet maldīga nostāja…

  71. Roberto:


    un ko Andris Marija dara, lai būtu drošs Tiesas dienā?

  72. talyc:


    vislabāk/visdrošāk, ticet maniem
    ja līdzi esot paša pāvesta parakstīta rekomendācijas vēstule
    ko uzrādīt bounceram-Pēteram pie paradīzes vārtiem
    ar garantiju

  73. Andris Marija:


    ..:D:D:D

  74. Roberto:


    Andri Marija, neesi tik vieglprātīgs, jo pat tautas gudrība vēsta, gardāk smejas tas, kurš smejas pēdējais.

  75. Andris Marija:


    he-he…baigā gan šinī gadījumā nozīme: pirmais vai pēdējais..:)))esmu vai nēesmu tāds kāds citiem liekos – ta jau ja liekas tad var sasisties…:)))

  76. Andris Marija:


    vardu sakot: smejiet pēdējie, tad gardāk nobaudīsiet…:D

  77. talyc:


    pēdējās dienās nāks nikni smējēji, kuri dzīvos savās pašu kārībās (2.Pēt. 3:3)

  78. Andris Marija:


    da lai tak nāk: katram savs…:D

  79. Andris Marija:


    he-he…īstenībā runa bija pa tiem kas smejas pēdējie nevis par pēdējām dienām…:D:D:D

  80. Andris Marija:


    tas tikai atkal vien liecina ka teksti tiek izrauti no rakstiem bez jebkāda konteksta – ka tik padižoties ar sevi…:)))

  81. jcfreak4:


    un tas ir pats tracinošākais, ka texti tiek izrauti no koneksta un beigās sanāk plika muldēšana bez jebkādas jēgas…

  82. Andris Marija:


    jcfreak4
    tevi gan baig viegli satracināt…:)))

  83. jcfreak4:


    jā, tāds tramīgs esmu… :)

  84. jean:


    jcfreak4, vai Tu rakstīji Robim: “kas Tevi iecēlis par tiesnesi un ar kādām tiesībām Tu liec necenzētus tekstus?” Pēc tam Tava cītīgā vēlme, ka šāda dziesma netiktu publicēta un tomēr pēc dievbijības atmešanas -, pašam sākot necenzēti f**ties, varēja radīt iespaidu, ka galu galā Tevi tomēr aizskāra dziesmas tēma nevis necenzētie teksti, vai ne tā?????

    Kad Tev paskaidro, ka autors speciāli uzrakstījis tik rupju dziesmu, lai parādītu to, ko dziesma pasaka …, tad Tu sāc uzbrukt personīgi šā portāla veidotājiem, ka viņi šādi un tādi, vispār neciešami, utt.

    Bet uz uzdotiem jautājumiem neatbildi…

    Tātad, kas ir rupjāk un ļaunāk: rupju vārdu lietošana vai tas otrs? Bet ja kāds “rupjos” vārdus lieto par lietām, ko tie arī tiešām apzīmē, tad varbūt tas nemaz nav rupji????!!!! Ja runājam, tad runājam par šo, tas ir, par to, ar ko pats iesāki šo diskusiju.

    ac,

    Jean

  85. jcfreak4:


    es pēc svētkiem mēģināšu atbildēt, jo tgd īsti nav laika

    P.S. Skatos, ka es te tagad laikam būšu tāds, ko visi gribēs (kā lai pasaka) paāzēt… :)

  86. Andris Marija:


    ***Bet ja kāds “rupjos” vārdus lieto par lietām, ko tie arī tiešām apzīmē, tad varbūt tas nemaz nav rupji***
    ——————————
    he-he..tas nu gan bij labi teikts: mērķis tak attaisno līdzekļus vai ne?…:D:D:D
    it kā nebūtu citu izteiksmes līdzekļu lai neieļaunotu citus…:))))

  87. Andris Marija:


    jcfreak4…:))) nemaz ne tuvu nestāvu āzēšanai…:))) ja gribi varam klātienē satikties un papļāpāt par visādām tēmām…moška krusta ceļā tiekamies…:)))

  88. jcfreak4:


    Es jau labprāt gan aizietu uz to krusta ceļu, gan satiktos papļāpāt, bet es neesmu no Rīgas un svētkos būšu savā draudzē un vēl jāgatavo programmu Lieldienu dievkalpojumiem. Tā kā diemžēl pagaidām būs mums jāapmierinās vien ar virtuālo pasauli… un vēl šajā publiskajā portālā :)))

  89. Andris Marija:


    jcfreak4…nu tad lai tev svētīgas Lieldienas!…:)))

  90. jean:


    Andri Marij, tu raksti: “it kā nebūtu citu izteiksmes līdzekļu lai neieļaunotu citus…:))))”

    Ko tad tu ieteiksi: slepkavam neteikt, ka viņš ir slepkava, jo tas kādu varētu ieļaunot, utt.???

    Andri, ja Tu kādu cūku cūku kūtī nosauksi par cūku, tad tas nebūs rupji, ja Tu kādu darbakolēģi nosauksi par cūku, tad tas būs rupji…

    Ja Tu laukos pie govs fermas ieraudzīsi sūdu čupu un to tā arī nosauksi, tad tas nebūs rupji, bet ja kādu darbakolēģi nosauksi par sūdu, tad tas būs rupji.

    Ja tu tur pat laukos teiksi: skat, re kur bullis piš govi!, tad tas nebūs rupji, ja Tu ka kādam teiksi, piemēram, beidz p***st man smadzenes, tad tas būs rupji.

    Domā, vecīt! :)

  91. Andris Marija:


    he-he…ups galvenais ka pēc visa teiktā liek vēl citiem domāt?….:D:D:D

  92. jcfreak4:


    jeanam no 84. komenta

    pirmkārt, es savu fakošanos nožēloju un lūdzu piedošanu, bet ja Tev tik ļoti gribās to celt augšā, tad nezinu kā, lai Tev palīdz.

    otrkāt, dziesmas tēma mani aizskāra jau sen, kad es uzzināju, kas pa reliģiju ir katolisms un vēl jovairāk, kad izcēlās vairāki skandāli saistībā ar pedofilismu viņu aprindās. tā kā šajā gadījumā (kā jau es rakstīju) mani aizskar tas – kāpēc kristīgajā portālā jāpublicē dziesmas, kur tiek minēti vārdi “fuck” “motherfucker” utt.? bet vari neatbildēt – tam vairs nav nozīmes, jo e-pāvesti, var publicēt ko grib un tas viss būs pareizi un vienmēr atradīsies kāds, kas viņus piesegs ;)

    Un vēl… piedod, ka es ienesos šajā namā kājas nenoslaucījis un sāku ar putām uz lūpām visiem pierādīt savu taisnību un iztraucēju jūsu “svēto” mieru…

  93. jcfreak4:


    90. komentam – cepums par tekstu, jo kā jau Andris Marija teica: “mērķis tak attaisno līdzekļus vai ne?…:D:D:D”

    Turpmāk vērsīšos pie jums, lai zinātu, kurš ir cūka, lai varētu viņu nosaukt īstajā vārdā, jo savādāk var šmuce sanākt.

  94. jean:


    jcfreak4 un Andri M., pacentīšos vēlreiz. Tātad, kas ir lamu vārds? Vai vārds “kroplis” ir lamu vārds? Vai vārds “suns” vai “kuce” ir lamu vārds? Ir arī vārdi, kas apzīmē cilvēka tā sauktās – intīmas – ķermeņa daļas un dažādas norises ap tām. Vai jel kāds no tiem vārdiem pats par sevi ir lamuvārds (pārcilā atmiņā šos vārdus un tu par to pārliecināsies)?? Nē, par lamu vārdu tas top, ja tas tiek lietots ikdienas leksikā, apzīmējot pilnīgi ko citu. To citu var pateikt normālā veidā, bet lamājoties to cilvēki ir iemanījušies pateikt dažādos citos veidos jeb runājot rupeklības.

    Bet vai šajā gadījumā dziesmas autors šos Tevis pieminētos vārdus lieto pārnestā nozīmē vai arī šoreiz šie vārdi apzīmē norises, kas ir to burtiskā jēga??

    Jā, tas nepatīkami, jo vismaz viens no šiem vārdiem apzīmē pretdabisku parādību. Un pedofīlija ir identiski pretdabiska. Par to ir runa.

    Vai vajadzēja šo dziesmu publicēt kristīgā portālā?? Par to, lai atbildību nes šā portāla saimnieki.

    Bez jūsu iesāktās diskusijas es droši vien šo dziemu nebūtu izlasījis (noklausījies neesmu joprojām), taču, jcfreak4, varbūt dažreiz lietas ir jānosauc īstajos vārdos, pat, ja tas “kož kaulā”, n’est-ce pas?

    ac,
    jean

  95. Andris Marija:


    :D:D:D mjaa…cik aktīvi kāds cenšas ar putām uz lūpām ieborēt savus uzskatus – laikam tie viņam daudz nozīmē…:D:D:D



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.