357. Kādā veidā tev sevi ir jāpārbauda pirms Vakarēdiena?


Tikšanās 2006

Brīnišķiga iespēja izteikt savu novērtējumu pagājušā gada žurnālam “Tikšanās”.


janvāris


februāris


marts


aprīlis


maijs


jūnijs


jūlijs


augusts


septembris


oktobris


novembris


decembris

Mans favorīts ir:

  • maijs (30%)
  • jūnijs (20%)
  • decembris (16%)
  • augusts (10%)
  • novembris (6%)
  • oktobris (6%)
  • janvāris (4%)
  • aprīlis (2%)
  • septebris (2%)
  • februāris (2%)
  • jūlijs (2%)
  • marts (0%)

Birkas: , , ,



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

25 atsauces par “Tikšanās 2006”

  1. talyc:


    :D

  2. moritz:


    shiis laikam buutum taa sievas, kas teerpushaas labos darbos…

  3. gviclo:


    Aptauja, draugs, ir par žurnālu saturu.

  4. moritz:


    nu ja, vinjas jau ir arii saturaa…
    tu veestuli no manis sanjeemi?

  5. gviclo:


    jā jā [ar domu - kā tad]
    [ar domu - jau atbildēju]

  6. moritz:


    shitas pieder pie marketinga… zhurnaalus ar sveetbildeem pirktu mazaak…

  7. de profundis:


    beibes jāvērtē te? man jau blondās labāk

  8. de profundis:


    lai gan otrajā rindā no augšas vidējā ir pat ļoti ņemama

  9. moritz:


    de profundis
    “Aptauja, draugs, ir par žurnālu saturu.” (gviclo)

  10. krist2ps:


    moritz, nu gan gudri runaa :D

  11. moritz:


    kristdivipsi
    es tikai citeeju…

  12. gviclo:


    Protams, ka izdevīgāk ir citēt, nekā teikt savs domas, pat tad, ja tās saskan ar citējamo.

    Jo neko jau nevar zināt!

    Ja kas, tad – es taču tikai atreferēju.

    Ja kas – es tikai aplūkoju dažādus viedokļus.

    Ja kas – es citēju nevis, ka piekītu, bet nepiekrītu.

  13. gviclo:


    Runājot par žurnāliņiem – neskati vīru no cepures.

  14. wrc:


    Mans viedoklis, ka nav pareizi likt tikai dāmas uz žurnāla vāka. Tā varbūt ir direktora vājība, bet tomēr nevajag diskriminēt vīriešus/ģimenes/utt. Saturs jau nav mainījies, sadaļas pa konfesijām un svētrunas.

  15. moritz:


    gvido
    vai formas noraidiijums ir arii satura noraidiijums?

  16. gviclo:


    Senajiem latviešiem, moric, laikam nepatika daudzvārdība. Labāk sacīt – neskati vīru tikai pēc cepures.

  17. gviclo:


    Ziniet, draugi. Tīrais humors. Vienreiz dzirdēju tramvajā, kā viena meitene teica otrai, apmēram tā: “Salonā divas stundas esot fotogrāfēta sieviete kristīgam žurnālam Tikšanās. Bet tas taču ir kristīgs žurnāls, kāpēc tik ilgi un rūpīgi jāfotogrāfējas?”

    Bez komentāriem.

    Man gan patīk kvalitatīvi izdevumi, lai gan labi iesaiņot var visu kaut ko – tad kāpēc ne kristīgu saturu.

  18. Didzis Meļķis:


    Viņi domā: kristietība=lifestyle. Viņi SMAGI kļūdās. Un bezgaumīgi. Grimms ir labs, un fočenes arī, bet IZDEVUMS ir nebaudāms. Kaka!
    Tāpat kā viņu radio. Tāpat kā apm. puse šīs lapas e-draugu (sorry, es tāds atklāts džeks). Jums ko viņi – maksā arī? Ja tā, tad sauciet par sponsoriem; ja ne, vai pēc šiem draugiem man spriest arī par jums pašiem? Ņeuvjazočka polučajetsa.
    Ā, moš šie jums barterī ar informāciju padalās – par bezjēdzīgiem notikumiem kur tur? Naher jums lapu ar šitu piebāzt, ķipa, viens izmisis Bavārijas mācītājs uzmanības piesaistīšanai piepirdis pilnu balonu, kas, viņaprāt, simbolizē ko tur?! Raksties pa ģelu – gviclo revelācijas, Pilnīgi atklāti-27, Popetown-32 u.tml. Kas tur ko līferēt? Gribat feinu konkursu? Pastaigājiet pa pilsētas apstādījumiem, uzbildējiet vairākus suņu u.c. sūdus un uztaisiet aptauju: kurš jums no tiem, tā tīri pēc formas ņemot, šķiet gaumīgākais? Jei bogu – neredzu atšķirību.
    Hau, esmu runājis! Jeb, kā teica viena hiperentuziastiska kundzīte: Latvija, mosties!

  19. gviclo:


    Paldies par Jūsu viedokli, Didzi.

    Jums, kā ikvienam patērētājsabiedrības loceklim, ir tiesības lietot izvēlni e-BAZNĪCĀ, lai neapgūtinātu sevi ar Jūsuprāt Jums nepieņemamām lietām.

  20. talyc:


    redz, kā te tas sanācis
    “Tikšanās” autori satvēruši gudrību (to pasaulīgo)
    un acīmredzami to mēģina izmantot evaņģeliski savtīgos nolūkos
    - – -
    nedomāju, ka viņiem netīšām būtu paslīdējusi garām vārda “tikšanās” nozīme
    un ka viņi nebūtu pieļāvuši domu, ka kāds kurš meklē “iepazīties”
    un ieraudzījis žurnālu ar smuku meiču (izlaistiem matiem) uz vāka
    … nopirks žurnālu bildīšu dēļ vien
    - – -
    bet pēc tam pēc principa: [kā čukča, kas halvas vietā ziepes nopircis]
    tās sava iedzimtā skopuma dēļ nopirkto apēdīs …tipa:
    мыло не мыло, купыльи есть надо
    - – -
    bet par nākamo aptauju (šai līdzīgo) par zaļajā zonā atrodamajiem labumiem
    (bijušajiem, esošajiem un nākamajiem) pēc a.god.M.Didža ieteikuma tiešām var padomāt…
    un e-draugi tik pat labi varētu saukties arī par e-linkiem. var taču runāt visādi – var par lietas būtību vai arī kacināties par atsevišķiem vārdiem. un ja vēl kas te piebilstams, tad ne vienmēr uzruna (piem. dārgais e-draugs) tiešā veidā nozīmē, ka
    uzrunātais ir draugs, jo draudzību tā pat kā ticību var arī vienkārši notēlot, bet lietas būtība (personas sūtība) jau nevar neizpausties. Redz, ja sūdu tā citādi nosauc, tas jau par desiņu nepārvēršas:) un anekdotes zaķīša gudrība [kas pagaršojis saka tfu sūds, labi ka neiekāpu...] gudrākam lasītājam liks tikai pasmaidīt.

  21. Dona:


    taa kaa zhurnaala virsrakstu izlasiiju tikai peec bilzhu apluukoshanas ( ko nu appgrutinat savu intelekta nebojaato organizmu), tad pirmais iespaids bija – kas e-bazniicai kopiigs ar zhurnalau IEVA :))

  22. Gerda:


    Kaut kā nemanu to satura atspoguļojumu :(

  23. gviclo:


    Dona, labāk skanētu “žurnāls – kristīga sIEVA”

    Ar cieņu,
    gviclo

  24. Ingars:


    khm khm, a kapēc tikai sievietes?

  25. moritz:


    vai 2007 gada aptauja ariibuus? cik narvesenaa redzeeju, stils ietureets tas pats…



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.