337. Cik daudz un dažādas ir biktis?


Seriāls #UgunsGrēks sasniedz rekordu

Reizēm teoloģiski-izklaidējošā vidē tiek publicēti raksti, kas piesaista plašākas auditorijas uzmanību.

Tā, tieši pirms nedēļas e-intervija ar viltoto “UgunsGrēka” mācītāju, par kuru e-pāvests izziņoja sociālajā tīklā draugiem.lv, lika vietnē www.ebaznica.lv ielūkoties rekordlielam skaitam apmaklētāju.

2013.gada 26.jūnijā e-projektu e-BAZNICA apmeklēja 2884 sērfotāji, kā rezultātā par 38% tika pārspēts iepriekšējais rekords, kad ziņkāri izraistīja e-ziņa Priesteriem atļauj seksu ar mazgadīgajiem.

e-ntuziasti pateicas ikvienam e-baznīcēnam par līdzdarbošanos e-BANZICAs satura popularizēšā sociālajos tīklos, lai evaņģēlija vēsts sasniegtu plašāku mērķauditoriju. Roberto norāda, ka e-BAZNICAs publiskās darbības 2305 dienu statistika ir iepriecinoša.

“Ticīgam cilvēkam jāapzinās, ka skaidri pasludināts Kristus evaņģēlijs nekad nav bijis nedz plaši pieprasīts, nedz piesaistījis lielu auditoriju, kā arī kristīgā draudze nav dzinusies pēc lētas popularitātes,” sacīja e-pāvests, “lai arī reizēm kāds izklaidējošs raksts sit jaunu rekordu, tomēr teoloģiskie raksti, paldies Dievam, ikdienas atrod arvien jaunus un jaunus lasītājus.”

Birkas: , , , , ,



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

16 atsauces par “Seriāls #UgunsGrēks sasniedz rekordu”

  1. jean:


    tas liecina, ka vairāk jāpublicē šādas ziņas, tas ir, ziņas bez satura…

    vai arī jāizmanto šādus atslēgas vārdus kā “sekss ar mazgadīgajiem”, tad rakstam “popularitāte” arī garantēta, jo tiks uzklikšķināts, cerībā ieraudzīt to…, vai ne tā?

    bet paldies, ka padalaties ar info, kas visvairāk interesē “sērfotājus”. Skumji gan tas ir, vai ne?

  2. Roberto:


    jean, vai tad nav cerība, ka šāds “nejaušs” ienācējs arī atgriežas? e-BAZNICAs saturs tomēr ir 2/3 teoloģisks un 1/3 izklaidējošs

  3. jean:


    Robi,
    padalies, cik cilvēku ir atgriezušies un ir pievienojušies Ķekavas draudzei, no tiem, kas “nejauši” reiz ienākuši e-baznīcā? Vai varbūt Tev ir kāds informācija par kādu, kas pievienojies, kur citur?

    Teikšu kā domāju: ebaznīca nav tādā ziņā evaņģelizējoša vietne. Līdzīgi kā jebkurā draudzē – nav nejaušu ienācēju, bet tie, kas ienāk nejauši, tie meklē, ko citu un tāpēc viņiem paslīd garām arī sludinātais vārds. Jo draudzē lielākoties jau arī nesludina nejaušiem ienācējiem (jo mācītājs jau nezin, vai šoreiz būs tā reize, kad kāds nejauši ienāks :) , tāpēc runā uz tiem, par kuriem ir cerība, ka tie atnāks (jo parasti nāk)).

    Savukārt, tie “nejaušie” ienācēji, kas ienāk, lai klausītos Dieva vārdu, nav nemaz nejauši, jo viņus jau iepriekš ir uzrunājis Dieva vārds, un tāpēc viņi jau zin, kas meklējams baznīcā!

    Ebaznīcas mērķauditorija, manuprāt, ir jau esoši kristieši, kas meklē “cietāku” barību, jo šeit var atrast tikai tādu.

    Es nesaku, ka tas ir slikti. Tikai to, ka, manuprāt, ugunsGRĒKA faniem šeit nav “ēdamā”, izņemot tās sēnalas, ko tas aktieris pasaka par katra izvēli ticēt, kam vēlies, ka nav svarīgi vai esi kristietis vai musulmanis, utt… To viņš iespējams paņems kā lozungu savai dzīvei, jo tas ir tas, kam viņš jau tic…

  4. luterānis:


    Kaut kā liela vienprātība man sanāk ar jean jautājumā par Ugunsgrēka aktiera atziņu sēnalām.
    Nākamā varētu būt, piem., Parisas Hiltones iztaujāšana par kristīgām tēmām un sajūsmināšanās par viņas dziļajām domām B-) Miljoni lasītu…

  5. Roberto:


    jean un luterāni, vai tad jūs paši nebijāt iesaistīti avīzē, kurā tika publicētas intervijas, kuru saturs daudziem šķita bezjēdzīgs?

  6. luterānis:


    Es nu gan tur nebiju iesaistīts, manā kontā ir sprediķi un dažas baznīcvēsturiskas un liturģiskas publikācijas, bet reku tas puisis jean gan.

  7. jean:


    Robi,

    avīze “Latvijas Luterānis” varbūt bija labākais, kas publicēts Latvijas reliģiskajā presē! :)

    Kad daudz raksta un intervē, tad sanāk jau arī kādas sēnalas (t.i., bezjēdzīgas intervijas u.c.).

    Tomēr profils laikrakstam ir pilnīgi cits kā šābrīža interneta vide. Toreiz ļaudis saņēmu komplektu, tas ir, laikrakstu ar 16 vai ciktur lappusēm.

    Katram avīzes numuram bija jābūt harmoniskam un tam bija tā jābūt ilgāku laiku, lai iegūtu popularitāti un atzinību.

    Toreiz ar vienu rakstu vai interviju nevarēja gūt popularitāti, lai paceltu savus reitingus.

    Robi, tomēr, ja reiz Tu joprojām ar nepatiku atceries tās bezjēdzīgās intervijas, kas bija toreiz, kāpēc Tu pats atkārto šīs kļūdas, publicējot bezjēdzīgas intervijas?

  8. Roberto:


    jean, kāpēc Tu domā, ka e-intervija ar viltoto mācītāju ir bezjēdzīga?

  9. jean:


    Robi,

    Tu pats šo savu interviju pielīdzināji – pēc Taviem vārdiem – bezjēdzīgajām LL intervijām. Tad nu pieņēmu, ka Tu pats arī tā domā par savu interviju …

    Vārdiņš bezjēdzīgs ir dziļi subjektīvs. Ja es neredzu tam jēgu, tad man tas ir bezjēdzīgs. [Es gan arī Tev neapgalvošu, ka viss, ko pats daru ir jēgpilns :) ]

    Ja Tu redzi tam jēgu, tad Tev tas nav bezjēdzīgs…

    Tik vienkārši! :)

  10. gviclo:


    Redziet, draugi, cik laipna un pazemīga ir Viņa e-minece. Tā uzklausa un aprunājas ar katru e-lasītāju, kas izsaka savas domas vai jautā.

    Viņa augstsirdība un lēnība, e-pāvests, pat panes asākus izteicienus.

    Iespējams, jean uzprasās uz e-interviju, Viņa žēlsirdībai, par saviem jēgpilnajiem centieniem.

    Ar cieņu,
    gviclo

  11. jean:


    Sveiks, sen neredzētais!

    Vēlējos Tev pajautāt par auto maģi, kuram Tu teici, ka vaina ir platajā vadu lentā, kas savieno paneli ar korpusu. Vai tā vaina (tā lenta) ir iekšpusē un maģis jāskrūvē vaļā, lai to pamanītu?

    P.S. Tu zini, kur mūs atrast. Visas adreses ir tās pašas, kas iepriekš…

  12. gviclo:


    Sveiki, sveiki,

    Par maģi īsti neatceros, bet jāskrūvē vaļā gan bija. Tur ir jābūt kontaktligzgām. Bet ja jau tāda runa mums sanākusi, tad būs vien to jānoskaidro uz vietas.

    Ar cieņu,
    gviclo

  13. jean:


    Paldies! Skrūvēšu vien vaļā un skatīšu, kas “lācītim” vēderā..

  14. jean:


    Robi!
    Paskaidrošu tiešāk (bez zemtekstiem).
    Es uzrakstīju šo: Es nesaku, ka tas ir slikti. Tikai to, ka, manuprāt, ugunsGRĒKA faniem šeit nav “ēdamā”, izņemot tās sēnalas, ko tas aktieris pasaka par katra izvēli ticēt, kam vēlies, ka nav svarīgi vai esi kristietis vai musulmanis, utt… To viņš iespējams paņems kā lozungu savai dzīvei, jo tas ir tas, kam viņš jau tic…

    Par kaut kur publicētām bezjēdzīgām intervijām Tu uzsāki šo e-interviju? :)

    Esi, lūdzu, turpmāk uzmanīgāks ar e-izteikumiem, lai pats sev pēc tam neradītu e-pārpratumus, labi? :)

  15. Roberto:


    jean, e-intervijai ievadā ir rakstīsts – kāpēc tieši tapa šī saruna ar viltoto mācītāju…

    savukārt par bezjēdzīgumu aplinkus sāki rakstīt tieši Tu drgais draugs, es tikai norādīju – kurš gan to būtu pārmetis… es protams saprotu10 gadu garumā 16 lpp ar saturīgu informāciju aipildīt ir pagrūti…

  16. jean:


    Robi!

    Es pateicu to, ko vēlējos un nepateicu to, kas nebija prātā. Un nedomāju, ka pateicu kaut ko aplinkus, jo viss bija uzrakstīts ļoti tieši, vai ne? :) Manas pārdomas izraisīja šī ziņa (lasīt šīs lapas sākumā), kas parādīja, kādi vārdiņi ir jāizmanto virsrakstos, lai ziņa kļūtu par topziņu.

    Pārlasot Tevis pieminētos iemeslus, pamanīju acīmredzot izšķirošos vārdus — tā bija zīme!

    P.S. Starp citu, ja Tev vēl joprojām ir kas pret “luterāņa” saturu, tad Tev ir mācītājs, virsmācītājs. Runā ar viņiem … Viņi abi “luterānī” bija kā e-pāvests e-baznīcā :)



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.