267. Kādēļ Jēzus māca mūs saukt Dievu par "Tēvu"?


Roberto beidzot ticis pie jauna datora

Nepagāja ne pus gads un elektroniskās baznīcas pilārs Roberto beidzot ticis pie jauna datora, kas atbilst visiem izvirzītajiem parametriem.

Roberto beidzot ticis pie jauna datora

Ilgāku laiku e-pāvests sūkstījās par e-darbarīka gausumu un mazjaudību, jo tas bija kalpojis sešus gadus. Tādēļ, par godu 10 gadu uzticīgai un nesavtīgai e-kalpošanai un e-minences 40 gadu jubilejai, Konfesionāli Luteriskā Biedrība ierosināja Roberto dāvināt modernu portatīvo tdatoru.

Šo priekšlikumu e-kardinālu e-apspriede atbalstīja pilnīgā vienprātībā, un pieņēma lēmumu no e-līdzekļiem finansēt e-pāvestam e-darbarīku, proti, vienkāršu, bet uzticamu datoru par kristietim pieņemamu cenu.

Modeļa izvēle tika atstāta e-nemaldības kompetencē.

Nu Roberto beidzot ticis pie jauna datora. Dators tika iegādāts par EUR 685,49, no kuriem 12,4% bija mērķziedojumi, 46,7% statūtos noteiktās biedru ikmēneša iemaksas un 40,9% līdzekļi, ko e-BAZNICA saņēmusi par e-reklāmām.

Viņa e-minence jau sācis lietot jauno e-iekārtu, un ir pateicīgs Dieva un visiem e-BAZNICAs darba atbalstītājiem.

Atgādinām, ka e-projektu var atbalstīt jebkurš e-baznīcēns savu iespēju robežās, jo kopš 2015.gada e-BAZNICAs uzturēšana ir uzticēta tās regulārajiem apmeklētājiem un lasītājiem, un, pateicoties ziedojumiem, reklāmas netiek izvietotas.

Konfesionāli Luteriskā Biedrība
Reģ.nr. 40008118904
Krišjāņa Barona iela 125-15, LV-1012
Konts “Swedbank” AS: LV94 HABA 0551 0185 4579 2
Maksājuma mērķis: Ziedojums

Birkas: , , , , , ,



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

8 atsauces par “Roberto beidzot ticis pie jauna datora”

  1. Cody:


    Liekas, ka no 06.02.2015 e-reklāmu vairs nav.
    Vai e-baznīca neiegūtu vairāk no e-reklāmām nevis no e-baznīcēnu ziedojumiem? Tas ir, es domāju, vai ziedojumi nav par slogu e-baznīcai? Tas no datora izmaksu proporcijām.

    No datora cenas sapratu, ka iegādāts ar Windows vai Linux sistēmu apgādāts aparāts par kristietim pieejamu cenu.

    Bet man vienmēr ir likusies dīvaina Latvijas Kristīgā radio vadītāju un viesu Apple produktu lietošana, kas ir par kārtu dārgāki. Bieži un visur tiek saskatītas kādas pēdējo laiku zīmes. Bet, tas, ka Apple dibinātājs-Stīvs Džobss bija budists, tagadējais vadītājs Tims Kuks pārliecināts pederasts, kaut kā tiek palaists garām.

  2. Roberto:


    jau krietnu laiku e-BAZNICAs veidotāji izmanto legālas (un pie tam bezmaksas) operētājsistēmas

    nevēlēdamies reklamēt kādu konkrētu zīmolu, varu atklāt, ka izvēlējos ražotāju, par kuru dibinātāja / vadītāja kalvinistisko piederību vēsta nostāsti.

    datoram tika izmantoti konkrēti ziedojumi (ar atšifrējumu maksājuma uzdevuma mērķī)

    ikmēneša uzturēsanas izdevumi tiek ņemti no ziedojumiem, par ko rakstīts Ziedot vai neziedot ebaznica.lv

  3. Cody:


    Piedod, nebiju domājis pieprasīt atskaiti par datora iegādi vai ziedojumiem.

    Interesanti būtu zināt, kas ir tas datoru ražotājs ar kalvinistisko piederību. Vai piederība bija galvenais iemesls iegādei?

    Kāds būtu e-baznīcēnu viedoklis par datoru ražotāju piederību?
    Vai kristietim pieklājas lietot Apple produkciju? Apple neslēpj savu orientāciju kopš Džobsa nāves.

  4. Roberto:


    Cody, par lietu un mantu ražotāju piederības pētīšanu man nak prātā: Šķīstajiem visas lietas ir šķīstas, bet aptraipītajiem un neticīgajiem nekas nav šķīsts; aptraipīts ir viņu prāts un sirdsapziņa. Tie apgalvo, ka pazīstot Dievu, bet darbos to noliedz. Neganti un nepaklausīgi būdami, tie nav derīgi nevienam labam darbam. [Tit.1:15-16]

  5. Cody:


    Laba atbilde saistīta ar rakstiem.
    Tomēr, kāpēc pieminēji kalvinistus?

  6. Roberto:


    Cody, “kalvinistus” pieminēju, lai netiktu apgrēcināti ticībā vājākie, kas tomēr nodarbojas ar izcelsmes pētīšanu.

  7. Cody:


    Man grūti saprast tavu atbildi. Piekrītu, ka esmu ticībā vājākais.

  8. Roberto:


    Viekāršiem vārdiem sakot, preču zīmei nav nozīmes, bet ir kādi ticīgie, kas mēdz šķirot, uzskatīdami, ka tāds vai šads ražotājs ir bezdievis, tapēc kristīgajiem nevajadzētu pirkt un lietot ta produktus.

    Mana izvēle bija kvalitātes un cenas sabalensētība un kā bonuss mīts par “kalvinistisko” izcelsmi.



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.