52. Kad mēs Dieva Vārdu klausāmies labprātīgi?


Rebecca St. James: You’re the Voice

Viņas vēsts ir drosmīga un vienkārša: “Dzīvot Dievam. Lasīt Bībeli. Lūgt. Pastāvēt par to, kam tici, un mainīt pasauli sev apkārt.” Šie mūsdienu kristīgās mūzikas izpildītājas Rebecca St. James vārdi ir uzrunājuši tūkstošiem pusaudžu un jauniešu visā pasaulē.

Savu pirmo kaseti Rebeka ierakstīja 13 gadu vecumā dzimtajā Austrālijā kopā ar kristīgās skolas, kurā viņa mācījās, mūzikas grupu. Tajā pašā gadā viņa tika uzaicināta „iesildīt” klausītājus kristīgās mūzikas korifeja Carman Austrālijas tūres koncertos.

Kad Rebekai bija 14, Sentdžeimsu ģimene pārcēlās uz Ameriku. 1994.gadā klajā nāca viņas pirmais albums Amerikas mūzikas tirgum. Pēc tā iznākšanas sākās Rebekas koncertgaitas, tolaik gan pārsvarā tikai baznīcās. Koncertus organizēja viņas tēvs, kas bija kļuvis par savas meitas menedžeri un skaņu operatoru.

Kaut arī savas karjeras sākuma gados Rebeka teica, ka viņas aicinājums nav kalpot neticīgajiem, bet stiprināt kristiešus, aicinot tos būt drosmīgiem un radikāliem savā ticībā, tomēr viņas koncerti reizē ir arī evaņģelizācija, tajā skan liecības, un Rebekas dziesmu centrālā vēsts vienmēr ir Kristus.

Pēc žurnāla Christianity Today aptaujas datiem, Rebeka Sentdžeimsa ierindojas starp pasaules ‘50 ietekmīgākajiem evaņģēliskajiem līderiem līdz 40 gadu vecumam’, bet žurnāls Christian Music Planet viņu nodēvējis par sievieti Nr.1 kristīgajā pop un rokmūzikā.

Rebecca St. James diskogrāfija:

1991 Refresh My Heart [izdots Austrālijā]
1994 Rebecca St. James
1995 Extended Play Remixes [nepilna laika albums]
1996 God
1997 Christmas [Ziemassvētku]
1998 Pray
2000 Transform
2002 Worship God
2003 Wait For Me: The Best From Rebecca St. James [izlase]
2004 Live Worship: Blessed Be Your Name [koncerieraksts]
2004 The Best of Rebecca St. James [izlase]
2005 If I Had One Chance To Tell You Something
2006 The Early Years [izlase]
2006 America [nepilna laika albums]
2007 A Live in Florida [koncertieraksts]
2007 Holiday Trio [nepilna laika albums]
2008 The Ultimate Collection [izlase]
2008 The Greatest Hits [izlase]
2011 I Will Praise You

We have the chance to turn the pages over
We can write what we want to write
We gotta make ends meet before we get much older
We’re all someone’s daughter
We’re all someone’s son
How long can we look at each other
Down the barrel of a gun?

You’re the voice, try and understand it
Make a noise and make it clear
We’re not gonna sit in silence
We’re not gonna live with fear

This time, you know we can all stand together
With the power to be powerful
Believing, we can make it better
We’re all someone’s daughter
We’re all someone’s son
How long can we look at each other
Down the barrel of a gun?

You’re the voice, try and understand it
Make a noise and make it clear
We’re not gonna sit in silence
We’re not gonna live with fear

We’re all someone’s daughter
We’re all someone’s son
How long can we look at each other
Down the barrel of a gun?

You’re the voice, try and understand it
Make a noise and make it clear
We’re not gonna sit in silence
We’re not gonna live with fear

Birkas: ,



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

17 atsauces par “Rebecca St. James: You’re the Voice”

  1. gviclo:


    Laikam jau dziesmas saturs, kā pasludinājums, bija labi domāts – proti, mainīt pasauli.

  2. e-jurix:


    Te var nedaudz par pašu izpildīto gabalu uzzināt: You’re_The_Voice
    Un te salīdzināt: http://youtube.com/watch?v=99P7TTvpO1g

    P.S. Es zinu vienu kristīgo galdniecību, ja ir interese, zvaniet ;)

  3. talyc:


    mjep …kā to cenšās/centušies/aizvien centīsies visi jūsmotāji :(
    - – -
    tas pats elks “es-man-mans” tikai izteikts daudzskaitļa formā …”mēs-mūsu-mums”
    - – -
    un bleķa spožais vizulis/lētākā ēsma = paradīze zemes virsū
    - – -
    un aizvien pietiek muļķīšu kas uz to ķerās

  4. gviclo:


    e-jurix

    Manas domas ir, ka galdniecība ir viskristīgākā lieta, jo galdnieks bija arī Jēzus Kristus.

    Ar cieņu,
    gviclo

  5. e-jurix:


    Gluži manas domas Gviclo.

  6. talyc:


    ne nu tīri galdniecība, bet

    n a m d a r i s
    (kas protams ietvēra galdnieka prasmes)
    - – -
    un Jēzus… nu ja … Namdara Dēls
    - – -
    bet šinī dziesmā par to taču nava ne vārda
    šeit jūsmotāju klasika “cilvēks=dievs” shēma :(
    …nu vajaga taču būt tik akliem, un pašpārņemtiem lai neredzētu “kliedzošās” pretrunas šādam domāšanas tipam:

    DZIESMA:

    Mēs varam to “grāmatu” pārrakstīt pa jaunam
    Mūsu varā taču ir darīt kā/kad/ko gribam
    Mums tikai “jānotēmē” uz vienu mērķi
    … Un to jādara tūlīt, pirms kļūstam par daudz veci.

    Man ir tēvs un tev ir tēvs
    Tu ir meita, Es ar’ dēls
    … un mums priekšā – mērķis cēls!

    Chorus:

    Mēs drīz paradīzi celsim
    Visas bailes projām velsim
    Nesēdēsim klusumā
    Mūsējiem ir uzvara!

  7. e-jurix:


    Talyc

    No grieķu biežāk τέκτων tiek tulkots kā galdnieks, bet tas jau tā,no sērija”es nesmēķē, bet pīpo”. Cik zinu arī latv.v. namdaris var lietot kā galdnieka sinonīmu.
    Un starp citu Jēzu viņa laika biedri identificēja kā galdnieku/namdari, ne tikai viņa dēlu Mk.6:3

  8. talyc:


    nu kā tad, e-jurix, ka Kristus mums nogājis mājvietas sagatavot :)

    (un zārkus tiem, kas nava ticējuši)

    tā jau gan …galdnieks+namdaris=Kristus
    – - -
    bet par to līdzību divu dziesmu/klipu salīdzināšanjā tev žetons
    pirmā no otrās atšķirās tikai ar izpildītāju, stilu un izkārtni
    bet būtībā sekas ir dramatiski atšķirīgas:

    1. ja runa iet par tīri laicīgu aicinājumu mest ieročus pie malas (kā tas ir tevis norādītajā klipiņā), tad man pret to nevar būt nekādu iebildumu, kaut arī karavīra alga ir mans iztikas avots. Tad to pat varētu aiz ausīm pievilkt Dieva bauslim#5 “Tev nebūs nokaut”. Un tas ir oki, jo sekas tam, ka cilvēks labāk+ilgāk dzīvos uz šīs zemes.
    [Līdz ar ko ir labas slavas cienīga, jo vēl pastāv arī šanss vēl saklausīt arī labā Evaņģēlija vēsti]
    - – -
    2.taču ja kāda slima dvēsele šajā dziesmā jau saskata ko kristīgu (kā to noprotu prezentējis E-rvīns), tad nāksies to apbēdināt, ka no Evaņģēlija tur nu nava ne smakas/smaržas. tas var būt klasificējams vienīgi kā tāda “jauna” bauslība – “visu zemju jūsmotāji apvienojieties”. Un iznākums mūžībā ir pievilšanās un iemešana/iekrišana ellē
    [Līdz ar ko saņem mūsu nosodījumu, jo neatstāj vietas Dieva Evaņģēlijam]

  9. moritz:


    jaaa… dazhi te dzilji rok (12 kreeslu kontextaa)… :)

  10. gviclo:


    Ja atļausiet, man ir šādas pārdomas. Kā ir norādījuši vērīgi vīri – problēmas ar kristīgo mūziku sākās tad, kad tā visupirms pārvietojās no draudzes soliem un balkonu aizmugurē, tad no balkona aizmugurē un priekšējām rindām, tad no priekšējām rindām nostājās priekšā/līdzās altārim, bet pēc tam iziet ārpus dievkalpojuma, un pēc tam ārpus baznīcas [šeit es nedomāju ģimeni].

    Šķiet, ka šīs ekskursijas laikā mainījās gan dziesmu forma, gan saturs, gan dziedātāju ārējais izskats.
    Tās bija manas personīgās domas.

    Ar cieņu,
    gviclo

  11. Ervīns:


    Godātais e-kardināl talyc!

    Nezinu, kā ir ar tām slimajām dvēselēm, bet Jūsu tieksmē katrā vietā un notikumā saskatīt “jūsmotāju” ļauno ietekmi patiešām ir kaut kas slimīgs. Ik reizes lasot Jūsu augstlabdzimtības neapmierinātības pilnos komentārus tā vien šķiet, ka Jums labpatiktos izmest no šīs interneta vietnes visu un visus, kas neatbilst Jūsu priekšstatam par kārtīgu konfesionālu luterānismu, visos tos gaisa jaucējus, kas raksta “nepiedienīgus” komentārus un tagad – pasarg Dievs! – ir ieperinājušies pat e-ntuziastu pulkā (e-rvīns). Bet neko nevar darīt – mani uzaicināja pats e-pāvests, tad nu tiekat vispirms skaidrībā paši savā starpā. Bet es pagaidām palikšu “nolādētais” jūsmotājs.

    Kas attiecas uz kristīgo mūziku, tad mēs jau ar e-pāvestu esam vienojušies par e-refleksiju, kas izskaidros jēdzienu “kristīgā mūzika”. Ceru, ka tad liela daļa pārpratumu atrisināsies paši no sevis. Kaut gan man ir aizdomas, ka godājamais talyc nebūs mierā ne ar vienu dziesmu, ja nu vienīgi ievietosim “Dievs Kungs ir mūsu stiprā pils!” Tai taču e-kardinālam vajadzētu patikt.

    Visbeidzot, kas Jums devis tiesības noteikt, kurš cilvēks nonāks ellē, kurš ne? Tādu tiesību nav pat e-kardinālam. Netiesājiet cita kalpu, jo varbūt viņš stāv un krīt savam Kungam. Tā taču māca Raksti, kuri esot Jūsu vienīgais patiesais ticības avots. Tad arī rīkojieties saskaņā ar tiem.

    Ar cieņu,
    e-ntuziasts Ervīns

  12. Didzis Meļķis:


    Seintdžeimsa šoreiz tā nekas nudien. Lai gan konteksā varētu spriest arī citādi. Nu, katrā ziņā vismaz dažādi.
    Ervīn, nevāries/ ņe kipjaķis – te ļaudis izskatās ar viedokli esam, un neba velti. Ierakumi ir zināmi, munīcija – pazīstama, šāviņu trajektorijas – līdz garlaicībai iepriekš nosakāmas. Pats jau arī labais – ar to stāvēšanu un krišanu Kungam. :)) Ķipa – “Kungs, Kungs, vai mēs…” Paukš! – aiziet pa paredzamo trajektoriju manējais arī.
    Kam pax, kam – bonum; man – laix čučiņāt.
    Ar labu nakti, mazie draudziņi. (Kā teiktu Krivade, “čuc tev podiņā kaka” vai kaut kā tā. Palūdziet – moš iedos; būs portālam īsta broša.)

  13. talyc:


    e-n tu āzīt, e-rvīn,
    1. Atslēgu vara… tā ir dota Baznīcai
    un to dod Dievs (līdz ar ticības dāvanu)
    - – -
    2. mudinot netiesāt, tu jau pats mani esi tiesājis
    (noklasificējot par tiesātāju (tādu kas tiesā))
    - – -
    3. jūsmotājs tu (protams ka) esi
    … kā ikviens kurš ir sajūsmā par savu taisnību
    - – -
    4. privātās lietas uz TU-pastu

  14. Ervīns:


    Godājamais e-kardināl talyc,

    jā, esmu tāds “spītīgs āzītis”, ja vien, protams, Jūs ar to neesat mēģinājis šķirot cilvēkus “avīs” un “āžos”. Tas tad būtu pretrunā ar Jūsu iepriekšējā komentārā pausto.

    Redziet, man nav nekādu īpašu savtīgu interešu vai vajadzības šajā interneta vietnē popularizēt to, ko mūzikas industrija sauc par kristīgo mūziku. Viņa e-minence vēlējās, lai te būtu kaut kas arī par šo žanru un es te esmu tikai tāpēc, lai ar šo mūziku un tās izpildītājiem iepazīstinātu tos, kas vēlas kaut ko par šo jomu uzzināt. Tomēr, tāpat kā citi e-ntuziasti, es šajā projektā ieguldu laiku un pūles, tāpēc vēlētos saņemt konstruktīvu kritiku vai atsauces, nevis vienkārši ņirgšanu un kurnēšanu.

    Šobrīd sanāk tā: ja dziesmā netiek dziedāts par Dievu vai Jēzu – slikti. Ja tiek dziedāts, atkal slikti, jo tad atskan: džīzas, jē-jē; Jēzus, bļē-bļē tipa komentāri. Šķiet, ka vienīgais, kas varētu apmierināt e-kardinālu, ir psalmu vai Bībeles tekstu dziedājumi. Ir arī tādi, tomēr baidos, ka pat tad godājamais talyc būtu neapmierināts ar kaut kādiem tur “jūsmotājiem”, kas apgāna Dieva Vārdu dziedot garā.

    Tāpēc man ir jautājums: kas īsti neapmierina e-kardinālu un kādu mūziku tad viņš klausās? Kādu jau noteikti klausās. Iespējams, ka tikai sekulāro, jo tur laicīgi cilvēki dzied par to, ko saprot, jūt un kas viņiem svarīgs. Nav nekāda sakara ar kristietību, tāpēc nav arī kur piesieties.

    Ceru, ka e-kardināls atbildēs uz mani interesējošo jautājumu. Skaidrībai jābūt.

    Ar cieņu,
    E-rvīns

  15. machss:


    Ervīn, citi šeit ir ļoti apmierināti ar to mūsiku, ko tu šeit ieliec :)
    tapēc tev paldies par to :)
    bet man ir jautajums, kā un vai vsp tev var nosūtīt kādus video, vai linkus, kurus labprāt šeit redzetu?

  16. Roberto:


    kā sakontaktēt e-ntuziastus?

    http://www.ebaznica.lv/?page_id=272

    ar cieņu
    Jūsu e-minence

  17. machss:


    Paldies Roberto ;)
    tas tiešām noderēja :)



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.