306. Kā Svētā kristība dāvina mums mūžīgo svētlaimību?


Piedošana spēcīgāka par grēku

Bet jūs esat tuvojušies.. jaunās derības starpniekam Jēzum un izlietajām asinīm, kas spēcīgāki runā nekā Ābela asinis. (Ebr.12:22-24)


“Ko tu esi darījis?” Tas Kungs jautāja Kainam. “Tava brāļa asinis brēc uz Mani no zemes” (1.Moz.4:10). Atbaidošā nozieguma dēļ Ābela asinis brēca uz debesīm. Kains bija nogalinājis savu brāli.

Ābela asinis brēca uz debesīm pēc Dieva soda par pirmo slepkavību, kas notika brāļu starpā.

Šodien lasītajos vārdos Bībele vēsta par Jēzus asinīm, kas sauc spēcīgāk nekā Ābela asinis.

Jēzus asinis sauc uz Dievu debesīs un sludina nevis Kaina noziegumu, bet kādu citu darbu. Jēzus asinis mums liecina par Viņa nāves upura nopelnu, kas veikts mūsu labā. Šīs asinis sauc uz Dievu un visiem, kas vien vēlas dzirdēt, ka grēks ir samaksāts un vaina izpirkta.

Jēzus asinis nesludina lāstu un sodu. Tās sludina žēlastību grēciniekiem, kas pelnījuši visu ko citu, tikai ne Dieva piedošanu. Jēzus asinis liecina, ka žēlastība ir nepelnīta dāvana.

Īstenībā Jēzus asinis runā arī par sodu, jā, par mūsu sodu. Taču ieklausieties – tās liecina, ka kāds cits ir nesis sodu mūsu vietā. “To, kas grēka nepazina, Viņš mūsu labā ir darījis par grēku, lai mēs Viņā kļūtu Dieva taisnība” (2.Kor.5:21).

Tādēļ mēs pamatoti varam teikt, ka Jēzus asinis runā spēcīgāk nekā Ābela asinis. Bībele vēsta, ka asinīs notiek šķīstīšana. Cilvēks, kas caur patiesu atgriešanos un paļāvīgu ticību atrod patvērumu Jēzū, ticēs arī patiesībai, ka “Dieva Dēla Jēzus asinis šķīsta mūs no visiem grēkiem” (1.Jņ.1:7).

Jēzus ir Jaunās derības Starpnieks. Viņa derība nav Bauslības derība, tā nerunā par mūsu atbildību un pelnīto sodu. Jēzus derība ir Evaņģēlija žēlastība; tā runā par Viņa asinīm, kas pazuduša grēcinieka dēļ sauc uz debesīm pēc piedošanas un mūžīgās dzīvības.

Birkas: , , , , , , , , , , ,



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

2 atsauces par “Piedošana spēcīgāka par grēku”

  1. sanktus:


    Vai tad lai mēs grēkotu?

    Kas ir bērnudārzi un kā ar šo:

    Bet, ja kādai sievai asins sārņi pil no viņas miesas, tad lai viņa top atšķirta septiņas dienas, un, kas viņu aizskar, kļūst nešķīsts līdz vakaram. Un ikviens priekšmets, uz kura tāda sieva ir gulējusi, kamēr viņa ir atšķirta, ir kļuvis nešķīsts, tāpat arī viss, uz ko tā ir sēdējusi, ir kļuvis nešķīsts. Un ikviens, kas pieskaras viņas guļasvietai, tas lai mazgā savas drēbes un lai pats mazgājas ūdenī, un viņš lai ir nešķīsts līdz vakaram. Un ikviens, kas aizskāris kādu priekšmetu, uz kura tā ir sēdējusi, tas lai mazgā savas drēbes un lai pats mazgājas ūdenī, un viņš lai ir nešķīsts līdz vakaram. Un, ja kāds trauks būtu bijis vai uz viņas guļasvietas, vai arī uz priekšmeta, uz kura tā sēdējusi, tad, tādam pieskaroties, cilvēks kļūst nešķīsts līdz vakaram. Un, ja kāds vīrs ar tādu sievu būtu gulējis kopā un viņas asins noplūšana viņu būtu aptraipījusi, tad tāds kļūst nešķīsts uz septiņām dienām, un arī guļasvieta, kurā viņš gulējis, ir nešķīsta. Un, ja kādai sievai daudz dienu pirms viņas mēnešziedu laika ir noplūdušas asins gļotas vai ja tai atdalās asinis ilgāk, nekā viņas mēnešziedu laiks ilgst, tad tā ir nešķīsta visu asins atdalīšanās laiku, gluži kā tā ir nešķīsta savā mēnešziedu laikā. Ikviena guļasvieta, kur tā ir gulējusi pa visu asiņu atdalīšanās laiku, lai ir kā guļasvieta viņas kārtējo mēnešziedu laikā, un viss, uz ko viņa ir sēdējusi, lai ir nešķīsts it kā viņas mēnešziedu laikā. Un ikviens, kas kādai no tādām lietām pieskaras, tas kļūst nešķīsts, un viņš lai mazgā savas drēbes un pats lai mazgājas ūdenī, un lai ir nešķīsts līdz vakaram. ( 3. Moz. 15:19-27)

    Par bērnudārza idejas autoru pasaulē nereti tiek saukts angļu filosofs un sociālisma iedvesmotājs Roberts Ouens, reizē atzīstot, ka bērnudārza koncepciju mūsdienīgā izpratnē radījis vācu pedagogs Frīdrihs Frēbels (Fröbel), kurš 1840. gadā atvēra «pirmskolas izglītības institūtu». Viņa ideja un arī viņa dotais nosaukums (kindergarten) vēlāk izplatījās arī citur Eiropā un ārpus tās. Vēsturiski 19. gadsimtā bērnudārzus parasti ierīkoja fabrikanti, lai rūpnīcās varētu nodarbināt arī sievietes, atbrīvojot viņas no mājas darbiem.

    Vienā vietā kur Dievs liek mājot savam vārdam?!:

    bet to vietu, ko Tas Kungs, jūsu Dievs, izraudzīs vienā no jūsu cilšu novadiem, lai tur ieceltu Savu Vārdu un lai tas tur mājotu, to meklējiet un uz turieni ejiet.(5. Moz. 12:5)
    “Tā saka visa Tā Kunga draudze: kas tā ir par uzticības laušanu, ko jūs esat izdarījuši pret Israēla Dievu, novērsdamies šodien no Tā Kunga, ka jūs esat sev uzcēluši altāri, saceldamies pret To Kungu?(Joz. 22:16)
    Pēc bauslības, ko tie tev mācīs, un pēc tās tiesas, ko tie tev sacīs, tev būs rīkoties; bet nenovērsies no tā vārda, ko viņi tev sacīja, ne pa labi, ne pa kreisi.(5. Moz. 17:11)

    Jā vēl par sievietēm un laulībām kā arī solījumiem!?:

    Un tu ieraudzīsi gūstekņu vidū skaistu sievu, un viņa tev patiks, un tu viņu gribētu ņemt sev par sievu, tad tev viņa jānoved savā namā, un lai viņa noskuj kailu savu galvu un lai apgriež savus nagus, un viņa lai novelk savas gūsteknes drēbes no sava auguma un lai sēž tavā namā un apraud savu tēvu un savu māti vienu mēnesi, un pēc tam ej pie viņas un esi viņai par vīru, un viņa lai ir tava sieva. Bet, ja viņa tev nepatīk, tad atlaid viņu, kur viņa grib, bet par naudu pārdot tu viņu nepārdod, nedz izturies pret viņu varmācīgi, jo tu viņu esi pazemojis. Ja kādam vīram ir divas sievas, viena mīlēta, bet otra nemīlēta, un ja mīlētā un nemīlētā viņam dzemdētu dēlus, bet pirmdzimtais dēls būtu no nemīlētās, (5. Moz. 21:11-15)
    Kas no tavām lūpām iziet, to turi un pildi, itin kā tu esi Tam Kungam, savam Dievam, labprātīgi solījis, ko ar savu muti esi izteicis.(5. Moz. 23:24)
    Nedomājiet, ka Es esmu atnācis atmest bauslību vai praviešus. Es neesmu nācis tos atmest, bet piepildīt. Jo patiesi Es jums saku: tiekāms debess un zeme zudīs, nezudīs neviena ne vismazākā rakstu zīmīte, ne raksta galiņš no bauslības, iekāms viss notiek.(Mat. 5:17,18)

    Kā ar mantkārīgajiem rakstu mācītājiem? Kas sagroza Dieva vārdu savu labumu gūšanas dēļ?

    Kā jūs varat sacīt: mēs esam gudri, jo mums ir Tā Kunga baušļi? – Tas gan! Bet redzi, rakstu mācītāju viltus raksti tos padarījuši par meliem.(Jer. 8:8) Bet Jēzus uz tiem sacīja: “Pielūkojiet un sargaities no farizeju un saduķeju rauga.” Kā tad jūs nesaprotat, ka Es nerunāju par maizi, jums sacīdams: sargaities no farizeju un saduķeju rauga?” Tad tie saprata, ka Viņš nebija teicis, lai sargās no maizes rauga, bet no farizeju un saduķeju mācības.(Mat. 16:6,11,12)
    Dievs nav cilvēks, kas melotu, nedz cilvēka bērns, ka Viņam kaut kas būtu jānožēlo. Vai Viņš ko teiktu un nedarītu, vai Viņš ko sacītu un tas nekļūtu īstenība?(4. Moz. 23:19)
    Katrs labs devums un katra pilnīga dāvana nāk no augšienes, no gaismas Tēva, pie kura nav ne pārmaiņas, ne pārgrozības ēnas.(Jēk. 1:17)
    “Uz Mozus krēsla ir nosēdušies rakstu mācītāji un farizeji. Visu, ko tie jums saka, to darait un turiet; bet pēc viņu darbiem nedarait. Jo tie gan māca, bet paši to nedara. (Mat. 23:2,3)
    Kas Mani nemīl, tas netur Manus vārdus; bet tie vārdi, ko jūs dzirdat, nav Mani, bet Tēva, kas Mani sūtījis.(Jāņa 14:24)

    P.S: Paskaties apkārt un padomā vai jūs dzīvojat mīlestībā, vai jūsu vidū visi ir paēduši?

    Katrs, kas savu brāli ienīst, ir slepkava, un jūs zināt, ka neviens slepkava nepatur sevī mūžīgo dzīvību. No tā mēs esam nopratuši mīlestību, ka Viņš Savu dzīvību par mums ir atdevis; tad arī mums pienākas atdot savu dzīvību par brāļiem. Bet kam ir laicīga manta un viņš redz savu brāli ciešam trūkumu un aizslēdz viņam savu sirdi, kā gan Dieva mīlestība paliktu viņā? Bērniņi, nemīlēsim vārdiem, nedz ar mēli, bet ar darbiem un ar patiesību!(1. Jāņa 3:15-18)

  2. talyc:


    sanktus, sanktus
    skatos tev pilna sirds ar jautajumiem …
    tu ņemies ap to, ko cilvēkam būs / nebūs darīt
    bet atbilde rodama iekš tā, ko Jēzus cilvēku labā ir darījis



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.