Ieskaties

78 komentāri par “Pasaule pret homoseksuālismu

  1. homoseksuaalisms un homoseksuaalisma propoganda tomeer nav viens un tas pats.

  2. gviclo, es saku tikai to, ja cilveeks pa kaktiem dara greeku un apzinaas, ka tas ir greeks, tad veel viss nav zaudeets, vel ir iespeejama atgrieshanaas. Bet, ja greeku saak saukt par taisniibu un sho viedokli grib uzspiest sabiedriibai, kaa vieniigo pareizo, tad tadiem ir jaadod pa purnu! Ai, ZB man shitaa teema jau.

  3. Dona, no Jūsu rakstītā saprotu, ka kristiešiem visādi jāatbalsta homoseksuāļu pagrīdes subkultūra ar slepenām tikšanās vietām, partneru maiņu, grupveida orģijām, alkoholu, narkotikām, prostitūciju un seksuāli transmisīvo slimību izplatību. Tā taču būs gandrīz droša garantija, ka viņi ātri nodzīvosies līdz smagām sekām, veselības traucējumiem un personības degradācijai. Viena daļa vienkārši aizies bojā, bet citi meklēs glābiņu, arī kristietībā. Tie, kuri būs meklējuši glābiņu pareizajā vietā, izglābsies, vai ne? Alleluja!
    Savukārt dažu homoseksuāļu mēģinājumus izveidot stabilus pārus un iekļauties pārējā sabiedrībā, uzturot normālas attiecības ar radiem, draugiem un paziņām un nemeklējot aizmiršanos uzdzīves vietās, kā arī negrābstoties gar pusaudžiem stacijas tualetēs, īsts kristietis var tikai nosodīt. Diviem pediņiem, kas šādi dzīvo (un drāž tikai viens otru, un ar laiku beidz arī to, jo drāžamais laiks ikviena cilvēka dzīvē reiz beidzas, un tad paliek tikai pieķeršanās un rūpes par partneri) taču var rasties maldīga pārliecība, ka viņi dzīvo bez grēka, līdz ar to atgriešanās brīdis var tā arī nekad nepienākt. Vai tā?
    Vienu paziņu, par kura “zilumu” nojaušat, bet neko sīkāk nezināt, Jūs akceptējat – lai jau viņš “pa kaktiem” pagrimst savās iksiksellēs, gan jau Dievs viņam rādīs, kur vēži pārziemo. Savukārt citam, kurš neslēpjas, bet dzīvo savu grēcīgo dzīvi ar citu tikpat grēcīgu līdzās, Jūs grasāties dot pa purnu, jo viņi tak to perversiju “nes tautā” un propagandē. Un, jo godīgāki un pieklājīgāki izskatās, jo ļaunāk. Īstam gejam jābūt ar izļurkātu pakaļu, manierīgām kustībām un spiedzīgu balsi, histēriskam un kā papagailim tērptam, lai visi godīgie ļaudis redz, ko grēks dara ar cilvēku, un nelaiž tādu pāri baznīcas slieksnim.
    Var jau būt, ka es te kaut ko putroju, tāda nu reiz ir mana grēcīgā daba.

  4. greeciniek, tu gadiijumaa nesi ts obizhennijs? taada histeeriska tev taa bljaureeshana… a textaa daama par lietu runaa…

  5. Jaa, gviclo, tieshi taa – Juus visu putrojat un neko no manis rakstiita neesat sapratis. Toties no Juusu rakstiitaa man rodas secinaajums, ka labi buutu skolaas maaciit beerniem alternatiivo dziivesveidu un to, ka homoseksuaalisms ir tikai viens no miilestiibas veidiem.
    Pieljauju, ka arii es kaut ko putroju, bet taada nu ir taa mana greeciigaa daba.

  6. oi, piedoshanu, tas, protams, bija greeciniekam teksts, nevis gviclo….

  7. Neesmu obižennijs, vismaz attiecībā uz raksta tēmu ne. Ja būtu obižennijs, turētu muti. Par lietu, manuprāt, runā raksta autore, resp., A. Krivade, kaut arī dara to diezgan impulsīvi. Attiecībā uz Donas rakstīto man tā “lieta” nav diez cik skaidra, tāpēc mazliet paprovocēju. Būtu jau ļoti priecīgs, ja arī Jūs nepārietu pie manas grēcīgās personības apspriešanas (ticiet man, mani grēki ir tik šaušalīgi, ka uz ierindas homiķiem raugos gandrīz kā uz svētajiem), bet gan izteiktu savas domas par sabiedrības attieksmi pret darīšanos “pa kaktiem” un sociāli (varbūt ne reliģiski) pieņemamu dzīvi atklātībā.

  8. greeciniek, tava imulsivitaate nav mazaaka kaa raksta autores…
    man tie p****i pie kaajas, probas mazaak rada, kaa, piemeeram, hooperactive utml reklaama, kura, diemzheel, manam siicim garaam nav paskreejusi… ar ko shii produkta propaganda mazaak ljauna?

  9. un vispaar, pirms izsakies par gnomiem, izlasi jn.8:1-12 un padomaa par “ticiet man, mani grēki ir tik šaušalīgi, ka uz ierindas homiķiem raugos gandrīz kā uz svētajiem”… :)

  10. sociaali pienjemama dziive atklatiibaa buutu pasludinat homoseksuaalismu kaa alternatiivu dziivesveidu uz kuru buutu aicinats jebkursh. Homoseksuaalitate nav iedzimta, neviens gjeneetikjis to nav pieradijis. Taatad tas ir aicinaajums uz izveeli. Dievs shaadu izveeli nav cilveekam devis.
    Mani shi teema peedeejaa laikaa ir piebesiijusi. Greeciniek, dari kaa liek tava sirds, jo muusdienaas jau vieniigaa meeraukla ir sirds…kaut gan Biibele skaidri un gaishi saka, ka sirds ir ljaunpratiigi lokana pret visu.

  11. moritz, par tiem shaushaliigajiem greekiem atceros vienu staatinju. Viens taads greecinieks kliedz uz debesiim – es esmu varens greecinieks ar vareniem greekiem. Te atkan balss no debesiim, kura saka – siiks zagleens tu esi, nevis varens greecinieks :)) Tas taa – ne par homo teemu, bet par lepniibu uz saviem grekiem.

  12. Donai. Par to, kas būtu jāmāca skolās, man nav skaidrības, jo skolām vispār neuzticos (kā jau padomjlaiku produkts). Ja bērns neiemācās dzīvesveidu mājās no savas ģimenes priekšzīmes, tad skola tur maz ko var līdzēt. Homoseksuāla mīlestība kā viens no mīlestības veidiem ir acīmredzams fakts, jautājums tikai, cik šī mīlestība ir grēcīga un cik lielā mērā nodalāma no homoseksuālām dzimumattiecībām, kādas Bībelē nepārprotami nosodītas. Piemēram, es pazīstu pāris homoseksuālus konservatīvus kristiešus, kuri reliģiskās pārliecības dēļ nekad nav stājušies homoseksuālās dzimumattiecībās, bet tas nenozīmē, ka viņi pārstātu būt homoseksuāli un neizjustu homoseksuālu mīlestību (nevis tikai iekāri).

  13. kaa teiktu kaads dzisminieks, no miilestiibas liidz n(pr)aidam – viens solis…

  14. greeciniek, es nesaprotu – tu i dumsh vai izliecies. Runa ir par to, ka biistamiiba ir tajaa, kad greeku saak saukt par taisniibu.

  15. Donai. Uz homoseksuālismu nav aicināts jebkurš, tāpat kā jebkurš nav aicināts uz dzīvi bezlaulībā vai bērnu radīšanu. Lielākā daļa man zināmo homoseksuāļu apliecina, ka tādi ir jau kopš vecuma, kad apzinājušies savu seksualitāti, turklāt to atzīst arī tie, kas izvēlējušies dzīvi bezlaulībā un bez dzimumattiecībām. Homoseksualitātes cēlonis pagaidām nav noskaidrots.

    Īsti neizprotu, ko nozīmē “lepnība uz grēkiem”, tāpat ne brīdi nešaubos, ka Dievs tos man ir piedevis, bet vienalga atzīstu par pareizāku pirmām kārtām raudzīties uz saviem, nevis uz citu grēkiem.

  16. Donai. Tādā gadījumā, lūdzu, esiet ļoti precīza grēka formulējumā. Rakstos esmu lasījis nepārprotamu aizliegumu homoseksuālām dzimumattiecībām, tāpat kā laulības pārkāpšanai. Taču neesmu atradis nosodījumu homoseksuāliem cilvēkiem. Kamēr Jūs nepieņemsiet, ka homoseksuāls cilvēks ir neatkarīgi no tā, vai viņš piekopj homoseksuālas dzimumattiecības vai nepiekopj (visi man zināmie piemēri par to liecina), tikmēr es ar Jums strīdēšos. :)
    Varētu formulēt arī tā – man ir vienaldzīgas homoseksuāla seksa tiesības, jo tās ir tikpat lielas, cik tiesības pārkāpt laulību. Taču es savu draugu dēļ noteikti aizstāvēšu homoseksuālistu tiesības. Kad laulības pārkāpējs atstājas no savas laulības pārkāpšanas un to nožēlo, viņš var kļūt par kārtīgu ģimenes cilvēku (kaut arī tas ne vienmēr ir vēlams, jo viņa agrākā dzīve var likt sevi manīt). Kad homoseksuālis atstājas no sava grēcīgā seksa, viņš tāpat turpina palikt homoseksuāls, ja vien Dievs nedara brīnumu, bet tas, kā zināms, notiek reti. Tur tā starpība.

  17. Homoseksuaali cilveeki paarsvaraa taadi kljuust dziives laikaa nevis iedzimtiibas deelj. Bet kaada starpiiba – vai beerns jau piedzimst slims vai ieguust neaarsteejamu slimiibu dziives laikaa. Slimiiba (greeks) ir slimiiba. Es nekur nenostaajos pret homoseksuaaliem cilvekiem ( saku to apmeeram 555. reizi, bet kam kam nav ausis, tie laikam nedzird), bet gan pret homoseksuaalismu kaa paraadiibu un, kaa normaala kristiete, iestaajos pret shii greeka propogandeeshanu. Varbuut shoreiz ar tresho piegaajienu beidzot sapratiisi, ko tev velos pateikt. Un,ja nesapratiisi, tad, aciimredzot, to arii neveelies, bet veelies tikai kasiities. Miers ar tevi, lielo greeciniek :))!

  18. Par to, kad homoseksuāli cilvēki par tādiem kļūst, es labprāt ar Jums pastrīdētos, bet vislabāk būtu šajā sakarā aptaujāt kādus desmit homoseksuāļus, kuri dzīvo mums līdzās. Ja neticat tiem, kuri ar savu “zilumu” staigā kā ar karodziņu, izvēlieties tādus, kuriem varat uzticēties un uzturēt draudzīgas attiecības.

    “Nostāties pret homoseksuālismu kā parādību” – tas ir tikpat kā nostāties pret sniegu, lietu, krusu vai pret to, ka visi cilvēki piedzimst grēcīgi. Var nostāties pret noteiktu rīcību, kas saistīta ar homoseksuālismu kā parādību. Pret kādu rīcību nostāties, mūsu domas acīmredzot atšķiras. Piemēram, es par daudz lielāku homoseksuālisma propagandu uzskatu to, ka homoseksuāļi sabiedrībā ir spiesti tēlot “parastos cilvēkus”, slepeni pulcējoties uzdzīves perēkļos un cenšoties tajos ievilkt citus, kas varbūt vēl nav izšķīrušies par homoseksuālu dzīvesveidu. Par krietni mazāku propagandu es uzskatu divu homoseksuāļu kopdzīvi, neslēpjoties no saviem tuviniekiem, draugiem un darba kolēģiem, un līdz ar to samazinot vajadzību pēc pastāvīgas “meklēšanās”. Tā nav teoretizēšana, bet gan dzīvē novēroti gadījumi. Normāla kristieša pienākums ir neslēpt viņiem, ja iznāk runa par reliģiju, ka viņu dzīvesveids diemžēl nav bezgrēcīgs, bet satur kristietībai nepieņemamas dzimumattiecības. Pārējais lai paliek Dieva ziņā. Miers arī ar Jums, Dona! :))

  19. gviclo ir vairākkārt redzējis Kronvalda parkā sēžam bariņu cilvēku. Reizēm viņi satupuši acis aizvēruši, reizēm viņi dara kautko līdzīgu rīta vingrošanai. gviclo nesaprot, ko un kāpēc viņi dara.
    .
    Protams, gviclo ir redzējis, ka ļaudis dodas ļoti bīstamos ceļos, un riskē ne vien ar laicīgo, bet arī mūžīgo dzīvību, apdraudot ne vien savu godu, bet arī savu kristīgo ticību. To gviclo ir redzējis, un mēģinājis brīdināt gan pats sevi, gan ļaudis.

    Ko gan citu mēs varam darīt, mīļie draugi, kā būt nomodā par sevi, un par to mācību, ar ko Dievs mums dāvā ticību un mūžīgo dzīvošanu.

    Runajot par rakstu
    , jānorāda, ka grēcīgajam, dabīgajam cilvēkam gribas uz cita grēka rēķina apslēpt savu grēku, tādēļ arī viņš kļūst par mērkaķi ar augstāk redzamo plakātu rokās. Savukārt nejaušajam garāmgājējam rodas grūtības pareizi noorientēties ne vien seksuāli, bet arī tīri lokāli – kurā žoga pusē tad ir īstie mērkaķi.

  20. Labi labi, tomēr viss nav gluži tik melnbalts. Protams, tas ir stulbi un pat pretīgi bezkaunīgi, ja tjipa uz kādu citu grēku fona cenšamies notušēt savējos.

    Bet es teiktu tā – šiem cilvēkiem, kuri piedalījās demonstrācijās patiešām nebij tiesību “mest akmeņus” jo viņi paši ir grēcinieki, BET visnotaļ tādi paši grēcinieki ir arī homoseksuālisti, un viņi patiešām bij pelnījuši tikt apmētāti nevien ar sūdiem bet arī ar akmeņiem, homīši ir pelnījuši nāvi par savu perversiju, nicinošu attieksmi utt. Bet ir vien maz problēma – savu grēku dēļ to pašu esam pelnījuši mēs visi abet VISI bez izņēmuma, tāpēc arī nevienam nav tiesības izpildīt sodu, kā vienīgi Dievam, bet Dievs ir par mums apžēlojies un devis iespēju tikt glābtiem un laboties IKVIENAM

    tāpēc gejs vai lesbiete ir tikpat vainīgi Dieva priekšā, kā sieviet, kura pamet vīru lai nodotos izlaidīgai dzīvei, vai vīrs kurš pamet sievu lai varētu dzīvot netiklībā – viņi visi, neatkarīgi no seksuālās orientācijas ir pārkāpuši laulību.

    Bet tik tiešām pretīgi – ja jau tā uzstājamies par šķīstumu, kāpēc tad neviens neko nesaka par prostitūciju, pornožurnāliem un pornofilmām??? jā lūk, tā ir neaizskarama lieta, jo TAUTAS VAIRĀKUMS to visu izmanto. Tas ir tiešām nožēlojami

  21. Pret antipraida idiņiem un to naudīgajiem atbalstītājiem Daugavmalā man iebilstams pirmām kārtām ir tas, ka viņu dēļ dažs kristietību, lūk, ar tādiem idiņiem arī saista. Un tas nudien ir labi, ka tieši Krivade, kas savu kristīgumu neslēpj, pret to zoodārgu arī ir iebildusi.
    “Dienai” – bonuss par attiecīgo sleju. (Tas gan manos privātajos reitingos to sevišķi augstāk nekā “pa nullēm” diemžēl nepaceļ.)

  22. Un – es tomēr piekrītu dalījumam, ka viena lieta ir homoseksuālisms, bet cita – tā propaganda. Un tad vēl trešā – pilnīgi dullā – lieta ir antipraidisti.

  23. Lai panāk pati šī Agnese Krivade, bezgrēcīgā, kas ir par homoseksuālisma propogandu, tātad, par Latviju (viņas vārdiem!)… kāpēc pati izmet te sūdus un tālāk slēpjas un nepiedalās nevienā diskusijā? Man liekas, ka tas tikai ir segvārds kādam citam, kas nav tā persona… ar mērķi izraisīt diskusiju! No raksta izriet, ka tie sliktie, sasvīdušie un ar īsiem matiem un šķirtām ģimenēm, ak vai, ir pret hmsx, bet tie jēriņi, ak nabadziņi, savestie no deviņām valstīm, ir tie apbižotie, kas lepojas (PRIDE!) ar savu slimību. Galu galā es jau saprotu, ka epāvests ir demokrāts; bet ir kaut kādas robežas, saku tikai savas unikālās domas, kurām līdzīgas šeit neatrodas.

  24. un galu galā, kad tautai ir jāpasaka savs viedoklis, interesanti, kurā žoga pusē bijāt jūs. Visdrīzāk, aiz baznīcas mūriem…:( sorry, ja kādu aizskaru.

  25. wrc, es neslēpjos, ko lai es taisnojos, man nav interesanti tikt pārprastai tieši tā, kā jau iepriekš paredzēju.
    es neesmu par homoseksuālisma propagandu. homoseksuālisms ir grēks. tomēr, tas nav lielāks grēks par laulības pārkāpšanu, kas mūsu sabiedrībā tiek uzskatīta par kaut ko pilnīgi normālu. un kad, lūk, šī ļauna darītāju un laulības pārkāpēju cilts plēš rīkli pušu mazākuma, nē, bet mazākuma grēka pārstāvjiem, drusku bēdīgi kļūst.

  26. draugs wrc, man radās iespaids, ka Tu esi pārpratis Agneses rakstīto un e-BAZNICAs nostāju.

    kā e-pāvestam man pienākums atbildēt par e-BAZNĪCU: mēs uzskatām, ka homoseksualitāte ir tāds pats grēks kā NLP praviešu sludinātā vēsts vai izvirtis dzīvesveids, ko no skatuves nekautrējoties mudināja e-refleksijā aprakstīties personāži.

    e-BAZNĪCA ir par skaidru kristīgu mācību un pret dažādiem maldiem, lai cik tie būtu tīkami cilvēkiem.

    P.S. man nejauši gadījās būt svētdien plkt.14:00 krastmalā, neapskaužu kristiešus, kuriem notika dievkalpojums paralēli ar šo trako namu

  27. Paldies Dievam, ka svētdien pamodināja mani tā paagrāk un deva spēku aiziet uz pirmo rīta dievkalpojumu. Līdz blurstiķa sākumam biju jau attālinājies no Rīgas centra, citādi būtu sev sabojājis visus svētkus.

  28. Nu skaidrs.. pēc tā raksta jau nevar saprast nostāju.. neadekvāti asa. es piemēram tai rītā biju uz dvk Cerības draudzē, pēc tam uz krastmalu. Man nepatika kā dziedāja Husqvarna un JPaaudze, bet pārējais bija ciešams, nu laikam labākais, ko bija spējuši savākt spēlēt par brīvu vai apm.tā. Patika Tālberga īsie un konkrētie vārdi, ka šamējie svin savas bēres, kam varu piekrist. Redz kā ir, ir jārunā par to par ko ir sanākuši. Ja kristieši no Augsburgas luterāņiem savāks ļaudis, lai uzrunātu par laulības pārkāpšanu vai abortiem, par to arī visi runās. Ja jārunā tikai tiem, kas bez grēka, tad jau visiem jāklusē, tomēr ar klusēšanu neko neatrisināsim, draugi!!

  29. apžēlojieties par grēciniekiem, lai cik riebīgi tie izskatītos mūsu samaitātajā fantāzijā. “Bērniņi, nemīlēsim vārdiem, nedz ar mēli, bet ar darbiem un ar patiesību!”

  30. draugs wrc, Tu pārmet kristiešiem “klusēšanu”, es Tev gribu jautāt: vai bļaušana, ārdīšanās, bļaušana, sūdu un akmeņu mešana ko atrisina?

  31. 06.06.2007 19:19:15 Didzi Meļķi – bingo! :))
    Kaapeec netiek apskatiitas veciishu shahistu tiesiibas, kuras tika paarkaaptas, vinjus tajaa dienaa neielaizhot Veermanjparkaa?
    Un veel jautaajusm – vai kads ir redzeejis pulceejamies vienkopus lauliibas paarkaapeejus ar veelmi sho paraadiibu padariit par normu ?

  32. Sno, piedod, man reizem piemirstas, ka viss muusdienaas ir relatiivs.

  33. viss ir nevis relatīvs, bet viss ir grēks, kas atrisināms vienā vienīgā veidā – ar Kristus upuri, un nav tur pa vidu ko reproducēt avīžu metaforas.

  34. Nav jau Agnese tev isti taisniba, ja jau grecinieks nevar mest akmeni, par cik ir grekojis, kas tad var…. un vai tad tas nozime, ka katrs var tagad grekot ka grib un nevienam nekas nebutu jasaka, jo redz vins pats ir grecinieks, vai tad nav japamaca brali milestiba, ja mes redzam ka tas dara ko aplamu vai noiet no cela. Un viennozimi ar kristigo argumentacija nevar lečit cilvekiem, kas nav kristiesi un kam greka atzina ir svesa.

  35. interesanti, kaadas atsauces te var ievadiit – tikai **** un ****, vai varbuut veel ****, kas tik ljoti tuvi vaardi raksta autorei?

  36. Pamācīt var un vajag – turklāt baznīcai ir pietiekami Rakstos ieteiktu un pārbaudītu pamācības formu. Var mīlestībā pamācīt aci pret aci, ja līdz tai mīlestībai esi nonācis (kad pamācība notiek naidā vai riebumā, no tās tāpat nav jēgas). Var pamācīt vairāku uzticamu draudzes locekļu klātbūtnē. Galu galā var pamācīt no kanceles visas draudzes priekšā, ja esi mācītājs. Tāda pamācīšana, kas notiek ielās, atklāti biedrojoties ar neticīgajiem, nekristiešiem vai visai savdabīgu kristīgo mācību sludinātājiem, manuprāt, nes lielāku ļaunumu kā nepamācīt vispār. Ikvienam cilvēkam ir tīkami dzirdēt, ka viņš nav tas grēcinieks, ka šoreiz sagrēkojis kāds cits, kura kauliņi nu tiek pārmalti. Dažādu konfesiju varasvīri ar šādiem publiskiem pasākumiem apgrēcina neskaitāmus kristiešus un neticīgos, radīdami viņos pašapmierinātību un maldīgu priekšstatu, ka viņi ir labāki, mazāk grēcīgi nekā tie, kuri nu tiek nosodīti. Ja mācītājs kāptu Daugavmalā uz skatuves un teiktu: “Tā kā mūsu sabiedrība ir grēka apsēsta, tad es aicinu JŪS VISUS, klātesošie, atgriezties no SAVIEM GRĒKIEM un pieņemt Kristus Evaņģēliju,” tad es pret viņu izjustu lielu cieņu par drosmi sludināt Kristu ļaužu pūļa vidū ārpus baznīcas mūriem.

  37. hmmm, varbuut ne par teemu…bt kaapeec Trilo sheit nedriikst rakstiit atsauces?

  38. talants blja ir talants,kruta uzrakstīts raksts,kā vienmēr,bet es tomēr vairāk piekrītu Donai.nereklamē neviens laulības pārkāpšanu,kā normu,vismaz ne praidparāžu formā.un pēc būtības tā zilā trakumsērga takš ir viens varen pretīgs grēks.

  39. draugs jenoc, Tu krastmalā biji? es biju un Agnese [šķiet] arī bija… un e-pāvests atbild par katru vārdu, kas šeit uzrakstīts

  40. Nākamais pasaules pārveidotāju solis cīņā pret homoseksuālismu būs – uz krekliņa pārstrīpotās darbības veikšana ar piezīmi – redziet, šitā nevajag darīt, nekādā gadījumā.

  41. Vai cik jūs daudz pierakstījuši visādas nesaprotamas lietas, bet vai tad homoseksuālisms nav grēks?

  42. Redziet draugi, kas ir. Homoseksuālisms kā prakse ir lielāks grēks par laulības pārkāpšanu. Kā es to zinu? Tā, ka dēļ laulības pārkāpšanas nevienu pilsētu Dievs neiznīcināja. Iznīcināja Gomoru un Sodomu. Tās, kurās bija minētais grēks, lasiet Genesis un redziet; kur vietējie teica Latam, izdod mums tos vīrus, kas pie tevis atnākuši. Tie bija geju izgājieni, es nelasu, ka lesbietes bija vainīgas pie pilsētu iznīcības (varbūt tas pieplusojās), bet par tām Rom.1.nod.var lasīt. tā lūk.

  43. vispaar jau Raksti saka, ka S&G tika izniicinaata deelj to lepniiibas… utchi albanskij, draugs…

  44. ezek.16:49 Redzi, tas bija tavas māsas Sodomas noziegums: lepnība, maizes pilnība un dzīve bez bēdām, tāda bija viņas un viņas meitu dzīve. Bet nabagam un trūkuma cietējam tā nesniedza palīdzīgu roku.

  45. 52. wrc,
    draugs, grēku klasifikācija: lielāki un mazāki? smagāki un vieglāki? vai tik to Romas pāvestība neizdomāja?

    grēks ir grēks, un grēka alga ir nāve

  46. Nav jācīnās pret homoseksuālismu kā tādu. Pūlis vienmēr dara savu. Nav jāļaujas pūļa efektam, interesei, naidam… darot lietas politikas, vēstures dēļ. Ir jāsludina evaņģēlijs. Dieva pēdējais izteiktais Vārds ir Kristus. Piekrītu grēciniekam, ka jāsludina ir ārpus baznīcas sienām. Draudzē ticīgais tiek šķīstīts un stiprināts, un, tad Dieva darbs (evaņģēlijs)ir jāveic ārā. Visi esam grēkojuši un visiem trūkst dievišķās godības.

  47. Draugs Roberto, pareizi Tu saprati. Lielāki un mazāki. Vēl tie dalās arī savādāk, nāves grēki un ne-nāves grēki, lasi 1Jņ.5:17. Pēdējie varētu būt tādi, kurus Dievs nevis nespētu piedot, bet no kuriem cilvēks negrib atgriezties. Bet ko moritz tur saka, ka dēļ lepnības… “Mēs gribam izpostīt šo vietu, jo liela brēkšana ir nākusi par to tā Kunga priekšā, un tas Kungs mūs sūtījis to izpostīt”. Vai kāds ir tik naivs, ka brēkšana kā lūgšanas no zemes bērniem nāk par pilsētu, kuras iedzīvotāji ir lepni? Vai nepasniedz maizi ubadziņam? Es neesmu tik naivs. Viendzimuma grēks ir atklāti redzams tajā pilsētā, bet citās vietās, kuras nav izpostītas, tas Vecajā derībā īpaši neparādās, tātad ar šīm pilsētām lielumā tas tika izskausts.

  48. Cieņu tam, kas to pelnījis. Autori nepazīstu, tādēļ cieņu uz pazīšanos nevaru izteikt. Ar ko šie cilvēki izsauc tādu iežēlu no autores, es nezinu, jo pasākuma mērķis ir lepoties ar savu orientāciju, angliski, “pride.” Cieņu tiem, kas domā par Latvijas morālo stāju, tāda ir mana pārliecība! Piekrītu arī e-minencei, ka katra grēka alga ir nāve, ja nav Pestītāja!

  49. nebiju tur un neredzēju,
    taču man ir savs viedoklis…
    – – –
    tipa neredzēju praidošanos(lielīšanos) ar savu grēku vērmaņdārzā
    taču antipraida pasākums tiešām man sagādāja nelielas problēmas
    un deva vielu pārdomām:
    1. nokavēju dievkalpojumu dēļ tās aizbarikādētās daugavmalas
    a)pagāja laiks kamēr atradu alternatīvu kur novietot auto;
    b)pagāja laiks, kamēr kāds atvēra durvis, kas bija aizslēgtas no iekšpuses, lai kāds hiperaktīvs antipraidists, kurš ar vārdu “baznīca” saprot mūra ēku pārpratuma dēļ nemēģinātu “visu vērst par labu”.
    2. nonācu kārdināšanā, kad variāk vai mazāk veiksmīgi biju nokļuvis līdz dievkalpojuma vietai, kas atradās īpašā notikuma epicentrā [redz mūsu draudze īrē tieši to sarkanķieģeļu anglikāņu mūra ēku ar tornīšiem, kura vairāk vai mazāk asociējas ar “pediņu baznīcu”
    a)vēlējos pasaulei norādīt, ka “es gan jau nu neesmu viens no tiem tur, pret kuriem vērsts viss viņu naids”
    b)vēlējos izmantot ārējos apstākļus, lai izdabātu miesai, ļaujoties masu izklaidei tā vietā lai ietu uz dievkalpojumu
    3. pārdomāju kā gan es rīkotos(rīkošos)pēc dievkalpojuma (pirms atstāt tā norises vietu), ja nāktos(sies) stāties pretim satracinātam pūlim
    a)ar cilvēcisko gudrību (skaidrošanos) un spēku (izskaidrojošo iespaidošanu)
    b)ar paļaušanos uz Dieva žēlastību un varu.

  50. ;) mēs te daži sakām vairākreiz to pašu;)
    ko es varu komentēt Talytim, ja drīkst un ja reiz vēl turpinam sarunu; ka es a) neapskaužu viņa situāciju būt epicentrā un mēģināt koncentrēties uz kalpojumu (un īrēt tādu baznīcu). Zinu kādu draudzi, kura no Ogres visi kopā brauca uz krastmalu paust savu nostāju ar parakstu, tā nebija JP. b) To jau laikus visi zināja, ka būs traucēta satiksme konkrētos posmos, bet es piem.tiku pāri Akmens tiltam bez problēmām, un paspēju uz dvk. c) satiku daudzus kristīgus draugus, ko savādāk reti kad satieku, man tas šķitaa labs laiks un atpūta. Redzēju arī kādu “kristieti”, sievieti gados, kura savā nodabā staigāja apkārt, kaut ko runādama un saukdama un dziedādama, visu laiku ar paceltām rokām. Viņu es pie veseliem cilvēkiem nepieskaitu:( tādi arī mēdz būt pa retam.

  51. Креатиф гениален, афтар – молодец.

  52. Btw barikāžu dalībniekiem ordeņus nedala, ir tikai `piemiņas zīmes` un `medaļas`.
    A par tēmu – začotnās `Draudzības dienas` sanāca. Draugi viens no otra bija jāatdala ar demokrātiskās valsts pamatpazīmi, tautā sauktu arī par `žogu` (ak jā, aizmirsu trīskāršo poļismenčegu slāni).
    Tā turpināt, lai dzīvo draudzība!

  53. pasaule pret homoseksuālismu cīnās, kā māk, kristieši cīnās, kā māk viņi… kopā sanāk putra, bet mēs cīnamies pret grēku, protams mūsos katrā ir grēks, bet tas mums neliek laist visu plašplūsmā…
    No Pride!

  54. Nevajag pretotoes homoseksualiem.Jo Dievs aka bībele topiet netiesajiet.Protams vini neievero Dieva likums.Jo dievs ir milestiba.Jana ev.3;16.Vel lielaka milestiba uz pasaule.Uzskatu homoseksulailem dzivo miers virs zeme.Uzskatu smagi skar liktenis.Dievs jau deva briviba,un nepieciešamais miera došana.Bet islamieši driz sāksies karš.Nav atpakal vecaja deriba.Dievs tevi svetī

  55. Ne jau seksualā orientacija nosaka, to, cik cilvēks labs vai slikts. Kādā veidā cilvēks vainīgs pie tā, ka Dievs vinu radīja ka homoseksualu. Dievs ir milestiba un milet kadu nav greks. Greks ir piesmiet piesmiet milestību, krapjot cilveku, kas tevi mil, izmantojot vinu, iesaistoties gadijuma sakaros. Bet greko ne jau tikai homoseksuali cilveki vien , arī cilvēki ar tradicionālu orientāciju, ļoti bieži piekopj izvirtīgu dzīvesveidu.

  56. Protams, ka grēko arīcilvēki ar tradicionālo orientāciju, bet tā ir atsevišķa tēma un par to arī tiek daudz runāts un nosodīts. Šī tēma ir par vienu konkrētu laulības pārkāpšanas veidu. Pirmkārt – ir pilnīga nejēdzība, aklums un stulbums no to puses, kas vispār uzsāk šādu diskusiju. tas ir tas pats, kas diskutēt par to vai 2+2 ir 4 vai nav, jo bībelē ir skaidri un nepārprotami, trurklāt vairākās rakstu vietās nosodīts homoseksuālisms, Dievs nevienu nav radījis homoseksuālu. Par homoseksuāliem cilvēki nepiedzimst, par tādiem kļūst savas vai citu vainas dēļ. Jā Viņš gan ir mūs radījis, taču tad jau var arī Dievam piešūt bumbas, ka Viņš radījis grēcīgu dabu mūsos, jo mēs taču esam grēcīgi. Nē, bet matērija ir samaitāta un savas žēlastības dēļ, Dievs turpina radīt, taču velns Dieva radīto samaitā.

    Un nerunā lūdzu par mīlestību šajā sakarā, jo kāds sakars mīlestībai ar to? Es arī mīlu savus brāļus un draugus, kas taču ir puiši un vīrieši, taču tas nav tas pats, kas mīlēt vienu sievieti. Tas ir – šai mīlestībai nav pieļaujama fiziskā tuvība. Fiziskā tuvība pati par sevi nav mīlestība, tikai viena no tās komponentēm, tā ka te vispār nevar būt nekādas runas par mīlestību – tas nevienam nav aizliegts, mīli savus draugus, kā Dāvids mīlēja Jonatānu, kā Jēzus mīlēja apustuli Jāni, bet ja ķādam vajag seksuālas attiecības ar sava dzimuma pārstāvi, tad tā nav mīlestība, bet izlaidība un perversija

    arī pati daba to pierāda – ne divi vīrieši, ne divas sievietes nespēj radīt pēcnācējus, bet tieši tāda ir laulības būtība. Homoseksuāla laulība simbolizē to kas pretējs dzīvības radīšanai, bet laulība starp pretējiem dzimumiem simblizē dzīvības radīšanu. Tas, kas ir no Dieva, ir dzīvības radītājs, bet tas, kas nav no Dieva, ir dzīvības maitātājs. Velns un sātans – viņam patīk Dieva radīto izkropļot. Ir ļoti viegli atpazīt velna gribu no Dieva gribas – Dievs vienmēr rada kaut ko jaunu, velns nekad neko jaunu nerada, bet izkropļo un izņirgā to, ko Dievs ir radījis

  57. Un starp citu, jā – homoseksuāla orientācija arī nosaka to, ka cilvēks ir slikts, gluži kā orientācjija krāpt sievu, orientācija zagt, laupīt, slepkavot, krāpties, visas tādas orientācijas padara cilvēku sliktu kādā jomā

  58. Tagad, brīdī , kad ir klusums, kad varbūt mani kāds arī dzirdēs (kāds viltīgs maita!) es gribētu arī ko bilst par “antipraidistiem”. Par visiem, sākot no tiem, kas sev šūdina smalkus brokāta lūgšanu tērpus, beidzot ar tiem, kuri vakarā dzer zāles vēdera mīkstināšanai, lai rītā būtu argumenti.
    Ja salīdzina ļaunumus pēc to sekām, pēc sekām, kuras nav grūti pat ietērpt skaitļos – ar ko homoseksuālisms ir sliktāks par alkoholismu? Nu, nolieciet blakus divus skaitļos iztektus ļaunumus – alkoholismu un homoseksuālismu! Kurš skaitlis būs lielāks?
    “Ak, nu, jā, jā! Nē ! Mēs jau tikai pret to propagandu!”
    Jūs pret popagandu? Nu, tad – PROTESTĒJIET VIENLĪDZ VARENI ARĪ PRET ALUS SVĒTKIEM ! Un, lūdzu, neaizmirstiet, ka vislabākais laiks Latvijā, kad protestēt pret alu ir… nu protams – Jāņi!
    Tiekamies Jāņos! Alleluja!

  59. Ari es nolēmu paust savu pareizo viedokli. ne jau tādēļ, ka man gribas parunāt, be ttādēļ, ka man taču ir pareizais viedoklis :)
    Homo, ne homo utt. tas ir diezgan vienalga, kuru grēku ņem. To nevar tā ne izsvērt ne ari pateikt, ka viens vai otrs ir lielāks. Cilvēks, kam ir tieksme uz šo homo jau vēl nav homo, ja viņš cinas un šo grēku cenšas apspiest, kontrolēt un nepraktizē. Praktizejošs gan – par to ir ne tikai jāproteste, bet ar jāsoda (katra greka alga ir nāve, bet sadzivē eksistē cietumi, naudas sodi, socialie darbi utt) to mierigi var pielietot šajā gadijumā. Butu tak tik labi, ja no tiem zilajiem ari kads labums butu tikai ne socialais darbs skolu tuvumā :) Es ari ietu protestēt pret alu, tikai izskatās, ka jāņi ir vienigie svētki, kas glābj Latvijas demografisko stāvokli :)
    Bet vispar zilie ir pretigi, man nepatik, un neļaušu ka viņi man māca, kas ir grēks un kas nav. Tādas tiesibas ir tikai Trisvienigajam. Tak vot!

  60. ka jāņi ir vienigie svētki, kas glābj Latvijas demografisko stāvokli :)
    —————————————————–
    Ja “demogrāfiskā stāvokļa glābšana” ir seks alkohola reibumā, tad rodas jautājums par kvalitāti…
    Varbūt tomēr kvalitāti labāk, nekā kvantitāti?
    Alkohola sapluinītam garam jau tas zilums arī līp klāt ātrāk, ja kas…

  61. Ir jau nepieciešams apliecināt savu ticību (arī ar savu nostāju) šinī vai citā situācijā … taču:
    – – –
    1. Padomāsim kāds ir “praidu” mērķis?
    – pareizi, tā ir izrādīšanās pasaules priekšā.

    2. Vai kāds ticīgs cilvēks gan nezina, ka cilvēkam bauslība rakstīta sirdī?
    – loģika: tas kurš atklāti grēko (lepojas ar savu grēku) jau ir izcīnījis cīņu ar savu sirdsapziņu (ir uzvarējis to); tas ir metis izaicinājumu Dievam (sak’ kur ta šis ir?, ka nenāk un neko neiesāk?); tad tas piepulcējas citiem tādiem pat’ “varonīgajiem” un kopīgi smej arī par Dieva kalponi – valsts varu, kura gļēvi izlaidusi pātagu (zobena varu) no savas rokas, ar kuru tai būtu nācies ļaunumu pārmācīt un grēku sodīt.

    3. kas kopīgs ticībai ar neticību?
    – tātad… kristīgam cilvēkam nebūtu ko darīt tādos praida/ antipraida pasākumos, jo ne jau pret miesu (miesā) mums jācīnās; jo ir neiespējams pārliecināt uz patiesību tādus, kuri paši zina, ka viņiem nava taisnība; jo tādi, kas liek sevi uz apskati to jau tik vien grib, kā dzirdēt/ redzēt kā viņus apbrīno vai (kas vēl foršāk) šausminās vai (kas tik smieklīgi) veido pretstraumi.
    – – –
    kristīgs cilvēks neapkaro grēkus citos cilvēkos, saprotot, ka pat pats pret savu grēku ir pilnīgi bezspēcīgs un pilnībā atkarīgs no Trīsvienīgā Dieva žēlastības, tamdēļ atstāj visu Dieva un viņa eņģeļu rokā.

    (tas tā reflektējot uz trīšanos ap gaidāmajām 2009.g.16.maija aktivitātēm)

  62. Divas rokas strādājot var izdarīt vairāk nekā tūkstotis saskautas lūgšanās.

Atbildēt