139. Kā mēs varam zināt, ka neesam darījuši šo sevišķo grēku pret Svēto Garu?


No Rīgas draudzes esot padzīts populārs mācītājs

Pamatojoties uz baznīcēnu sūdzībām par draudzes šķeltniecību un ētikas standartu pārkāpumiem no Rīgas Centra draudzes esot padzīts populārs mācītājs.

No Rīgas draudzes esot padzīts populārs mācītājs


Februāra otrajā pusē vairāku desmitu Rīgas 1. adventistu draudzes locekļu mērs esot bijis pilns un tie nosūtījuši kopīgu vēstuli, kurā bijusi nosodīta mācītāja Ivo Roderta darbošanās, bīskapam un adventistu Latvijas draudžu savienības padomei.

Neapmierinātie baznīcēni sūdzības rakstā Rīgas Centra draudzē trešo gadu kalpojošajam mācītājam esot pārmetuši, ka viņa draudzē neesot bijušas kristības, ka viņš nepiekrītot tam, ka Romas katoļu baznīcas pāvesta cepures iekšpusē iekodēts Zvēra skaitlis – 666, ka viņš aktīvi nesludinot Atklāsmes grāmatas un Daniela grāmatas pravietojumus par drīzo pasaules galu un ka viņš mudinnot uz sadraudzību ar citām kristīgajām konfesijām, nevis atbalsta adventistu noslēgšanos šaurā kopībā. Bez tam Ivo Roderts dievkalpojumu kārtībā esot ieviesis nepieņemamus jauninājumus.

Bez lielas ceremonēšanās Latvijas adventistu baznīcas vadība esot pieņēmusi lēmumu uz trim mēnešiem atstādināt garīdznieku no kalpošanas, tādējādi, tēlaini izsakoties, saņemot kājas spērienu pa pēcpusi. Patlaban Rīgas 1. draudzes mācītāja pienākumus pildīt nozīmēts pieredzējis mācītājs un evaņģēlists Andrejs Āriņš.

Mācītājs Ivo Roderts, kas, kalpodams no 1997.gada līdz 2013. gadam par adventistu garīdznieku Kurzemes draudzēs, ieguvis zināmu popularitāti, savu vaino noliedzot un apgalvojot, ka notikušais esot pārpratums, un paužot neizpratni, kāpēc neapmierinātie draudzes locekļi neesot vispirms nākuši runāt zem četrām acīm.

Civillikuma izpratnē Septītās dienas adventisti, kuru draudžu locekļu skaits Latvijā esot aptuveni 4000, tiek uzskatīti par vienu no septiņām tradicionālajām kristīgajām konfesijām.

Birkas: , , , , , , ,



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

14 atsauces par “No Rīgas draudzes esot padzīts populārs mācītājs”

  1. Cody:


    Kam tādi mēsli jāpublicē? Jūtams ļauns prieks, ka citur ir vēl sliktāk. Trešā rindkopa kur pieminēta pāvesta cepure iederētos 1.aprīļa jokos.

  2. Roberto:


    Cody, šajā ziņā nav nedz joku nedz mēslu… atklāj lūdzu, kā tev izdevās sajust ļauno prieku?

    šie notikumi nav viennozīmīgi – uzskatu, ka draudzei ir pilnas tiesības atteikties no mācitāja, kas sludina to, ko nevajadzētu… tā šaja gadienā rūditajiem adventiņiem mācitaja izdarības šķita neabilstošs SDA mācibai.

    taču japiekrīt arī Ivo Rodertam, šādas lietas bija jārisinia saskaņa ar Mt.18:15-17

  3. Cody:


    Pilnīgi piekrītu SDA biedram I.Rodertam, ka šādas lietas jārisina saskaņā ar Mateja 18:15-17.

    Šī tēma skatīta SDA feisbukā, LKR un arī laicīgajā presē, t.i. publiski izvazāta. Virsrakstā “esot” vārdam ir dzeltena nokrāsa. Kam tur taisnība, visi labi. E-baznīcas iesaistīšanās šajā SDA veļas mazgāšanā man izrādījās kā prieks par SDA nebūšanām.

    Jau senāk esmu minējis, ka jūs tādi lecīgi, pāri visiem. Kādi nu esat, bet remdeni noteikti nē!

  4. talyc:


    cody, cody

    Ziņa ir ziņa, proti vien gaismā nākušu faktu atspoguļojums
    Kas tev liek domāt, ka ziņas autoram par šādiem nesmukumiem prieks?

    Katrs lasītājs piešķir lasītajam textam savu emociju gammu.

    Vai nav dzirdēta vecā anekdote par to ka dzērājs izdemolējis izlejamā alus nojumīti,
    … un viņa-prāt visnotaļ pamatoti, jo…
    lūk uzraksts “Alus nav” nevis vienkārši un draudzīgi pateicis, ka alus nav, bet viņu tīši kaitinājis … pat izmēdījis… vienkārši rupji ņirgājies

  5. Janis Karklins:


    Realitāte, kas notiek daudzviet, tikai šeit izpeldēja atklātībā. Situācija nav viennozīmīga, svarīgi lai mēs spētu atšķirt kura mācība ir svarīgākā.

  6. Roberto:


    Vēl šai sakarā var piebilst, ja mācītājs sludina neatbilstoši konfesijas mācības nostādnēm šādam mācītājam nav vietas konkrētajā konfesijā..

  7. Janis Dimza:


    Роберто, nav jau tas tikai adventiņu stils, vai ne? :) Ja vadība, no kāda ir nodomājusi atbrīvoties, tad pietiek arī ar vienu sūdznieku; ja nevar atrast to vienu, tad var jau viņu arī izdomāt. Pajautā .. .. nu Tu jau zini kam!

    P.S. Šai e-ziņā tas neparādās, bet Tavā feisbuka komentā Tu mini, ka “apmēram 8% draudzes locekļu paraksti pamudina atstādināt mācītāju”. 8 procenti!!!! :) tas ir, katrs divpadsmitais :)

  8. Roberto:


    47 no 600

  9. +Jean:


    47 — kārtīga draudze sanāk

  10. Cody:


    Ja tie 47 saņem vismaz minimālo algu, bet ziedo 10 tiesu, tad mācītājs ar ģimeni ir nodrošināts, lai normāli dzīvotu un garīgi aprūpētu tos 47 no maza līdz lielam.
    Patiešām, kārtīga raudze sanāk.

  11. Roberto:


    Cody, draudzes mēneša budžets būtu 1739. Mācitājam ar to nevien vajadzētu pietikt, bet paliktu pāri…. taču draudzes izmaksas nav vienīgi mācitaja atalgošana.

  12. Cody:


    Pārsteidzos, muļķīgi izrīkojos ar cipariem. Arī no minimālās algas jāmaksā nodokļi (1739 nesanāk uz rokas), un vairāk kā puse draudzes ir pensionāri kuriem pensijas nestāv tuvu minimālai algai. Arī par mācītāja algu un citiem algotajiem darbiniekiem jāsamaksā nodokļi.

  13. Roberto:


    Cody, es domāju, ka 47 cilvēku draudzei noteikti nevajdzētu būt vēl citu algotu kalpotāju, savādak tāda māžošanās sanāktu

    Ja pieņemam, ka draudzes locekļi ir bez apgādājamajiem, tad budžets samazinās gandrīz par 460.

  14. gviclo:


    nodokļi jāmaksā arī, kad nopērku maizīti veikalā.

    Ar cieņu,
    gviclo



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.