170. Ko tu nobeigumā apliecini ar vārdiem: "Tas ir tiešām tiesa"?


Mācītājs zaķpastala

e-pāvests pauž sašutumu par sena paziņas un cīņu biedra Gundara Bērziņa rīcību. Vai godbijīgam garīdzniekam būtu jāignorē jautātājs un jānorokas dziļā alā? Tā šodien jautā Viņa e-minence.

mācītājs zaķpastala

Pēc 11,5 gadu kalpošanas draudzes gana amatā, 2011.gada 25.septembrī Gundars Bērziņš, zināmu iemeslu dēļ, aizvadīja savu noslēguma dievkalpojumu Baltezera baznīcā, un kļuva par atvaļinātu mācītāju.

Ritot laikam sociālā portālā draugiem.lv Gundara Bērziņa profilā starp publiski pieejamām fotogrāfijām parādījās bilde ar parakstu i’m still functioning, kur 2012.gada vasarā Mālpili brīvā dabā viņš laulā kādu jauno pāri. Uz Roberto jautājumu – vai tā ir piehaltūrēšana – laipnais mācītājs atbildēja, ka tā esot – pielaulāšana.

Viņa e-minence še saskatīja acīmredzamu līdzību ar brīvticībnieku Valteru Korāli, kurš regulāri nodarbojas ar šādām pielaulāšanām, un, iespējams, arī ar pakristīšanām, pasvētīšanām un apbērēšanām. Tādēļ Roberto, nevēlēdamies kādu aizskart, minētās domas komentāra veidā darīja zināmu Bērziņa kungam.

Tam sekoja sarakstes dzēšana, e-draudzības (un iespējams arī draudzības) pārtraukšana, un liegta turpmāka piekļuve atvaļinātā mācītāja profilam. Turpmāk galerijas varēs redzēt tikai (pareizie) draugi.

Kādi gan bija viņa rīcības motīvi? Par to sprieda e-pāvests. Prātā viņam iešāvās divi varianti – vai nu viņš ir vientiesīgs gļēvulis, arī gluži pretēji – rūdīts blēdis? Korektāk būtu teikt – Jūs rīkojāties kā sākumskolas skolnieks.

Kamēr e-pāvests centās rast izskaidrojumu sava drauga rīcībai, viņu sasniedza ziņas no aizokeāna. Proti, ka pēc daudzu mēnešu ilgstoša un komplicēta procesa Otavas Miera un Monreālas Trīsvienības draudzēm esot izraudzīts un ievēlēts jauns draudzes gans, mācītājs Gundars Bērziņš.

Mācītājam Bērziņam gan vēl stāvēja priekša nokārtot dažas formalitātes sakarā ar pāriešanu no LELB uz LELBĀL, kuras šobrīd viņš visticamāk jau ir atrisinājis. Tāpēc e-pāvests sūta draugam-zaķpastalai kvēlus sveicienus dzejnieka vārdiem – Mācītāj, lien ārā no alas! Lien arā no alas, nelāgais gļēvuli.

Birkas: , , , , , ,



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

16 atsauces par “Mācītājs zaķpastala”

  1. Janis Karklins:


    Jautājums, par ko tieši ir cepiens? par “pie”?

  2. jean:


    atvaļināts mācītājs?? Roberto, vai, tavuprāt, amatam par nederīgu atzīts mācītājs ir atvaļināts?? Varbūt, ka viņš vienkārši vairs nav mācītājs?

  3. Roberto:


    jean, tieši par to [kā sacīja Karklins Janis] ir cepiens…

    acīmredzot jautājums par amata leģimitāti trāpīja kā “naglai pa galvu” un sacepināja konkrēto personāžu, ka tika veiktas aprakstītās manipulācijas.

    teoloģiskā konfrontācija “centristiem” [jeb, citiem vārdiem sakot, remdenajiem] allaž ir nepatīkama…

  4. jean:


    atceros viņu kā vienu no tiem, kas simpatizēja augsburgeriem 1996. gadā.

    nesen parunājos ar vienu no funkcionējošiem LELB mācītājiem, kurš teica, ka 1996. gadā bijis viens no šaubīgajiem (vai pamest LELB, vai ne).

    Par Bērziņu esmu pat pārliecināts, ka viņam pietrūka pavisam nedaudz, lai būtu KLB.

    Ja tagad strādās LELBāL, tad tā ir nopietna pārmaiņa.

  5. Roberto:


    jean, te nu spilgti piepildās Svēto Rakstu vārdi: ļauna sabiedrība samaitā labus tikumus.

  6. moritz:


    a ko, zivs – kur dziļāks, cilvēks – kur vairāk naudas…

  7. gviclo:


    moritz, moritz…

    Ar cieņu,
    gviclo

  8. moritz:


    o, gvidis pamodies :)
    a kas ar siguļu prodžektu? neko neienesa?

  9. gviclo:


    jā jā, moritz jau tā nomoka domas par savu un citu naudu, ka nemaz gulēt nevar. kad beidzot, e-baznicā būs arvien vairāk rakstiņi par naudiņu! mortiz jau sen ir skaidrs, ka visi mācītāji tikai tāpēc mostas, mācās un cenšas, jo redz sev acu priekšā visu mūžīgo mērķi – pilno naudas maku.

    Ar cieņu,

  10. moritz:


    o, gvido arī sācis zināt par mani vairāk, kā es pats… nav tā labākā tendence…
    mieŗiņš, mieŗiņš, puis :)

  11. gviclo:


    tā jau ir pilnīga normāla parādība, kad par tevi citi zina vairāk nekā pats par sevi. Tā būtu sevis mānīšana, ja domātu otrādāk. Tāpēc laba paraža ir ieklausīties citos. Īpaši Dieva vārdā, kas par mums zina ne tikai vairāk, bet visu.

    Ar cieņu,
    gviclo

  12. moritz:


    tikai neieslēdz duročku, ja ;)

  13. Janis Karklins:


    Vīri, jums tiešām cienīga diskusija…

  14. mechromancer:


    Roberto… tu mani apkauno ar tavu domu gaitu.
    Mācītāju Gundaru atlaida no Baltezara baznīcas, jo , cik es zinu, viņš izšķīrās ar savu sievu, un tāpēc tas būtu ironiski vadīt kāzas, kamēr esi izšķīries.
    Pirms te izliecies par viszini, padomā.
    Ar minimālu cieņu, mechromancer

  15. mechromancer:


    Atvaino, Roberto, es vēlējos teikt gviclo.
    :-D

  16. gviclo:


    Labdien,

    Nevēlējos nevienu apkaunot, tāpēc arī ir rakstīts “zināmu iemeslu dēļ.”

    Kas tad tieši apkauno? Raksts taču nemaz nav par to. Katrā ziņā tagad zinām, kur viņš ironiski vada kāzas.

    Ar cieņu,
    gviclo



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.