69. Ko Dievs mums piekodina ar ceturtā baušļa apsolījumu?


Kas ir Svētais Gars?

Svētais Gars ir dievības trešā persona, patiess Dievs, vienāds būtībā ar Tēvu un Dēlu.

Tāpēc eita un darait par mācekļiem visas tautas, tās kristīdami Tēva, Dēla un Svētā Gara vārdā. [Mt.28:19]

Piezīme: Jēzus nesaka “vārdos”, jo ir tikai viens Dievs un tā arī tikai viens Dieva vārds, kas ir Tēva, Dēla un Svētā Gara vārds.

Kristīgā Mācība »



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

99 atsauces par “Kas ir Svētais Gars?”

  1. normunds:


    sodien ir global day of prayer.paskatieties god.tv
    vienlaicigi translacijas no jeruzalemes,honkongas,taivanas,anglijas.viss onlainaa.52 tukstosi lugsanu vajadzibas.20 tukstosi foto pie raudu mura.
    paskatieties ka cilveki ludzas.varbut jums kauns paliks.nu ja,kauna jau jums nava.
    paskatieties un salidziniet,cik mazas tas lietas,kuras jus uzskatat par lielam.

  2. normunds:


    the call pasakums no jeruzalemes bija vienkarsi superigs.labi,ka to redz visa pasaule caur 15 satelitiem.
    bet tas jau nav ebaznicas stilaa,bet varbut citi ta nedomaa.

  3. Ingars:


    Normund šajā gadījumā šī ir liela un nozīmīga lieta, jo ja uztveram Svēto Garu kā kaut ko bezpersonisku, tad lūgšanām arī zūd visa jēga. Un var sapulcēties simti un tūkstoši, pļāpāt un vāvuļot, bet ja nebūs pielūgšanas garā un patiesībā, tad visas lūgšanas būs nešķīstas Dieva acīs. Kā jau tas noticis vecās derības laikos, kad tauta tik prasa dod dod dod, bet bez grēkatziņas, bez nožēlas.

  4. normunds:


    wow,tikko god tv redzeju ka global day of prayer kristiesu stadiona uzstajas londonas meers.vins runaja kaa kristietis,kurs atbalsta so pasakumu.stadions pilns ar ludzejiem,modernaa,harizmatiskaa stilaa.daudz jauniesi,bet protams,ebaznicai jau seit tulit bus iebildumi… .

  5. normunds:


    interesanti.sogad asv augusta ir planots noiret 5 stadionus vienlaicigi un sapulcinat 1 miljonu cilveku lai lugtu par atmodu.sis projekts maksas 1,5 miljonus.es domaju,ka tas viniem izdosies.
    nu tagad par so info bus kaut kas riebigs.varbut talyc varetu isteikties… .talyc,tu esi meistars saja zinaa.

  6. Roberto:


    “sis projekts maksas 1,5 miljonus” – lietderīāk to navdu varēja gan izmantot, nea?

    lūgt taču var katrs savā kambarī [Mt.6:5-12]

  7. moritz:


    normund
    aiztaupiishu taalim puules… sapulces ar luugshanu peec atmodas var mieriigi saliidzinaat ar baala priesteru breekaashanu peec uguns no debesiim… vai dievs buutu aizmidzis, vai kurls, vai tualetee?

  8. normunds:


    wow,moritz,tev gan labi sanak.nemaz neatpaliek no talyc.
    roberto,pirmais kas man ienaca prata kad izlasiju,bija judas parmetums par izskerdibu- kapec so ellu nevareja pardot un naudu izdalit nabagiem?
    paskaties,tomer pasaule ari kaut kas labs notiek.

  9. talyc:


    jā normunds to (par to motitz neatpalikšanu) domājis taj’ ziņā, ka
    moritz ar ir Rakstus pētījis (zina kā stāv rakstīts)
    tad tiešām šinī lietā man jāpiekrīt
    …skaidrojums ira visnotaļ
    korekts
    - – -
    jā moritz to tiešām tā var pateikt
    “aizgājis pa savām darīšanām” = “tualetē” / “aizgājis nokārtoties”/
    vai kaut kā tamlīdzīgi.
    Jā, jā tieši šādu izsmējīgu attieksmi pret jūsmotājiem mēs ieraugām arīdzan Rakstos.
    - – -
    nu bet Robert, … bet jūs … nu kā jūs lūdzu domājat,…
    vai lūdzot ’savā kambarī’ būtu iespējams piepildīt
    “Church growth” principus??

  10. normunds:


    slikti,ka jus Dievam ieradat vietu tualetee.
    Rakstos ir pietiekami dauz vietu,kur Dievu pieludz ar skalu balsi.pats Jezus ar skalu balsi un asaram ir raidijis daudz karstu lugsanu Tam,kas Vinu vareja izglabt no naves.
    baala priesteri pieludza baalu,nevis israela Dievu.Jesaja,Davids daudz norada uz lugsanu pat ar kliegsanu.ari Jerikas muri sagruva ar kliegsanu.ta ka te tava teologija,talyc,galigi izgazas.

  11. Roberto:


    noteikti, ka pats Jezus ar skalu balsi un asaram ir raidijis daudz karstu lugsanu, lai visi to redz un dzird, un apbrīno Viņa lielo ticību [Mt.6:5]

    normund, vai gribi parrunāt par ebreju vārda זעק ["bļaut"] nozīmi?

  12. talyc:


    ak vai, vai …tiešām, patiešām
    tu normund, tu esi tas, kas esi izgāzis visus manas ticības balstus
    lūdz nu tagad tu par mani savu dievu (al) to visu augstāko (ba)
    un lai viņš tev atbild
    (ja nav aizņemts
    citur :D
    - – -
    un ja mums nenāktos atspēkot maldus
    tad arī tev netaptu atgādināts
    ka ne jau aunu maurošanas
    dēļ sagruva Jērikas mūri
    bet Dieva vārda spēkā
    tu, diženais feolog!

  13. normunds:


    es nemaku ebreju valodu.es zinu,ka tavaa interpretacijaa ebreju vards-”blaut” tulit nozimes “kluset”.tulit tu to sagrozisi ka tev to vajag.

  14. normunds:


    seit bus dazas Rakstu vietas par stipru balsi.
    jes.13.2. uzsauc stipra balsi…
    jes.24.14.pacel balsi ar gavilem…
    jes.26.17.kaa dzemdetaja brec…
    jes.40.9.pacel balsi ar speku…
    jes.42.14.es kliegsu ka dzemdetaja…
    jes.52.8.skals sauciens…
    jes.58.1.sauc pilna balsi…
    mat.21.9.un 15 Jezus iejaj templi un berni Vinu sveic ar skalu kliegsanu.ko Jezus atbildeja farizejiem,kuri gribeja bernus apklusinat?
    ja,talyc,jerikas muri sabruka no Dieva speka,bet tikai tad,kad tauta paklausija un KLIEDZA.

  15. Ingars:


    Normund, ko īsti tu vēlies pateikt – ka luterāņi švaki lūdz, vai ka nelūdz garā un patiesībā? īsti nezinu, cik luterāņu ir pasalulē, taču pilnīgi noteikti vairāk nekā 1 miljons un iksvētdienu kad parasti visām draudzēm ir dievkalpojumi, ne tikai luterāņiem, tad arī netikvien luterāņi, bet visi kristieši lūdz un aizlūdz un visi, arī luterāņi lūdz par to, lai arvien vairāk Dievs piepulcē Savai ģimenei dvēseļu.

    šāds pasākums protams nav slikts, taču tas atkarīgs no tā – vai tas tiešām ir aicinājums no Dievs, vai kristiešu izrādīšanās.

    Publiskas lūgšanas mērķis ir arī liecināšana, jo lūgt pēc vajadzībām un īpaši jau pēc atmodas nav nepieciešams izdot naudu, par kuru tiešām var paveikt ko lietderīgāku, jo lūgt tie paši cilvēki var arī katrs savā “kambarī”

    Un es domāju, ka šādos pasākumos pulcējas lūdzēji no dažādām konfesijām un ir nekrietni, ja harizmāti uzspiež savu uzvedības modeli kā vienīgo pareizo.

    Tipat efektīva būs sausiņa bezemociju luterāņa lūgšana, kā aktīva, emocionāla harizmāta lūgšana, jo Dievs uzlūko sirdi, nevis miesu.

    Man nav nekas pret harizmātiem, nekas pret Svētā Gara dāvanām, nekas pret harizmātu stilā organizētiem pasākumiem, bet man riebjas un ir pretīga tā attieksme, ka par Svētā Gara klātesamību spriež pēc emociju intensitātes, pēc zīmēm un brīnumiem.

  16. Roberto:


    tad farizeji apskaitās un sacīja Viņam [Jēzum]: “Vai Tu nedzirdi, ko šie saka?” Bet Jēzus saka tiem: “Dzirdu gan. Vai jūs nekad neesat lasījuši: no bērniņu un zīdaiņu mutes Tu Sev slavu sagādājis?” [Mt.21:15-16]

    uz ko tad Jēzus farizējiem norādīja? uz to ka tie apskaitās vai viņu neticību?

  17. Roberto:


    jā, jā… pasākumi stadionos ir labi, par to Jēzus ir teicis: “kad jūs Dievu lūdzat, nedarait tā kā liekuļi, jo tie mēdz sinagogās un ielu stūros stāvēdami Dievu lūgt, lai ļaudīm rādītos. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.”

  18. normunds:


    roberto,lasi Lukas 19.40.tur sacits,kas Mat.ev.nav sacits”JA SIE KLUSES,TAD AKMENI BREKS”.
    Jezus iejasana uz ezela templii nebija kambara lugsana,bet gan publisks pasakums.
    vasarsvetku notikums Ap.D.2.nod.nebija kambara lugsana,bet tur,kur pulcejas tukstosi.draudze 1 diena pieauga par 3 tukstosiem.

    ja jusu draudze sapulcinatu stadionu ar cilvekiem,tad butu OK,bet ta ka jus to nespejat,tad jums te visadi iebildumi paradas.

    talyc teica,ka vins pieludzot kaut kadu citu dievu.ko tad tu isti pieludz,talyc?

  19. normunds:


    talyc,vai mums ir katram savs dievs? ka sauc tavu dievu,ko tu pieludz?varbut ari man pameginat?varbut,ka tavejais vairak klausa,ko?
    ja nopietni,tad izskatas gan tragiski,ka pieludzam to pasu Kungu,bet mums te galigi nav nekadas vienpratibas.vienam no mums debesis bus tira elle.iedomajaties,ka jums ar jusmotajiem kopa bus japavada vesela muziba.vai tad ta jums nebus tiraa elle,ko?iedomajies,kadas sausmas- visu muzibu jajusmo par Dievu!…

  20. Ingars:


    Normund ir jau ok, tikai neaizmirsti kādas naudas tur apgrozās un, ka ar tādu piķi nav grūti sapulcināt miljonu ļaužu. Negribu meklēt kādas negācijas kur piekasīties, taču ļoti bieži aiz šādiem pasākumiem slēpjas kādi tumši nolūki – labi nopelnīt, apmierināt savu lepnību utt. bet ir arī godīgi cilvēki – notiek visādi un viennozīmīgi spriest nav iespējams tik tāpēc vien, ka sapulcējas dažādi cilvēki ar dažādiem nolūkiem.

    Bet par jūsmošanu runājot – ko mēs saprotam ar šo vārdu? priecāšanos vai izrādīšanos?

  21. talyc:


    jums ir cits gars, normund
    - – -
    jūsējais izsauc gara sajūsmu (jo jūsu grēki satriekti-to vairs nava)
    . . .
    tas, kuru mēs pielūdzam (līdz ar Tēvu un Dēlu)
    izraisa mūsos gara satriektību (jo uzrāda mums mūsu grēkus-līdz kapa malai)

  22. Roberto:


    normund,

    1. “Mācītāj, apsauc Savus mācekļus [nevis bērnus]!” [Lk.19:39]

    2. vai Jezus iejasana uz ezela templii = lūgšana?

    3. kurā Ap.d.2 pantā ir par lūgšanu?

  23. Ingars:


    Tāli un kā tad ar priecāšanos pēc absolūcijas saņemšanas. vai nav tā – jo lielāka bijusi sirdsatriektība, jo lielāka sajūsma ir pēc tam, kad tev ir piedots?

    Lai slava Dievam ir un gods par Viņa žēlastību
    Vairs negaida mūs bargais sods, bet Tēva mīlestība
    Nu Dievam ir uz mums labs prāts jo visur miers tiek sludināts
    Un naidam nav vairs varas

    Svēts ir Svēts ir svēts ir Tas Kungs
    Un debess un zeme un debess un zeme ir pilna Viņa godības
    Ozianna augstībā, lai slavēts ir Kas nāk
    Tā Kunga vārdā, ozianna augstībā

    lūk jūsmošana….hmm vai arī slavēšana

  24. moritz:


    ingar
    kā tad ar priecāšanos pēc absolūcijas saņemšanas
    ***
    buus jaanoiet apskatities, kaa tas izskataas shodien… manaa laikaa neviens paleekdamies atpakalj uz ssedvietu neskreeja… drizaak tiiriija noshmuleetaas bikses… :D

  25. Ingars:


    Ak vai tad tu nesaproti, ka es nerunāju par ārējām izpausmēm, bet gan par sirds attieksmi. Cilvēks nav robots, viņš var arī nekustēties un Dievs arī nevienu nevada kā lelli, bet Viņš iedveš sirdī prieku un sajūsmu par dzirdēto, lasīto, sajusto, redzēto

  26. normunds:


    Ap.D 2.nodala,nevis pantaa.palasi,saja nodalaa ir daudz par lugsanu.

    Jezus iejasana templi tiek pavadita ar slavu un pielugsmi.jaa,ta ir lugsana.

    farizeji gribeja apklusinat skalo slavu un pielugsmi.Lk.19.39.rada,ka skalie pieludzeji nebija tikai berni,bet visi macekli,kuri piedalijas gajiena.

  27. Ingars:


    Nurmund un tāpat arī notiek luterāņu draudzēs – ir slavas dziesmas, ir lūgšanas un pielūgšanas, pilnīgi tirpas skrien pār kauliem, kad visi vienā balsī lūdzam Jēzus doto lūgšanu vai kad vienbalsīgi apliecinam ticību

  28. normunds:


    talyc,nu traki,ka tas gars uzrada tavus grekus lidz kapa malai.tad jau tas ir velns,bralu apsudzetajs,kas apsudz bralus dienam un naktim.

  29. Roberto:


    paskaidru kurā vietā “Ap.D 2.nodala…ir daudz par lugsanu”?

    tātad “skala slava un pielugsme”= lūgšana?

  30. normunds:


    ingar,loti labi.mes visi ludzam lai luteraniem nak atmoda.labi,ka ta jau nak.

  31. Ingars:


    Normund ir atšķirība starp velnu un Svēto Garu. Velns Jūdam uzrādīja grēku ar vienu vienīgu mērķi – pārliecināt, ka nebūs nekādas žēlastības un vienīgā izeja ir sods. Svētais Gars pārliecina par grēku, lai sagatavotu cilvēku žēlastības saņemšanai

    Ja tevi sirdsapziņa nemoca, tad jāsāk domāt, ka kaut kas nav kārtībā. Patiesībā dauzdiem ir tā problēma – nu es jau tagad esmu šķīsts un varu vairs nekrist nožēlā, tad arī tādās draudzēs vairs nelieto absolūciju, kas ir Kristus pavēlēta, jo gluži vienkārši cilvēki iedomājas ka ir tik svēti, ka piedošanas vārdi vairs nav vajadzīgi, ka pietiek aro, ja mēlēs runā. Taču ir viena problēma -nekur Jēzus nav apsolījis, ka mēlēs runāšana ir peidošanas zīme. Jā tā ir liecība par Svētā Gara izliešanos, taču par piedošanu spriest Viņš deva mums citu zīmi – piedošanas vārdus jeb absolūciju

  32. Ingars:


    Normund tā vienmēr ir bijusi, atmoda sākās jau ar Jēzus pirmo nākšanu un tā nekad nav apstājusies, atmoda bija ir un būs līdz pat Jēzus otrai atnākšanai

  33. normunds:


    wow,labas atras diskusijas.
    roberto,Ap.D.2 nod.runa par lugsanu valodas.ta runasana valodas ir lugsana.
    42.p.saka,ka macekli pastaveja ari lugsanaas.

    ir personigas kambara lugsanas,bet ir tacu ari publiskas lugsanas.draudzes dievkalpojums tacu nav kambara lugsana.dievkalpojums tacu var notikt ari stadionaa,vai ne ta?

    varetu teikt,ka slava un pielugsme ir lugsana,bet domaju,ka nav jaliek vienadibas zime.lugsana var but vienkarsa,konkreta lugsana isteikta vardos,ko var izsacit ikviens-pat neticigs farizejs,bet slava un pielugsme domata tiem,kas zina ka slavet un pielugt.te nav tik liela nozime vardiem,bet gan ieksejai sirds kvalitatei.

  34. normunds:


    roberto,Ap.D.2.46.skaidri parada,ka macekli pulcejas templii- publiska vieta,
    tie pulcejas ari pa majaam.tatad,ir svariga ka publiska kalposana,ta ari privata sadraudziba.

  35. Ingars:


    Un kā ir pareizi slavēt un pielūgt? Vai vispār ir kāds kristietis kas to nemāk? es tādu nepazīstu, jo visi kristieši kurus pazīstu, prot gan lūgt gan slavēt Dievu. Nevajag stadiona lūgšanai piekasīties piekasīšanās pēc, tik tāpēc, ka to Normunds pieminēja, tāpat arī no otras puses nevajag uzstādīt kādas noteiktas formas un miesiskas izpausmes kāda ir pareiza pielūgsme un slavēšana

  36. Roberto:


    labi normund,
    tātad tu uzskati “runāšana mēlēs” = “lugšana”, lai gan (Ap.d.2:11) sacīts: “…Dieva lielos darbus paužam” nevis “lūdzoties”, jo ticība nāk no sludināšanas nevis lūgšanas [Rom.10:17]

    savukārt vai tad Ap.d.2:42-47 neparāda ilgstotšo laiku, kas notika ar ~3000 ļaudīm pēc vasarsvēku notikumu?

    varbūt tu varētu shematiksi attēlot notikumu norisi Ap.d.2.nod?

  37. normunds:


    roberto,1.kor.14.nod.14-16p.saka,ka runasana meles ir lugsana,pielugsana,slavesana.ta var but Dieva darbu pausana pec Ap.D.2.nod,bet var but ari lugsana pec 1.kor.14.nod.
    vai runat ar Dievu garaa var ari kaut ka savadak nekaa lugsanaa?redzi,runat ar Dievu var vienigi lugsanaa.meles runasana ietver 2 virzienus-uz Dievu – lugsana,un uz cilvekiem- Dieva lielo darbu pausana.
    ticiba nak ari no aizlugsanas.Jezus Peterim teica- “Es esmu LUDZIS,lai tava ticiba nemitetos”.

    nesaprotu,ko tu doma ar to ilgstoso laiku.

  38. Roberto:


    >1.kor.14.nod.14-16p.saka,ka runasana meles ir lugsana,pielugsana,slavesana.

    - vienozīmīgi tas to nepasaka

    >ta var but Dieva darbu pausana pec Ap.D.2.nod,bet var but ari lugsana pec 1.kor.14.nod.
    vai runat ar Dievu garaa var ari kaut ka savadak nekaa lugsanaa?redzi,runat ar Dievu var vienigi lugsanaa.meles runasana ietver 2 virzienus-uz Dievu – lugsana,un uz cilvekiem- Dieva lielo darbu pausana.

    - es redzu cik tu esi gudrs,

    pēc tavas loģikas lūgšana = sludināšana un noteikti ir = simbolizē

    >ticiba nak ari no aizlugsanas.Jezus Peterim teica- “Es esmu LUDZIS,lai tava ticiba nemitetos

    - ticīgam ticība jau ir nevis nāk, Ap.d.2. 3000 atgriezās nevis tika stiprināti

    >nesaprotu,ko tu doma ar to ilgstoso laiku. = no šī brīža un nakotnē

    ap.d.2:42-46 par dievaklpošaņu nevis par publiksu lūgšanu

  39. talyc:


    #28 Normunds: “…nu traki,ka tas gars uzrada tavus grekus lidz kapa malai.tad jau tas ir velns,bralu apsudzetajs,kas apsudz bralus dienam un naktim…”
    - – -
    ai-jai-jai kā nu tas tev tā izspruka ???
    pat nebiju domājis tevi tik ātri izvest skaidros ūdeņos
    šitik glupā veidā atklāties svētā Gara zaimošanā
    - – -
    ak neatgrieztie grēcinieki!

  40. normunds:


    dievkalpojums ir dievkalpojums,kur notiek gan LUGSANA,gan SLUDINASANA.tur notiek ari aizlugsana,slavesana,pielugsana,pravietosana,dziedinasana u.tt.

    ja tu gribi pieradit,ka visu var darit publiski,iznemot lugsanu,tad tas ir nepareizi.pirmdraudze notureja savus dievkalpojumus salamana stabu ailes,kas ir ta laika vispubliskaka vieta.

    Jezus iejasana templi ari norada uz publisku pielugsmi.

    ir personiga lugsana,kas ir paradzeta kambarim,bet ir ari publiskas lugsanas dievkalpojuma un dievkalpojums var notikt ari stadiona.

    peterim bija ticiba,bet ta tika stiprinata ar Jezus AIZLUGSANU.

    laikam,roberto,tu esi meistars visu sarezgit.bet tie jau tikai tavi centieni nomelnot labas lietas.

  41. normunds:


    nu redz,talyc,ka tu mani izvedi skaidros udenos.atliek man tikai tagad tajos peldet.

  42. Roberto:


    kas manā domā sarežģīts?

    ko Jēzus domāja sacīdams: Un, kad jūs Dievu lūdzat, nedarait tā kā liekuļi, jo tie mēdz sinagogās un ielu stūros stāvēdami Dievu lūgt, lai ļaudīm rādītos. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga.?

  43. talyc:


    tiešām :D :D :D kas gan cits Normund tev atliek kā
    “peldēt” un “izlocīties”, kļūstot “aizvien-svētākam”

    :(pasaul’s acīs):

  44. normunds:


    Jezus to domaja liekuliem.liekulus drosi vien var atrast ari tava draudze.liekuli ir ari luteranu macitaju vide,kuriem patik slava un atzisana.liekuli,protams,ir ari harizmatiska vide.vini ir visur.

    liekuliem lugsanas merkis nav Dievs,bet…lai laudim raditos.

  45. talyc:


    nē, nē, ko tu, Normund
    tu tak nē … es pavisam tā to nebiju teicis
    - – -
    tu tak neesi tāds, kas tikai …lai ļaudīm
    taisns rādītos
    - – -
    tu tak jau esi taisnis

  46. Roberto:


    atgriezīsimies pie atsauces #1: god tv, 5 stadioni, kur sapulcinati 1 miljonu cilveku, projekts par 1,5 milj., 20 tukstosi foto, 15 sateliti..

    kas tas ir Mt.6:5 kontekstā?

  47. talyc:


    Un, kad jūs Dievu lūdzat, nedarait tā kā harzmāti, jo tie mēdz uz ielām aģitēdami un stadionos bļaudami Dievu lūgt, lai pasaulei izrādītos. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga. [Tal.6:5]

  48. normunds:


    tas ir tas,ka beidzot Kristus Vards tiek pacelts pasaule.tas nozime,ka Evangelijs tiek pasludinats visam tautam.tas nozime,ka tas Kungs sak atgriezties jeruzaleme.pirmo reizi Evangelija vests brivi un netrauceti var atkal izskanet no jeruzalemes ka pirmdraudzes laikos.

    mt.6.5.neruna preti masu pasakumiem,bet gan liekulibai.

  49. talyc:


    nē nē jūsos, normund, nava ne druskas no liekulības
    …(tā pat kā sevī neatrodu ne nieka no sarkasma)

  50. normunds:


    o,talyc,ja stadiona butu tava draudze tad tie nebutu liekuli,bet tiklidz ka harizmati,ta automatiski-liekuli.

  51. Roberto:


    Un, kad jūs Dievu lūdzat, nedarait tā kā liekuļi, jo tie mēdz sinagogās un ielu stūros stāvēdami [stadionos, godtv, sattv] Dievu lūgt, lai ļaudīm rādītos. Patiesi Es jums saku: tiem jau ir sava alga?

  52. normunds:


    tatad,talyc,tu saki,ka VISI tie,kas stav stadionos,god tv,sattv ir liekuli?
    tev gan “gudra” teologija.iedomajes,atliek man tikai paradities stadiona,vai god tv ka es automatiski tulit esmu liekulis.tad jau paradoties tava draudze es tulit esmu svetais,ko?

  53. normunds:


    sorry,ieprieksejais bija domats roberto,nevis talyc.

  54. Roberto:


    nekas nenotiek automātiskis, bet tā stāv rakstīts Mt.6:5

    parādīties Kristus draudzē tu spēsi, kad atzīsi, ka esi pīslis [grēcinieks]

  55. normunds:


    mt.6.5.ta nestav rakstits.
    liekulis ir tas,kas ari sinagogas ludz lai laudim raditos.vai tad tas nozime,ka nebutu jaapmekle sinagogas?
    paradities Kristus draudze laikam nozime paradities tikai tava draudze.

  56. talyc:


    (: šīs lietas ir garīgi apspriežamas
    - – -
    un laikam gan nevis tas kurā draudzē tu parādies
    bet vai vispār esi Dieva draudzē
    tāds ir tas jautājums :)
    - – -
    bet pasaulīgie savā vājprātā domā
    ka iestājoties kādā klubiņā
    šie iekļuvuši baznīcā

  57. Roberto:


    miesīgs cilvēks tās nesatver…

    kad jūs Dievu lūdzat, nedarait tā kā liekuļi, jo tie mēdz sinagogās un ielu stūros stāvēdami Dievu lūgt, lai ļaudīm rādītos.

    liekuļi lūdz …lai ļaudīm rādītos

    kāpēc tiek rīkotas lūgšanas stadionos? pa 15 sattv un internetā godtv rādītas un raidītas?

  58. talyc:


    jo:
    sludināt‘ tas nozīmē ‘reklamēt
    jo:
    sludināt‘ tas jāsaprot ‘aģitēt
    jo:
    sludināt‘ tas ož pēc ‘nopelnīt

  59. normunds:


    roberto,lai ispilditu Kristus paveli un pasludinatu Evangeliju VISAM TAUTAM.es esmu bijis kristietis padomju laika.tad vispar kristiesi bija iedziti sturi.ir labi,ka tie laiki ir pagajusi un tagad evangelijs atskan stadionos un intrneta.jums butu isteniba par to japriecajas.

    nuja,liekuli ludz lai laudim raditos,bet mes ludzam,lai Evangelijs isplatas pasaule.

  60. talyc:


    šīs lietas ir garīgi apspriežamas:
    - – -
    Kungs, Kungs … vai tad mēs nebūtu (kad tad mēs neesam) sludinājuši ??
    [Rom.10:14-18]

  61. Roberto:


    Jo ikviens, kas piesauc Tā Kunga Vārdu, tiks izglābts. Bet kā lai piesauc, kam nav ticējuši? Un kā lai tic tam, par ko nav dzirdējuši? Bet kā lai dzird, kad nav, kas sludina? Un kā lai sludina, kad nav sūtīti? Ir rakstīts: cik tīkamas to kājas, kas pauž labo vēsti! Bet ne visi pieņēmuši evaņģēliju, kā jau Jesaja saka: Kungs, kas ir ticējis mūsu vēstij? Tātad ticība nāk no sludināšanas un sludināšana – no Kristus pavēles,

    redzi, ne vārda par lūgšanu, par lūgšanu stadionos, ūgšanu godtv vai ūgšanu sattv

    liekuli ludz lai laudim raditos,bet jūs kambarī [stadionā] ludzam,lai Evangelijs isplatas pasaule.

  62. talyc:


    te ir tas jautājums, kuru iemanījušies apiet visi jūsmotāji
    sākot ar pāvestu un muhamdāņiem līdz pat harizmātiem un vēl tiem, kas aiz tiem sekos:
    - – -
    jautājums =: “…vai sūtīti?
    - – -
    bet ja nav ??? tad kā gan šie to spējuši/spēj/spēs?
    - – -
    tā nu viņu spējas pierāda, ka tie nostājušies pret Dievu un līdz ar velnu spītīgi pastāv savā opozīcijā, kļūdami arvien ļaunāki un drošāki savā viltus ‘ticībā’

  63. normunds:


    roberto,tu jau vari piemeklet pantus ka tev patik,bet tad ari nebrinies,ka tava draudze nikulo,bet harizmatu draudzes pieaug.tu jau vari turpinat snakt kambari,bet tad nebrinies,ka harizmatu draudzem pieder stadioni un sateliti.vini ir loti aktivi Evangelija izplatisanaa,bet ko tava draudze dara? vai iznemot snaksanu sava sturi jus vel kaut ko ari varat darit?

  64. talyc:


    šīs lietas ir garīgi apspriežamas:
    - – -
    Rakstiem jau jātop piepildītiem
    :(runa iet par mazo atlikumu):
    - – -
    par izredzētajiem
    [Mt. 24:24 ; Mk 13:22]

  65. normunds:


    wow,talyc,tad jau tu runa ka ta “dieva draudzes” sekta,kura doma,ka tikai vini ir tas izredzetais atlikums.tapat doma ari jehovas liecinieki un mormoni.

  66. Roberto:


    kā kādā senā dziesmā teikts: “Tu, mazais pulciņ, nebīsties,ka ienaidnieks tev uzmācies un draud no visām malām, un sauc, kad tev būs bojā iet. Tik turi savu kroni ciet un pastāvi līdz galam.”

    Sv.Raksti nedod nekādu norādi uz vispārējo atgriešanos, tas ko prponē tu un tavi draugi.. bet drīzāk uz masveidu atkrišanu

  67. normunds:


    1.Raksti skaidri saka,ka Valstibas Evangelijs tiks sludinats par liecibu visam tautam un tad naks gals.
    mat.24.14.
    2.mes neesam tavi ienaidnieki,bet draugi.ja tu mus sauc par ienaidniekiem,tad ta ir tava problema.mes nevienam neuzmacamies un nedraudam.

  68. Roberto:


    Pielūkojiet, ka neviens jūs nepieviļ. Jo tad daudzi nāks Manā Vārdā un sacīs: Es esmu Kristus, – un tie pievils daudzus – par pievilšanu un atkrišanu šeit

    Valstības evaņģēlijs tiks sludināts visā pasaulē par liecību visām tautām, un tad nāks gals. – nebūt nenozīmē atgriešanos bet tikai par liecību , vai ne tā?

  69. talyc:


    nu un kad mēs jau tā garīgi esam izrunājušies
    tad tagad parunāsim par zemes lietām :D
    - – -
    jā mīļie draugi, un tu normund īpaši,
    esat laipni aicināti padarīt šo zemi jo ērti apdzīvojamu
    dariet visiem labu; izrādiet savu x-tīgo mīlestību (un īpaši jau mums)
    - – -
    laika jums atlicis maz (tā pat kā velnam) tā kā aicinu tiešām
    pasteigties, sakopjot, pucējot un pulējot to,
    ko paredzams krāsnī mest
    - – -
    jā … jo, kas gan cits jums atliek

  70. normunds:


    piekritu,roberto.tas,ka sludinats vel nenozime,ka cilveki atgriezisies.tas bus tapec,lai tiem nebutu ar ko aizbildinaties,ka tie neko nezinaja.ir ari sacits,ka beigu laikos iestasies gruti laiki,utt..

  71. talyc:


    jā laiki visnotaļ grūti
    - – -
    sūri grūti nākas sludināt kamēr pirmo miljonu nopelna

  72. normunds:


    bus jau labi,talyc.tagad atputies,nomierinies.neviens neko launu tev nedaris.viss ir labi,talyc.pavasaris,dzive ir skaista.atputies.viss ir normali.

  73. Roberto:


    jā mīļie draugi, un tu normund īpaši,
    dariet visiem labu; izrādiet savu x-tīgo mīlestību (un īpaši jau mums)

    to varat darīt te:
    Konfesionāli Luteriskā Biedrība”
    Reģ.Nr. 40008118904
    Krišjāņa Barona iela 125-15, LV-1012

    Konts a/s Hansabanka: LV94 HABA 0551 0185 4579 2

  74. talyc:


    Es gan domāju, Es tevi pieņemšu dēla vietā un piešķiršu tev brīnišķīgu zemi, pašu vērtīgāko visas cilvēku pasaules īpašumu! Un Es domāju, ka jūs Mani sauksit par tēvu un no Manis neatkāpsities.

    Bet vai! Kā sieva ir neuzticīga savam draugam, tā arī jūs Man esat bijuši neuzticīgi, Israēla nams!” saka Tas Kungs.

    Klau! Kalnu augstienēs sadzirdamas raudas, nemitīgas Israēla bērnu vaimanas un žēlabas, tāpēc ka tie staigājuši greizus ceļus un aizmirsuši To Kungu, savu Dievu.

    “Atgriezieties, jūs atkritēji bērni! Es centīšos griezt jūsu atkrišanu atkal par labu!” – “Jā! Patiesi, šeit mēs esam, mēs nākam pie Tevis, jo Tu, Kungs, esi mūsu Dievs.

    Tiešām, tikai maldi ir trokšņainie svētki un kalpošana uz pakalniem un kalniem!

  75. normunds:


    roberto,kapec nee.ja mes ar jums nestridetos,tad varetu ari but kaut kadi kopigi projekti.par to es saubos.jus esat ta norobezojusi sevi,ka ne ar vienu nespesiet kopigi ko pasakt.jums jamaina attieksme.jo ilgak paliksiet apvainotaa lomaa,jo sliktak prieks jums.jums japiedod LELB un jasamierinas ar visiem.tad jusu lietas saks iet uz augsu.

  76. Ingars:


    Vistrakākais ir tas, ka visiem ir sava daļa patiesības un sava daļa maldu, tikai kā spītīgi auni sava lepnuma dēļ kā vieni tā otri,tā arī trešie un ceturtie negrib atmest maldus un pieņemt patiesību.

    Jā tiesa, ka lielākie nopelni evaņģelizēšanā ir harizmātiem un piecdesmitniekiem, taču tas neattaisno kā viņi pēc tam jaunatgrieztās dvēseles samaitā. Paklausoties krsitīgajā radio dažus raidījumus kurus veido harizmāti atkal nākas atzīt, ka biju kļūdījies – diemžēl tā ir patiesība, ka viņi uzskata, ka tie, kuri neizrāda emocijas pēc harizmātiskā parauga, tie ir miruši, bez Svētā Gara. Ticība tiek balstīta nevis evaņģēlijā, Kristū, bet emocijās, pompozitātē, zīmēs un brīnumos, atrakcijās un šovos. Es nezinu, varbūt visus nevar bāzt vienā maisā, taču tur viens tāds čalīts no štatiem tik truls, ka vemt gribās – bērnībā gāju uz (pat par tādu mēslu turēja, ka pat nemināja uz kādu draudzi), bet tā bij mirusi draudze, tur nekas nenotika, tad mani viens cilvēks aizveda uz dzīvu, Svēta Gara pilnu draudzi, tur viss notiek, tur visi runāja mēlēs, kliedza, vārtījās pa zemi. Daži cilvēki bij reliģiozi un dusmojās par to kas notika, bet reliģija ir teātris (acīmredzot tas caur puķēm mērķēts uz luterāņiem), taču tagad man ir dzīvas attiecības ar Jēzu. Svētā Gara uguns nonāca no debesīm. Agrāk man bij kalpošana bez brīnumiem, taču tagad ar brīnumiem (tjipa ja nenotiek dziedināšanas un brīnumi, tad kalpošana ir bez Svētā Gara, nekam nederīga, pilnīgs mēsls, tā varēja saprast no viņa runas)

    Normund – negribu kasīties, un naidoties, bet vai tieši tā jūs patiesībā nedomājat, vai tieši to jūs nesludinat? Pasaki patiesību, kā ir?

  77. Ingars:


    Normund, piedod, ka es tik agresīvi un uzbrūkoši, gluži vienkārši esmu izmisumā un neko vairs nesaprotu, viens brēc šā otrs tā, visiem taisnība, tikai jocīgi, ka katram tā savādāka

  78. normunds:


    ingar,galvelais saja lieta ir nepazaudet saprasanu un neiekrist galejibaas.ari luterani,katoli,pareizticigie ir Kristus draudzes.tie nav ne sliktaki,ne ari labaki par harizmatiem.es varetu tik pat daudz nejedzibu atrast ka vienos ta otros.Dievs mus neverte pec konfesiju piederibas,bet gan pec sirds piederibas.atceries,ka es tev reiz stastiju kada macitaja sapni par salu uz kuras atradas dazada stila celtnes.visaas celtnes bija gaisminas.gaisminas ir ka pravoslavos,luteranos,katolos,harizmatos,pentakostos,baptistos un citos.tapat pietiekami daudz ir ari to,kuri ir bez dzivibas-gaisminas.tadu ari harizmatos ir loti daudz.

  79. Roberto:


    vai esi redzējis tādu beznosacījumu mīlestību, kura valda “dzīvajās” [karizmātu] draudzēs? lūk tā izpaužas: “…ja …,tad”

    ja vien jūs… tad varbūt mēs… - tas ir galvenais vadmotīvs, ja vien… tad…

    kā tu saukt šādu dievbijību?



    Kā es jūs visus mīlu,
    Kā es jūs visus mīlu…
    Tā saka egosists;

    Es atklātību mīlu,
    Es atklātību mīlu, -
    Tā saka liekulis.

    Bet es tā mīlu bērnus…
    Tā saka mātes sirds;
    Bet es tā mīlu bērnus…
    Tā saka pedofīls.

    Un kā lai atšķir mīlu
    Un to, kas mīl, kas nē?
    Kā es jūs visus mīlu,
    …es tā jūs visus mīlu…

    Kāpēc jūs mani nē???

  80. talyc:


    Ingar??..
    “…gluži vienkārši esmu izmisumā un neko vairs nesaprotu
    - – -
    vai tad tu netici, ka Kristus ir cietis, miris un augšāmcēlies arī par tevi?
    vai tu netici mūsu sludināšanai un tam, kas mūs sūtījis?
    vai tu aizvien vēl domā pats sevi :(savā spēkā):
    atpestīt no ļauna, no šaubām, no grēka
    vai varbūt ka citi – jūsmotāji tevi
    izlūgs no tavām bēdām
    laukā un iecels
    saulītē
    ?

  81. normunds:


    divaini tas ir un ari nekaunigi,roberto.mes sponsoresim tavu majas lapu,kur tu liksi ieksa zaimojosus rakstus pret mums.mes tevi maksasim,bet tu iereksi kopa ar saviem draugiem.ko tu doma par to,roberto?
    neviens jau nav tads mulkis,roberto.

  82. Roberto:


    normund, vai zini kas ir beznosacījumu mīlestība?

    Raugait, brāļi, savus aicinātos, nav tur taču daudz pasaules gudro, nav daudz vareno, nav daudz augsti dzimušo. Bet, kas ģeķīgs pasaulē, to Dievs ir izredzējis, lai liktu kaunā gudros; un, kas nespēcīgs pasaulē, to Dievs ir izredzējis, lai liktu kaunā stipros; un, kas pasaulē zems un nicināts un kas nav nekas, to Dievs ir izredzējis, lai iznīcinātu to, kas ir kas; lai nekas, kas ir miesa, nelielās Dieva priekšā.

  83. normunds:


    ja tu mirtu badaa,tad ta butu beznosacijuma milestiba.bet ja tu gribi kadu izmantot,tad ta vairs nav beznosacijuma.

  84. Roberto:


    īsts beznosacījuma piemērs no normunda: ja tu mirtu badaa,tad…

  85. normunds:


    tiesi taa,roberto.ja tu mirtu badaa,tad…
    vai tu negribi noziedot ljedjajevam?

  86. Roberto:


    vai tad esmu mīlestibas pilns? – tu taču te raksti gluži pretējo par mani

    ja vien tu…,tad es…

  87. normunds:


    tad jau mums abiem ir problemas.ari tu neraksti neko jauku par mani.

  88. Roberto:


    kādas problēmas?

    norumds ir īsts beznosacījuma piemērs – skatieties un mācieties!

  89. normunds:


    ne,ne,roberto.tiesi ar tevi es esmu NOSACIJUMU piemers.ar tevi bez nosacijumiem nevar.

  90. moritz:


    normund, ar robertu tikai par visu un visiem jaarunaa… attieciibaa uz vinju pashu: “Kā atzīst pats +Jānis – esmu neietekmējams.”

  91. Roberto:


    beznosacījuma mīlestība

  92. normunds:


    roberto grib lai vinam dod naudinu.vins nodarbojas ar “sveto reketu”.jo vairak naudas mes vinam dosim,jo vairak BEZNOSACIJUMA milestibas mes vinam paradisim.

    ja gribiet paradit istu BEZNOSACIJUMA milestibu tad dodiet naudu roberto.tad ta bus ista milestiba un bez nosacijma.

  93. Roberto:


    “жабу не дави, десятину плати” [пастор А.Ледяев]

  94. talyc:


    točno, točno

  95. normunds:


    robert,pamegini tikai pec menesa nebraukt krutaa dzipaa.ja neredzesim tevi dzipaa,tad ar tavu ticibu nav kartibaa.

  96. normunds:


    te palabosu pats sevi.ar to musu BEZNOSACIJUMU milestibu kaut kas nebus kartibaa… .

  97. normunds:


    laikam tu mus tomer atkodi,roberto.nemilam mes tevi tomer,nemilam ka pieklajas…

  98. vennis:


    Kungs Jēzu, dziedini brāļu un māsu sirdis.

  99. antiteists:


    sviestains raksts kaut kāds



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.