328. Kā kļūst par sludinātāju?



Tu redzi sadaļas e-refleksijas arhīvu

Kurš paliek neuzveikts?

Varena ļaunuma maskarāde ir sajaukusi mums visus ieaudzinātos priekšstatus par morāli. Tas, ka ļaunais uzdodas par gaismu, labdarību un vēsturisku nepieciešamību, galīgi samulsina ikkatru, kurš savu izpratni par morāli mantojis no iepriekšējām paaudzēm. Taču kristietim, kas dzīvo saskaņā ar Bībeli, tas tikai apstiprina, cik dziļi grēcīgs ir ļaunais.

Kurš paliek neuzveikts?

Lasīt tālāk »



Mūžīgā pazušana

Kad tie, kas būs notiesāti, dosies no Dieva uz “mūžīgā soda vietu”, tiks izpildīts spriedums, ko nevarēs mainīt. Šis sods būs pazušana.

Mūžīgā pazušana

Lasīt tālāk »


Kristības žēlastība paliek mūžīgi

“Kāds gan ir labums no Kristības, kad cilvēks jau reiz ir lauzis Kristības derību un aizmucis no Dieva — un kurš gan to nav darījis?”

Kristības žēlastība paliek mūžīgi

Lasīt tālāk »


Cēlākā un labākā lūgšana uz zemes

Tā ir liela priekšrocība, salīdzinot ar visām citām lūgšanām, kuras mēs paši varētu izdomāt. Jo tad sirdsapziņa vienmēr šaubītos un sacītu: “Es gan esmu lūdzis, bet kas zina, kā Viņam tas patīk, vai esmu lūdzis pietiekami daudz un pareizi?”

Cēlākā un labākā lūgšana uz zemes

Lasīt tālāk »


Pret Romas baznīcā ieviesto mises upura teoloģiju

Luters un citi mūsu baznīcas teologi vienmēr sekoja seno baznīctēvu mācībai, ka “sakramenta daba nepiemīt nekam, kas ir ārpus Kristus iedibinātā sakramenta lietojuma“, tas nozīmē – Svētais Vakarēdiens tikai tad tiek lietots cienīgi, ja to lieto tā, kā Kristus to ir iedibinājis: kad tas tiek izdalīts un ar muti saņemts, turklāt abos veidos – tiek saņemta gan Kristus miesa, gan asinis; ja Sakraments tiek lietots citādi, tā ir sakramenta zaimošana.

Pret Romas baznīcā ieviesto mises upura teoloģiju

Lasīt tālāk »