319. Ko atslēgu vara sevī ietver?


Ateistiska reklāmas kampaņa

Londonā kāda humānistu organizācija sākusi reklāmas kampaņu, kuras laikā uz autobusiem būs izvietoti uzraksti: “Dieva, visdrīzāk, nav.”

Britu humānistu apvienība, kas iebilst pret kristiešu reklāmām, kampaņai 24 stundās savākusi 47 900 sterliņu mārciņu (43 450 latu).

“Dieva, visdrīzāk, nav. Beidz uztraukties un izbaudi dzīvi,” būs teikts humānistu reklāmās.

“Reliģija ir pieradusi parazitēt uz masām. Tas ļaudīm liks padomāt,” sacīja prominentais ateists profesors Ričards Dokinss, kurš kampaņai apsolījis 5500 sterliņu mārciņu (5000 latu).

Taču metodistu baznīca Dokinsam pateikusies par “Dieva ievešanu Londonas autobusos”.

“Mēs esam pateicīgi Ričardam par viņa ilgstošo interesi par Dievu un par cilvēku mudināšanu domāt par šīm lietām,” sacīja mācītāja Dženija Elisa.

Birkas: , , , , , , , , , , ,



Abonē šīs atsauces.




Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.