134. Kādās divas daļās varam iedalīt grēku?


Argumenti pret evolūcijas teorijas zinātniskumu

Evolūcijas teorijas kritiķu vidū arvien ir bijuši arī mācītāji un kultūrvēsturnieki. Viens no interesantākajiem nesen publicētajiem darbiem ir luterāņu mācītāja Alberta Siperta grāmata, kurā viņš norāda 32 iemeslus, kādēļ evolūcijas teorija ir uzskatāma par nezinātnisku.

 Argumenti pret evolūcijas teorijas zinātniskumu


Siperta secinājums ir diezgan skarbs:

“Evolūcijai trūkst pat viena minējuma, pieņēmuma vai hipotēzes, uz kuras pamata varētu veidot zinātnisku teoriju, vēl mazāk kā tāda, uz kā varētu dibināt zinātnisku likumu vai pierādīt, ka tā ir zinātnisks fakts. Tā ir viltus zinātne, zinātne tikai vārda pēc, pseidozinātne, viltojums, kauns, krāpšana.”

Šis nav vienkārši fanātisks apgalvojums vai reliģiskas tumsonības izpausme, kā tas pirmajā brīdī varētu arī šķist. Vairāk nekā 400 lappaspušu biezajā grāmatā Siperts ne tikai pamatīgi izklāsta un argumentē savus uzskatus, bet publisko arī savu korespondenci ar vairākiem ievērojamiem evolucionistu ideologiem, kas vai nu nespēj sniegt kaut cik pārliecinošas atbildes uz Siperta jautājumiem, vai arī izvairās no atbildes vispār. Protams, var saprast eksperta nevēlēšanos diskutēt ar nespeciālistu, bet, kā mēs jau redzējām iepriekš, šai klusēšanai ir arī citi iemesli.

Taču pagaidām atgriezīsimies pie Siperta grāmatas. Lūk, daži argumenti, kurus Siperts izvirza pret evolūcijas teorijas zinātniskumu:

  • mūsdienu ģeologiem ir pietiekami daudz informācijas, kas norāda, ka zemes virsma nav veidojusies pakāpeniski;
  • arheologu rīcībā ir pietiekami daudz faktu, kas norāda, ka pirmie cilvēki bija inteliģenti un augsti attīstīti;
  • pašreiz zināmie fakti par augiem un dzīvniekiem liecina, ka augi nevar kļūt par dzīvniekiem;
  • cilvēku un dzīvnieku orgānu sarežģītība un kompleksais raksturs liecina, ka tie nevarēja funkcionāli attīstīties vienā laikā;
  • nav iespējams, ka visas lietas ir izveidojušās nejaušības ceļā;
  • tāpat nav iespējams, ka viena dzīvnieku kārta pārvērstos par otru;
  • kauzalitātes likums jeb cēloņu un seku princips ir pretrunā ar evolūcijas teoriju;
  • kārtība un mērķtiecība, kas vērojama uz zemes, saules sistēmā un visā universā liecina pret evolūcijas teoriju;
  • pret to liecina arī ar faktiem apstiprinātā cilvēces vēsture un pierādītas zinātnes atziņas un veselais saprāts.

« Lasīt sākumu | Iepriekšējā daļa » | Lasi turpinājumu »

Birkas: ,



Abonē šīs atsauces.


Līdzīgās e-publikācijas

2 atsauces par “Argumenti pret evolūcijas teorijas zinātniskumu”

  1. Ingars:


    Viss ir gluži elementāri – pēc izdzīšanas no Paradīzes cilvēkiem vēl saglabājās visas zināšanas un intelekts jau bij augsts. No turienes tad arī radās tās augsti attīstītās civilizācijas – iesākumā Dievs bij dāvājis cilvēkiem gudrību kā izdzīvot pasaulē

  2. talyc:


    ne par izdzīvošanu (vien) gāja runa pie radīšanas, Ingar!

    …Dievs sacīja: “Darīsim cilvēku pēc mūsu tēla un pēc mūsu līdzības; tie lai valda pār zivīm jūrā un pār putniem gaisā, un pār lopiem, un pār visu zemi un visiem rāpuļiem, kas rāpo zemes virsū.”
    27 Un Dievs radīja cilvēku pēc Sava tēla, pēc Dieva tēla Viņš to radīja, vīrieti un sievieti Viņš radīja.
    28 Un Dievs tos svētīja un sacīja uz tiem: “Augļojieties un vairojieties! Piepildiet zemi un pakļaujiet sev to, un valdiet pār zivīm jūrā un putniem gaisā, un katru dzīvu radījumu, kas rāpo pa zemi.”



Lasi, domā un raksti*

Ienāc, lai rakstītu.