Ieskaties

1 komentārs par “Sinergisms Pentakostāļu Atpestīšanas Mācībā

  1. par to Jēzus pieņemšanu viņi balstās uz
    Jāņa evaņģēlijs 1. nodaļa
    11 Viņš nāca pie savējiem, bet tie Viņu NEUZŅĒMA.
    12 Bet, cik Viņu UZŅĒMA, tiem Viņš deva varu kļūt par Dieva bērniem, tiem, kas tic Viņa Vārdam,

    taču šķiet viņi nepamana to, kas seko aiz komata,

    13 kas nav DZIMUŠI ne no asinīm, ne no miesas iegribas, ne no vīra gribas, bet NO DIEVA.

    Tālāk ir jautājums – kas ir vipirms? uzņemšana jeb atzīšana vai piedzimšana no Dieva? Manuprāt, ja pirmais ir piedzimšana no Dieva un Jēzus Kristus pieņemšana par Pestītāju (tas pats kas atzīšana) tiek uzskatīta par jau jaunpiedzimuša cilvēka dzīvas ticības augļiem, tad šāda mācība ir pieņemama, taču harizmāti te liek priekšā šādu rakstuvietu

    Romiešiem 10. nodaļa
    9 Jo, ja tu ar savu muti apliecināsi Jēzu par Kungu un savā sirdī ticēsi, ka Dievs Viņu uzmodinājis no miroņiem, tu tiksi izglābts.
    10 Jo ar sirds ticību panākama taisnība un ar mutes liecību pestīšana,

    šeit Pāvils runā līdzīgi kā Jēkabs
    Jekaba 2. nodaļa
    24 Redziet, ka no darbiem cilvēks top taisnots un ne no ticības vien.

Atbildēt